Radiátor horký na vstupu i výstupu, ale fouká vlažný vzduch

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vendryně

Radiátor horký na vstupu i výstupu, ale fouká vlažný vzduch

Příspěvek od black.trz »

Škoda Octavia 1.6 TDI 77kW motor CLHA
Jde o firemní auto, máme jich celkem 3 ostatní fungují normálně, ale tahle fouká vlažný vzduch i když je radiátor na vstupu a výstupu horký.Motor zahřátý na 90 stupňů. Díval jsem se na servomotorky a ty chodí od kraje do kraje. Poradíte co s tím může byt. V autorizáku jsme nepochodili.
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

pokud fungují klapky, tak asi bude zanesený radiátor, zkus ho vypláchnout směsí 1/1 ocet a vařící voda
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vymenit radiator zrejme ...na 80%.

pokial to co pises je 100% pravda.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
sathol
Přispěvovatel
Příspěvky: 948
Registrován: 03 lis 2007, 08:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od sathol »

vyhod radiator nekdo tam nasipal utesnovak..
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

setkal jsem se s tim u felicie že praskla přepážka uvnitř a voda pak kolovala jenom ve víku místo přes celej radiátor
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vendryně

Příspěvek od black.trz »

Tak jestli to bude ucpaný radiator, tak to je síla. Na 3 roky starém autě. No budeme koumat na co přijdeme. A jen dotaz, kdyby byl ucpaný, tak by přece trubky na vstupu a výstupu by nebyly horké ne nebo se pletu
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Ucpaný asi nebude, spíš to bude zarostlé okolo žeber a výměna tepla mezi vzduchem a vodou je snížena v důsledku nánosu na žebrech. Kdyby byl ucpaný, tak skrz nebude protékat voda, tedy by byl výstup citelně chladnější než vstup. Zkust to propláchnout hadící z řádu a nebo tím octem.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jaká je chladící kapalina? je čistá? radiátory na O2 měním poměrně často, mají hrozně tenký ty trubičky, takže se to lehce zanese, výměna je docela v pohodě, i když vrácení těch sponek zpátky (kdo dělal ví) je šílenej porod
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vendryně

Příspěvek od black.trz »

vyzkouším co se dá a dam vědet
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“