Klepání na pravé straně Octavia 1U

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Skusil by som sa zamerat na piestnicu tlmica.Treba ale zhodit pruzinu s tlmica a skusit volu piestnice zo strany na stranu ci nema vykyv.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

JARDA2 píše:ložisko v kole ko.
Udělám ložisko a i nové tlumiče a uvidíme
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ulozeni stabiku mas spravnou velikost? Tycky uz taky novy??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

ja se jednou setkal s povolenym šroubem na silenbloku motoru ,,ale ne samotny silenblok ,,ale takovy ten kus co drží na podbeh..dvema 8MM šroub..mezi palivakem a nadobkou chlazeni ...nikdo na to nemohl prijit ,,vsechno vymenene .nekdo delal rozvody ,a spatne to dotah ..
Z Prava dobrý:-)))
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky bych to viděl jak radí hansdob, máš vůli v pravém uložení stabilizátoru, na nerovnostech to pak poklepkává ;)
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

jake davate uloženie stabilizatora?, dal som minule topran kvoli cene, bo za origo pýtali v autotechne 600kč, ale po 2rokoch to už nieje ono zase,
videl som meyle za dobru cenu, alebo kašľať nato a objednať origo?
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

lemforder.nebo meyle...podle prumeru stabiku
Z Prava dobrý:-)))
rami
Aktivista
Příspěvky: 1678
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

stanomx píše:jake davate uloženie stabilizatora?, dal som minule topran kvoli cene, bo za origo pýtali v autotechne 600kč, ale po 2rokoch to už nieje ono zase,
videl som meyle za dobru cenu, alebo kašľať nato a objednať origo?
http://www.hanza-autodily.cz/luzko-pred ... t/d-71126/
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Za mě origo. Řešil jsem svého času gumu stabilizátoru na OI ,vrzala jak stará postel hlavně když bylo hodně teplo a sucho. Nic nepomohlo až výměna za originál díl.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5065
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Je-li vše vyměněněné,dělají to klouby poloos + přehuštěné,tvrdé gumy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“