Vysoká spotřeba na hodinu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Vysoká spotřeba na hodinu
Zdravím, už dlouho mě trápí spotřeba na volnoběh při ohřátém motoru. Vačka je na nule a teplota dle VAG na 90C. Dlouhodobá spotřeba je kolem 5,5 l/100km a když klape na volnoběh tak mám 0,7 až 0,8 na hodinu bez zapnutých světel a klimy. Motor je 1.9 tdi AXR 74kw a najeto poctivých 200tis a jde opravdu sametově. Netušíte čím to může být?
Díky za rady
Díky za rady
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
ahoj pred mesicem sem přivez pro zenu oktu tour 08 AXR a sem z ni taky rozcarovanej
predtim mela oktu AGR volnověh byl 0,6l/h a dlouhodobou 5,5 jezdi 50/50 mesto a okresky
ted AXR stejny trasy a spotreba 6,8 a volnoběh 0,8-0,9 , rozvody sem dělal pro koupi synchronizace vacky a kliky 0- -0,6 korekce vstriku +- 0,5mg
auto jede pocitove stejne jako AGR ale je to euro 4
predtim mela oktu AGR volnověh byl 0,6l/h a dlouhodobou 5,5 jezdi 50/50 mesto a okresky
ted AXR stejny trasy a spotreba 6,8 a volnoběh 0,8-0,9 , rozvody sem dělal pro koupi synchronizace vacky a kliky 0- -0,6 korekce vstriku +- 0,5mg
auto jede pocitove stejne jako AGR ale je to euro 4
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Mám taky Octavii tour 2008 a podobný případ...syncon píše:ahoj pred mesicem sem přivez pro zenu oktu tour 08 AXR a sem z ni taky rozcarovanej
predtim mela oktu AGR volnověh byl 0,6l/h a dlouhodobou 5,5 jezdi 50/50 mesto a okresky
ted AXR stejny trasy a spotreba 6,8 a volnoběh 0,8-0,9 , rozvody sem dělal pro koupi synchronizace vacky a kliky 0- -0,6 korekce vstriku +- 0,5mg
auto jede pocitove stejne jako AGR ale je to euro 4
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Nene chip tohle nenapraví.syncon píše:pomuže chip ? nejde ani o koně jako o spotřebu
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
O km najezdíš na volnoběh, ale to přeci nic neznamená. Jde o to, že něco není v pořádku když máš vysokou spotřebu na hodinu. Má být cca 0,5l/hRichi píše:A kolik kilometrů na ten volnoběh tak měsíčně zhruba najezdíte?
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
0,5 u rotačky nebo CR, PD je podle mě úplně normální 0,7
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
0,7 l/h není normálníMirekX píše:0,5 u rotačky nebo CR, PD je podle mě úplně normální 0,7
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
0,8 a 0,9l/h není normálníPo1iS píše:Na PD 0,8 spíš 0,9 l/h dle spotřebičů a spotřeba dle PC 5.3, skutečná dle měření 4.8 l/100km. Jestli to náhodou nekecá i u té hodinovky...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Mám soft od Milana Votavy a dávka na volnoběh se seřídit nedá. Jinak motor je to stejnej jak ATD z fabie, akorát má euro 4 vstřiky a jsou menší ( zase líp prášej a tak nekouří po softu a to je mám otevřený na plno )Vici píše:AXR má na hovno soft z fabriky.. žere a nejede. Pořádný soft z toho udělá auto a jsem si jistý že i spadne spotřeba. Bez softu od někoho kdo ví co dělá je to motor na hovno...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
viděl a jel jsem se spoustou PD a obvykle ukazuje 0,7-0,8
Přitom spotřeba v O1 kolem 5-5,5 sharan 6,5 tzn. je to normální ale jestli to chceš řešit tak samozřejmě můžeš
Přitom spotřeba v O1 kolem 5-5,5 sharan 6,5 tzn. je to normální ale jestli to chceš řešit tak samozřejmě můžeš
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série