Vysoká spotřeba na hodinu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Vysoká spotřeba na hodinu

Příspěvek od Koubis Tdi »

Zdravím, už dlouho mě trápí spotřeba na volnoběh při ohřátém motoru. Vačka je na nule a teplota dle VAG na 90C. Dlouhodobá spotřeba je kolem 5,5 l/100km a když klape na volnoběh tak mám 0,7 až 0,8 na hodinu bez zapnutých světel a klimy. Motor je 1.9 tdi AXR 74kw a najeto poctivých 200tis a jde opravdu sametově. Netušíte čím to může být?

Díky za rady
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

ahoj pred mesicem sem přivez pro zenu oktu tour 08 AXR a sem z ni taky rozcarovanej

predtim mela oktu AGR volnověh byl 0,6l/h a dlouhodobou 5,5 jezdi 50/50 mesto a okresky


ted AXR stejny trasy a spotreba 6,8 a volnoběh 0,8-0,9 , rozvody sem dělal pro koupi synchronizace vacky a kliky 0- -0,6 korekce vstriku +- 0,5mg
auto jede pocitove stejne jako AGR ale je to euro 4
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

syncon píše:ahoj pred mesicem sem přivez pro zenu oktu tour 08 AXR a sem z ni taky rozcarovanej

predtim mela oktu AGR volnověh byl 0,6l/h a dlouhodobou 5,5 jezdi 50/50 mesto a okresky


ted AXR stejny trasy a spotreba 6,8 a volnoběh 0,8-0,9 , rozvody sem dělal pro koupi synchronizace vacky a kliky 0- -0,6 korekce vstriku +- 0,5mg
auto jede pocitove stejne jako AGR ale je to euro 4
Mám taky Octavii tour 2008 a podobný případ...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

U AXR klasika, také to tak máme, na volnoběh 0.8-0.9 l/hod, spotřeba město kolem 7l/100km a zbytek 5.5-6l/100km.
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

pomuže chip ? nejde ani o koně jako o spotřebu
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

A kolik kilometrů na ten volnoběh tak měsíčně zhruba najezdíte?
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

syncon píše:pomuže chip ? nejde ani o koně jako o spotřebu
Nene chip tohle nenapraví.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Richi píše:A kolik kilometrů na ten volnoběh tak měsíčně zhruba najezdíte?
O km najezdíš na volnoběh, ale to přeci nic neznamená. Jde o to, že něco není v pořádku když máš vysokou spotřebu na hodinu. Má být cca 0,5l/h
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

0,5 u rotačky nebo CR, PD je podle mě úplně normální 0,7
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

MirekX píše:0,5 u rotačky nebo CR, PD je podle mě úplně normální 0,7
0,7 l/h není normální
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Po1iS
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 lis 2012, 10:38
Bydliště: Praha-východ

Příspěvek od Po1iS »

Na PD 0,8 spíš 0,9 l/h dle spotřebičů a spotřeba dle PC 5.3, skutečná dle měření 4.8 l/100km. Jestli to náhodou nekecá i u té hodinovky...
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Po1iS píše:Na PD 0,8 spíš 0,9 l/h dle spotřebičů a spotřeba dle PC 5.3, skutečná dle měření 4.8 l/100km. Jestli to náhodou nekecá i u té hodinovky...
0,8 a 0,9l/h není normální
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

AXR má na hovno soft z fabriky.. žere a nejede. Pořádný soft z toho udělá auto a jsem si jistý že i spadne spotřeba. Bez softu od někoho kdo ví co dělá je to motor na hovno...
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Vici píše:AXR má na hovno soft z fabriky.. žere a nejede. Pořádný soft z toho udělá auto a jsem si jistý že i spadne spotřeba. Bez softu od někoho kdo ví co dělá je to motor na hovno...
Mám soft od Milana Votavy a dávka na volnoběh se seřídit nedá. Jinak motor je to stejnej jak ATD z fabie, akorát má euro 4 vstřiky a jsou menší ( zase líp prášej a tak nekouří po softu a to je mám otevřený na plno )
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

viděl a jel jsem se spoustou PD a obvykle ukazuje 0,7-0,8
Přitom spotřeba v O1 kolem 5-5,5 sharan 6,5 tzn. je to normální ale jestli to chceš řešit tak samozřejmě můžeš
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“