Vysoký realný tlak přeplňování Grande Punto 1,3 mjet 66kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vysoký realný tlak přeplňování Grande Punto 1,3 mjet 66kw
Chtěl bych se zeptat včem může být problém, že mám při 3000ot/min reálný tlak na turbu cca 1600mBar když teoretický tlak je necelých 1200mBar? Měnil jsem senzor teploty a přeplňování a odstranilo mi to problém s vysokou teplotou (98*C) vzduchu M.A.F a zároveň to přestalo padat do nouzáku na chybu P0234 "Překročen tlak přeplňování". Zkoušel jsem jestli mi chodí regulace na turbu a ta chodí v pořádku, když nastartuju tyčka podtlaku se pohne cca o 1,5 cm, když ho vypnu vrátí se zpátky. U hodnoty realné množství nasávaného vzduchu mám na volnoběh 296 mg/l ikdyž řídící jednotka by chtěla 156 mg/l. Může to mít spojitost s tím, že mám softwerově odpojený EGR a chip? Díky za každou radu.