Schemata zapojení ventilů a hadiček u TDI motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

:-D
Naposledy upravil(a) spacewerk dne 02 lis 2008, 23:36, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

spre servo bude vakuova pumpa - vyveva
aspon tak mi to sedliacky rozum naznacuje :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

spacewerk píše:to asi jooo ale já ho opravdu nedelal je to z nejakýhoitalskýho webu :-( takasi tak :-D

rád bych už zmenil i ty dva italský názvy zpetný ventil je mi jasný ale co je to Spre Servo?????? ví to nekdo????
Co třeba podtlak. pumpa? (noteeth)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

:-D
Naposledy upravil(a) spacewerk dne 02 lis 2008, 23:37, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

potom by som mal pre Dukesa navrh.. presunut tuto temu do FAQ ked to uz bude hotove s nejakymi doplnujucimi udajmi ak este bude treba ..
btw. tu FAQ sekciu by bolo vycistit od OT ...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

netopier píše:potom by som mal pre Dukesa navrh.. presunut tuto temu do FAQ ked to uz bude hotove s nejakymi doplnujucimi udajmi ak este bude treba ..
btw. tu FAQ sekciu by bolo vycistit od OT ...
Souhlas, ale prosil bych toto vlákno pročistit. (noteeth)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ještě bys mohl dát do tý fotky motoráku N75 pro naklápěcí lopatky, ten co tam máš je pro obtok, naklápěčky mají ten s bílým kloboukem ;) tak by to mohlo být v jedný fotce a u každýho popiska ;)
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

:-D
Naposledy upravil(a) spacewerk dne 03 lis 2008, 00:00, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

tak je tam přidán ve foce motoru i ventilek pro VGT turba + jsem počestil názvy v prvnim obrázku ...

prosím o ješte jednu kontrolu:-D správnosti :-D díííkkk:-D
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Namáhavá, ale přínosná práce. Dík. Třeba podle toho konečně najdu místo, odkud jde to odporný pískání, protože když zaškrtim jakoukoli hadici u N75, tak to přestane... :?
Oct asv 2000, DieselPower
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Pája 19 píše:Namáhavá, ale přínosná práce. Dík. Třeba podle toho konečně najdu místo, odkud jde to odporný pískání, protože když zaškrtim jakoukoli hadici u N75, tak to přestane... :?
Tak ten piskot bude asi s turba. :D
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak mě napadá, že máš asi recht. Několik desítek tisíc km auto jezdilo s nefunkčím N75. Po výměně N75 to začlo popiskovat, tak snad to je naklápění lopatek. Věděl by někdo, co s tim? Stačí namazat ty mech. táhla z venku, nebo musím shodit turbo a omrknout vnitřek?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

tak muj výše uedený problém již je vyřešen ovšem ne moc zdárne a to tak, že auto již jezdí OK, zátah v 1800 je vpořádku ale nevim proč to auto zničeho nic dostalo rozum a už hjezdí je sic hezký žebto funguje ale nadruhou stranu závada která samočine pomine bez najití problému je ta nejhorší závada tak snad se už nevrátí :-D
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 10 črc 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrafrix »

chtěl bych se zeptat. mám o1 ALH , S764, egr off. nejspíš mi začala padat do nouzáku, prostě když jedu a držím např 4., nebo 5. rych. stupen pod plným, mám tam asi 2600 ot., tak najednou ztratí výkon, musím chcípnout a nastartovat. navíc ted se mi ještě stalo, že to začlo pulzovat ten výkon, že se sníží a zvýší několikrát v časovým intervalu 5 vteřin. myslíte že by mohl být problém s regulací turba? řešení? díky za odpověd
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
tripx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 dub 2017, 10:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od tripx »

Kluci prosim vas ja uz z toho silim :(
1.9 tdi 66 kw ALH 2000 modelovy rok 2001

koupil sem OCT mam pocit ze se v tom nekdo hrabal a ja nevim co je co . mohl by mi prosim nekdo poslat nebo sem dat foto jak prsne maji byt zapojene original hadice . Myslim ze je to zapojeny cele nejak blbe :(

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“