
Schemata zapojení ventilů a hadiček u TDI motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
potom by som mal pre Dukesa navrh.. presunut tuto temu do FAQ ked to uz bude hotove s nejakymi doplnujucimi udajmi ak este bude treba ..
btw. tu FAQ sekciu by bolo vycistit od OT ...
btw. tu FAQ sekciu by bolo vycistit od OT ...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
tak muj výše uedený problém již je vyřešen ovšem ne moc zdárne a to tak, že auto již jezdí OK, zátah v 1800 je vpořádku ale nevim proč to auto zničeho nic dostalo rozum a už hjezdí je sic hezký žebto funguje ale nadruhou stranu závada která samočine pomine bez najití problému je ta nejhorší závada tak snad se už nevrátí 

chtěl bych se zeptat. mám o1 ALH , S764, egr off. nejspíš mi začala padat do nouzáku, prostě když jedu a držím např 4., nebo 5. rych. stupen pod plným, mám tam asi 2600 ot., tak najednou ztratí výkon, musím chcípnout a nastartovat. navíc ted se mi ještě stalo, že to začlo pulzovat ten výkon, že se sníží a zvýší několikrát v časovým intervalu 5 vteřin. myslíte že by mohl být problém s regulací turba? řešení? díky za odpověd
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.