Nefunkční klimatizace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
crull
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 led 2017, 22:33

Nefunkční klimatizace

Příspěvek od crull »

Dobrý den, mám problém s klimatizací na Octě I, 1.9 Tdi 81 kW r.v. 2003 climatronic. Klimatizece nechladí, byl jsem na doplnění media, pak mi servisák řekl že to bude určitě klimakompresorem, takže ten je taky vyměněn (AM od Hella) a klima stále nejde. Říkal, že tam nejde proud a nespíná spojka na kompresoru. Prý by to mohlo být panelem klimatroniku, tak jsem ho už poslal někam. Při zapnutí klimy se sahara neroztočí, diagnostika neukazuje závadu (jen na motoru jsou nějaké závady, ale přímo v klimě nic). Přikládám nějaké hodnoty, co jsem vyčetl z vagu a závady z motoru. Má někdo nějakou radu? Dal by mi někdo kontakt na dobrého mechanika Praha a okolí? Předem díky za Vaši reakci.

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

přijít k zjištění že kompresor nespíná protože do něj nejde proud, při sepnu tklimy zjistit že se netočí ani ventilátor a kvůli tomu měnit kompresor je opravdu smutné :(
pokud si nenějdeš dobrého autoelektrikáře tak ti třeba ještě vymění čelní sklo
včera jsem řešil podobný problém 4 hodiny všechno dohledat proměřit a zjistit závadu není jednoduchá záležitost,
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Nefunkční klimatizace

Příspěvek od roman1648 »

crull píše:Dobrý den, mám problém s klimatizací na Octě I, 1.9 Tdi 81 kW r.v. 2003 climatronic. Klimatizece nechladí, byl jsem na doplnění media, pak mi servisák řekl že to bude určitě klimakompresorem, takže ten je taky vyměněn (AM od Hella) a klima stále nejde. Říkal, že tam nejde proud a nespíná spojka na kompresoru. Prý by to mohlo být panelem klimatroniku, tak jsem ho už poslal někam. Při zapnutí klimy se sahara neroztočí, diagnostika neukazuje závadu (jen na motoru jsou nějaké závady, ale přímo v klimě nic). Přikládám nějaké hodnoty, co jsem vyčetl z vagu a závady z motoru. Má někdo nějakou radu? Dal by mi někdo kontakt na dobrého mechanika Praha a okolí? Předem díky za Vaši reakci.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Jo - a co to Coolant fan control ?? To myslíš že s tím jako nesouvisí jo... :roll:
crull
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 led 2017, 22:33

Příspěvek od crull »

slovacek.milos píše:přijít k zjištění že kompresor nespíná protože do něj nejde proud, při sepnu tklimy zjistit že se netočí ani ventilátor a kvůli tomu měnit kompresor je opravdu smutné :(
pokud si nenějdeš dobrého autoelektrikáře tak ti třeba ještě vymění čelní sklo
včera jsem řešil podobný problém 4 hodiny všechno dohledat proměřit a zjistit závadu není jednoduchá záležitost,
Bohužel mechanik přišel s tím, že je vadná spojka kompresoru a že by bylo lepší vyměnit celý kompresor (auto má 400 tkm). Sehnal jsem si vlastní kompresor, o polovinu levněji než co mi nabízel servis. Po výměně přišel s tím, že to pořád nejde a že nejde proud do kompresoru. Smlouva na dílo se servisem byla na výměnu kompresoru, což oni splnili. Takže můj smolík, že jsem mu slepě věřil...... Už tam nepojedu :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

pokud nezměřil jestli jde na kompresor/spojku šťáva a hned měnil kompresor tak je to blbý no

buď je problém v jednotce chlazení na levém podběhu nebo v samotném větráku což si nemyslím
jede jen na velkou rychlost nebo jede jen jeden i když se to zahřeje ne ??
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

no ale i bez větráku by měla klima sepnout (hm) sice na chvíli ale měla
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nevim čoveče...to si nejsem jistej, ale jo, na chvíli by se asi měla rozjet
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já bych rozmotal kabely pod jednotkou dochlazování.
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Vyčisti všechny pojistky u baterky hlavně ty malé 30A.
Pokud budou OK,tak rozmotat svazky k relé dochlazování.
A tou diag. načti přímo klímu ne motor.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

roman1648 píše:nevim čoveče...to si nejsem jistej, ale jo, na chvíli by se asi měla rozjet
měla by ject než se "přehřeje" a stoupne tlak natlik že to čidlo odstaví (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

zkontroluj vodiče ve svazku kolem starteru. Je tam konektor s vodičema ke kompresoru a rádo to tady přehnívá.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

roman1648 píše:pokud nezměřil jestli jde na kompresor/spojku šťáva a hned měnil kompresor tak je to blbý no

buď je problém v jednotce chlazení na levém podběhu nebo v samotném větráku což si nemyslím
jede jen na velkou rychlost nebo jede jen jeden i když se to zahřeje ne ??
Ne, mají dvě rychlosti a běží oba. :) a pokud odejde odpor ve velkém, tak se nerozběhne na pomalou rychlost ani malý :x
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ko jednotka větráků nebo napájení změřit a hotovo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“