Huli jak lokomotiva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Huli jak lokomotiva
Čau mám octavii 1 1.9tdi 81kw. Narval jsem do ni trysky Sprint 764 a turbo z 96kw (bez úprav softwaru) ze začátku se mi zdálo že to je v poho ale teď po pár týdnech se mi zdá že to hulí jak lokomotiva 🙂. Myslíte že to je jen kvůli toho že tam neni chip nebo se spis dojebalo neco jiného????
Spíš se oteplilo a tím se určitě v tvém případě kouřivost zvýší, hlavně bez úpravy softu je tam to turbo zbytečný. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Možná to večer v těch světlech v zrcátku klame, ale jestli to kouří světle tak by to mohlo blbě pálit. Vstřikovače si nechal seřídit po přehození trysek? Kdyby to hulilo černě tak budiž, to bys měl vidět i přes den.
Sice mám 66 kw s tryskama co ty, ale když tomu šlápnu tak je to jak když protůruješ Tatru, černý dým
při normální jízdě to ale nehulí. Ale jede hodně jinak než s origo tryskama 
Sice mám 66 kw s tryskama co ty, ale když tomu šlápnu tak je to jak když protůruješ Tatru, černý dým


Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
Ve světlech v noci je vidět sebemenší čmoudík který ve dne vidět není. Ty sprinty v teple trošku kouří ale se softem přidá vzduch tak dobrý
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


borcovi odkáž, nech netára....mirekcik píše:A ty vstřikovače se seřizujou jak? Ja se na to ptal borce co do toho dela a tvrdi mi ze se serizujou pouze u PD u rotacky pry ne.
u rotačky sa nastavuje tlak rôznou hrubkou podložiek. + vizualna kontrola tesnosti vstrekovača a pod...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
V pohodě to je, ale seřídit by se ty vstřiky měly pokaždé po výměně trysek, každá bude mít trochu jiný otvírací tlak, nevíš jak sou ty pružinky ve vstřikovačích různě unavené. Ono to pojede i když bude jedna tryska mít 160 a druhá 210 ale není to ideální.
Dokážu ojebat kde co, ale zrovna tohle je důležitá součást toho motoru, která ma vliv na chod, výkon i kouřivost...
Dokážu ojebat kde co, ale zrovna tohle je důležitá součást toho motoru, která ma vliv na chod, výkon i kouřivost...
Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'