Huli jak lokomotiva

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mirekcik
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01 kvě 2017, 09:01
Odpovědi: 0

Huli jak lokomotiva

Příspěvek od mirekcik »

Čau mám octavii 1 1.9tdi 81kw. Narval jsem do ni trysky Sprint 764 a turbo z 96kw (bez úprav softwaru) ze začátku se mi zdálo že to je v poho ale teď po pár týdnech se mi zdá že to hulí jak lokomotiva 🙂. Myslíte že to je jen kvůli toho že tam neni chip nebo se spis dojebalo neco jiného????
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Spíš se oteplilo a tím se určitě v tvém případě kouřivost zvýší, hlavně bez úpravy softu je tam to turbo zbytečný. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
mirekcik
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01 kvě 2017, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od mirekcik »

Jo ja vim na soft se chystam. Jen me ta kourivost trosku znepokojuje. Jak to honim pres den tak zadna kourivost videt nejde ale jak jedu vecer a sviti za mnou auta tak vydim ve spetnem zrcatku docela dost svetleho koure.
radonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 09 pro 2008, 09:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od radonzo »

Možná to večer v těch světlech v zrcátku klame, ale jestli to kouří světle tak by to mohlo blbě pálit. Vstřikovače si nechal seřídit po přehození trysek? Kdyby to hulilo černě tak budiž, to bys měl vidět i přes den.
Sice mám 66 kw s tryskama co ty, ale když tomu šlápnu tak je to jak když protůruješ Tatru, černý dým :) při normální jízdě to ale nehulí. Ale jede hodně jinak než s origo tryskama :D
Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ve světlech v noci je vidět sebemenší čmoudík který ve dne vidět není. Ty sprinty v teple trošku kouří ale se softem přidá vzduch tak dobrý
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
mirekcik
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01 kvě 2017, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od mirekcik »

A ty vstřikovače se seřizujou jak? Ja se na to ptal borce co do toho dela a tvrdi mi ze se serizujou pouze u PD u rotacky pry ne.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mirekcik píše:A ty vstřikovače se seřizujou jak? Ja se na to ptal borce co do toho dela a tvrdi mi ze se serizujou pouze u PD u rotacky pry ne.
borcovi odkáž, nech netára....

u rotačky sa nastavuje tlak rôznou hrubkou podložiek. + vizualna kontrola tesnosti vstrekovača a pod...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
radonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 09 pro 2008, 09:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od radonzo »

mirekcik píše:A ty vstřikovače se seřizujou jak? Ja se na to ptal borce co do toho dela a tvrdi mi ze se serizujou pouze u PD u rotacky pry ne.
No nevim do čeho ten borec dělá, ale hlavně ať ti nedělá nic na tvojem autě :D
Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

Pokus jsi přehodil jen trysky do puvodních vsřikovaču co ti šlapali doposud tak to je to v pohodě. Mám to same FB 764 a soft origo taky to zahuli lehce.
radonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 09 pro 2008, 09:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od radonzo »

V pohodě to je, ale seřídit by se ty vstřiky měly pokaždé po výměně trysek, každá bude mít trochu jiný otvírací tlak, nevíš jak sou ty pružinky ve vstřikovačích různě unavené. Ono to pojede i když bude jedna tryska mít 160 a druhá 210 ale není to ideální.
Dokážu ojebat kde co, ale zrovna tohle je důležitá součást toho motoru, která ma vliv na chod, výkon i kouřivost...
Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“