1.9 TDI nebo 2.5tdi koupit?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9 TDI nebo 2.5tdi koupit?
Ahoj přemýšlím že koupím audinu A4 rv2002 výš.Co byste mi doporučili za motorizací?1.9tdi 96kw nebo 2.5tdi 110kw?Co se na těch 2.5kazi?Jakou mají ty motory výdrž a jakou spotřebu?Mám passata 1.9tdi b5.5 jsem sním naprosto spokojen.
Mě spíš jde o to jestli se něco na tom kazí Já jsem tenhle motor servisoval jednou v životě a to jsem jen pretesnoval víka ventiluA6TDI píše:Tak jdi po dvapůlce at něco taky zajižešNé, pokud je OK tak je to OK .
jinak 110 kw je lenoch . Na skákání do města bych to nechtěl .
Předně si něco nastuduj a pohledej než se začneš ptát lidí.
2,5 pokud se udrzuje najede milion s prehledem skoro vsechny se sem vozili a meli 400000km+ no utocili se na pulku nebo i min prvni majitel v cr najel 150-200 prodal a byl spokojen druhymu uz to lehalo. Ona poruchovost je tezka otazka spise jde o to koupit dobrou dvaapulku a to je problem a kdyz koupis hujdu vykrvacis na tom motoru. No ja mam 6 hrnky rad. Mame touarega 2008 face 3,0tdi ale ja chtel klasickej kovarskej vyrobek tak jsem se vratil k allroadu C5 2.5tdi 132 a k A6 C5 tez 2,5 tdi 132kw stali me obe spoustu prace a penez nervu ale mam z nich radost a proste ten pocit v tomhle starym zeleze je skvelej. Jsem masochista. Mel jsem ty auta kolem let 2001 -2005 a kdyz jsem se ted po letech vracel jejich stav jsem podcenil stalo me to opravdu hodne takze pokud te laka 2,5 priprav si kupni cenu dvakrat jednou na koupi druhou na prvni dva roky investic pak budes spokojen. Preber si to jak chces.
Primo poruchove veci jsou jen nasledky neudrzby a nereseni problemu. Cerpadla nekvalitni nafta bordel v nadrzi kvuli cene nemenene filtry netesnosti, vacky nemenen olej nedavan vhodny nedodrzeni intervalu, nemeneny rozvody,hydra nic jen se jezdi no a pak se na ty motory nadava ale oni uz maji vsecky 500000+ a ty stary to uz nikdo ani nespocita. Pokud chces kvalitni 2,5 koukej jestli clen satas neco neprodava ten ty auta dela a vi. Diky jeho radam jsem za servis nasich 6 hrnecku neutratil tolik.
Takze pro bezneho cloveka je 1,9 tdi jistota. 2,5 chce penize odvahu a milovat ten zvuk vice valcu.
Primo poruchove veci jsou jen nasledky neudrzby a nereseni problemu. Cerpadla nekvalitni nafta bordel v nadrzi kvuli cene nemenene filtry netesnosti, vacky nemenen olej nedavan vhodny nedodrzeni intervalu, nemeneny rozvody,hydra nic jen se jezdi no a pak se na ty motory nadava ale oni uz maji vsecky 500000+ a ty stary to uz nikdo ani nespocita. Pokud chces kvalitni 2,5 koukej jestli clen satas neco neprodava ten ty auta dela a vi. Diky jeho radam jsem za servis nasich 6 hrnecku neutratil tolik.
Takze pro bezneho cloveka je 1,9 tdi jistota. 2,5 chce penize odvahu a milovat ten zvuk vice valcu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33608
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
akurat riesim svojho passata...3 čerpadla kupene, ani jedno neprešlo kalibraciou...treba novu hlavu + 420€, + predsuvnik, tesnenia, robota, cca 900€ 
pritom v motore je uz dobrych 1800E....a to som ešte nerobil podvozok a trasuci kardan...

pritom v motore je uz dobrych 1800E....a to som ešte nerobil podvozok a trasuci kardan...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
2.5 110kw je líná svině, zbytečně to chlastá a když se na tom něco pokazí, tak to stojí za to, a že se na tom může pokazit dost věcí
pokud potřebuješ odlehčit peněženku, správná volba. Jediný, co je na ní sympatické, je příjemný zvuk.
1.9 PD je dneska taky radost kupovat, už jsou to starý vrány, co mají nalítáno bambilión, takže většinou zralé na repas hlavy, novou vačku, repas vstřiků, dvouhmotu atd. Ale dát to do kupy vyjde asi levněji, než 2.5 a když se to nechá čipnout, tak to i příjemně jede a nežere

1.9 PD je dneska taky radost kupovat, už jsou to starý vrány, co mají nalítáno bambilión, takže většinou zralé na repas hlavy, novou vačku, repas vstřiků, dvouhmotu atd. Ale dát to do kupy vyjde asi levněji, než 2.5 a když se to nechá čipnout, tak to i příjemně jede a nežere

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
a ty si někdy nějakou 2.5ku vlastnil? všude se na ně nadává ale je si třeba uvědomit kolik ty auta mají dnes najeto, a jaky mají servis.roman1648 píše:ty možná jo ale peněženka určitě neb707 píše:já kupoval superba 1.9 96kw a teď litují že jsem nešel do 2.5
Moje peněženka by nelitovala jelikož v pořizovací ceně už nebyl tak velký rozdíl... a při těch kilometrech co ma auto teď jsou jak ta 1.9 tak i 2.5ka prakticky bezporuchové motory
naštěstí nevlastnil, pár jsem jich opravoval kámošům a vesměs z toho byli všichni nešťastní
a to jsem dokázal díly ( vačkový sady,čerpadla,vstřiky,rozvodový sady ) sehnat za úplně jiný peníze z venku než co se to prodávalo u nás
hele, tvoje volba, třeba ti to bude jezdit - já ti to přeju samozřejmě
pravda že ty 1.9ky budou mít nalítáno,ale nemusíš hned dávat novou hlavu,dneska jsou technologie co to umí pěkně opravit napořád, vstřiky a dvouhmoty a turba to se občas sype +/- na všech autech stejně...
a to jsem dokázal díly ( vačkový sady,čerpadla,vstřiky,rozvodový sady ) sehnat za úplně jiný peníze z venku než co se to prodávalo u nás
hele, tvoje volba, třeba ti to bude jezdit - já ti to přeju samozřejmě
pravda že ty 1.9ky budou mít nalítáno,ale nemusíš hned dávat novou hlavu,dneska jsou technologie co to umí pěkně opravit napořád, vstřiky a dvouhmoty a turba to se občas sype +/- na všech autech stejně...