A zase ti Italové...

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to moje vina, že jsem napsal, že mám Fiata a jsem s ním spokojen..Tohle čecháčky napruží i když Fiata nemají, často o nich jen slyšeli..Jo, kdybych napsal, že mám nacpanou Octu se spoilerem , brzdami stejně velkými jako ráfek a 150kw s najetým půl mega bez opravy, tak by se jen uculovali a záviděli..Ale realita je většinou jiná než si mnozí přejí..A je to tak správně..Když fandili fanoušci Spartě , byl jsem Slávista, když to byli Slávisti, fandil jsem Bohemce...A ubozí fanoušci to nechápali..protože to jsou prostě fanoušci.. Nejhorší je být jen součást anonymního davu...Tam je rozum spláchnut do záchodu.. :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Říkáš to správně jelito, je vidět, že aspoň něco jsi pochopil, ital nikdy půl mega bez výměny všeho třikrát nedá. Vždyť se podívej na ostatní sortiment, neber auta, bojlery, pračky apod. je to z itálie všechno takovej sráč, že bych brečel. Soused má plynovej bojler a za 2měsíce po montáži gumovou průchodku co je zvenku na fasádě sežralo slunce tak, že kdyby jsi tam narval umaštěnej papír od špekáčků tak by vydržel dýl. Opravdu nechápu co tam ti kokoto dělaji a že od nich ještě někdo něco kupuje. Já na itálii seru.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A co ještě měl soused? Nemá náhodou dodge s motorem z koncernu, který byl hlavním průserem celého auta a když Němcům řekli, ať si s ním vytřou zadek a dali tak Italského diesela, tak problémy s motorem padly na nulu? To není bojler někde z Číny s Italským nápisem, stejně jako sekačky apod. Italové mají nejlepší motory a vždy přišli první s novinkami jako je přímý vstřik , TDI atd.. Až když rozběhli výrobu, tak se do toho pustili Němci. Kdo je dnes podle profíků nejperspektivnější ojeté velké auto za rozumnou cenu? ARomeo 166, které se dají sehnat okolo 50 -100000 kč a v provedení 2,4 JTD jsou nejlepší kup.? Okolo mne jezdí 3 ,/sousedi/ za pár šupů a žádný kšeft s motorem od nich není...Jen olej, spojka , řemen...Co mi to tady povídáš? Kolik Fiatů jsi sám měl? Já netvrdím, že je to jednička, ale motoricky,/ což já preferuji /nedává Fiat mechánům moc vydělat.. Zatímco koncern, bez toho by mnoho servisů zkrachovalo a mnoho mechánů by mělo nižší životní úroveň...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5715
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ja zase rád opravujem koncern je to pre mňa tlakové LEGO pre veľkých chlapcov.

Predstava za by sem kúpil itala alebo francuza a celý víkend strávim v dielni pretoze oni sú špecialisti na to že keď menis nejakú blbosť musíš rozobrať pulku auta
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to věc názoru, já to měl právě naopak, fiat byl vždy dělán chytře, nějaké nouzáky neznal, nic tam nesvítilo zbytečně a při problémech třeba s baterií, nebyl nikdy problém. Na resety stačilo na čas zapnout klíček a připitomnělé systémy koncernu všude hadičky na regulaci kdoví čeho Fiat neměl..Samozřejmě doba pokročila a to ne zrovna k lepšímu, ty časy, kdy jsem si sám vyndal celý agregát dolů,/bez zdviže/ a vyjel ven dopředu při zvedlé kastli heverem je již pryč a poslední reference o novém Fiatu Tipo jsou dost nelichotivé...Ale motory umí pořád a např. protesty milovníků Jeepů , kdy origo motory nahradily italské jsou minulostí. A samozřejmě to pocituji denně, jezdím s autem 21 let starém, dávám mu čočku, nasírávám voňavky z koncernu a často mám problém zvednout kapotu, vždy mi nějak nezatuhne, protože není třeba ji používat..Mám nadávat na auto, kde mám původní ložiska , auto jen ševelí, servisní náklady žádné? Za ty prachy, co bych nasypal do koncernu a jemu podobných si raději koupím díly do své motorky ... Nemám ve zvyku hanit něco, co si to nezaslouží..Ale nikomu to samozřejmě neberu, pro mne představa, že budu vyndavat nádrž kvůli vadné pumpě /což dnes dělám u Fokuse/ by u Fiata byla nemyslitelná../Ale samozřejmě nové výkřiky italské mody neznám/.. Ale každý má jiné gusto...a to je záchrana pro mnohé firmy.. :)
nepropadat panice...
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

Já zase nedávno na alfě 156 odvrtávál jeden šroub v hliníkový těhlici celej den, všechno je na tom sráči z bahna a tenhle šrou byl asi kalenej. Mě by zajímalo co to vlastně srovnáváš???? Máš nějakej starej zgarb a třeba oI TDI z období tvého zgarbu možná padá do nouze, ale to už má najeto 500tis a to je ten italskej sráč dávno v kelu. Je tady jeden takovej maňas jako ty kterej má italsou vlajku na OII TDI, já mu říkám kurva proč jsi si nekoupil nějakou mrtvolu z itálie a on, že není tak bohatej aby mohl jezdit v italu. Jsi taky tokovej zoufalec (LOL)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Domecek píše:Já zase nedávno na alfě 156 odvrtávál jeden šroub v hliníkový těhlici celej den, všechno je na tom sráči z bahna a tenhle šrou byl asi kalenej. Mě by zajímalo co to vlastně srovnáváš???? Máš nějakej starej zgarb a třeba oI TDI z období tvého zgarbu možná padá do nouze, ale to už má najeto 500tis a to je ten italskej sráč dávno v kelu. Je tady jeden takovej maňas jako ty kterej má italsou vlajku na OII TDI, já mu říkám kurva proč jsi si nekoupil nějakou mrtvolu z itálie a on, že není tak bohatej aby mohl jezdit v italu. Jsi taky tokovej zoufalec (LOL)
švagor má alfu 156 1.9 JTD 77kw najazdené 480 tis turbo povodne, spojka pôvodná, menené len vstreky čo na to povieš? A jazdí mu to preto že sa v tom aute nevrtal žiadny "chytrý mechanik" čo sa do všetkého hrabe raz behal s tým autom po servise čo mu zle štartovalo prešiel 4 servisy ani jeden mu nebol schopný výmeniť 4 žhaviče, 2 výmenili na dva sa vysrali lebo to je moc práce , druhý mu kázal vymeniť baterku a bude to dobre tretí s tým ani len nepohol až jeden normálny chalan čo sa v talianoch vyzná sa pýtal čo za mogora to robil stačilo vymeniť relé žhavenia za 50eur a auto štartovalo ako nové pritom človek čo sa autám trošu rozumie už podĺa kontrolky žhavenia mohol odsledovať že s tým čosi bude , problém týchto áut sú "meniči dielov" čo sa v tom hrabú nie samotné auto ,a druhý ten že každé jedno bolo dovezené a najazdené 4X toľko ako je na tacho lebo tu si také auto málo kto kúpil a ked je problém a auto ma na tacho 170tis už je auto na prdel ale pritom má pekne cez 500tis , stačí ísť do Brna do bazaru k tomu koktavému ten vozí z talianska autá sám som sa tam vozil na alfe po karabinieroch ktorá mala 700tis 2.4 JTD a stočil ju na 200 ešte sa s tým aj pochválil že inak by ju nikto nekúpil lebo každý pozerá na tacho tak asi tak
BMW 330 ix
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1080
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od JozefC »

Ale to nie je o talianoch, ale o kvalite mechanika. Nemusi byt ani specialista na znacku a dokaze viac ako v autorizaku. Co sa tyka talianov, tak je to skor loteria. Bud je ok od vyroby, alebo sa sere. Poznam stare aj nove fiaty, alfy,... a ked tiekli na zaciatku od vyroby, tak tecu. Ak bol motor suchy, tak je klud. Chodi ku mne chlpik s mareou 350000km, 1,9jtd a ma povodne vsetko. Druhy pan ma km menej a vstrekovanie nove uz 2x a o auto sa stara, cize zlym servisom to nie je. Zatracovat ich nebudem, ale niektore pristupy by mohli byt lepsie. Samo je to o zvyku ako u vacsiny znaciek.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je dobré, Domeček odvrtával ocelový šroub v hliníku a ono to nešlo, šroub je tvrdý a hliník měkký..Nejsou ti Italové pitomci? To koncern ten to má obráceně, šroub je z hliníku a těhlice je z oceli..A jde to odvrtat jako po másle, Domeček to zvládnul... (LOL)
nepropadat panice...
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

Ne koncern to má tak, že do šroubu dvakrát mlaskneš palicí a on vyleze jantare. Jinak ital co má najeto 500tis to je možná pravda, ale hoši, motor není všechno, třeba na OI drží nejen motor, ale podvozky, prostě všechno, chápeš jelito?? Nemel mi tady dokola JTD JTD, to je asi jediný co se těm negramotům kdy povedlo a na tom chceš stavět? Tak co tady vlastně otravuješ německej vzduch itlaským hnojem, je čas aby jsi změni forum, třeba FIAT CLUB?? To je nápad, jeeee to bude klid.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

fekálek píše:Řeknu to bez obalu, Italové uměji hovno!
Tak to by som si zrovna nedovolil tvrdit, ale ked myslis :roll:
Ty vies, ty mas kluce od miesacky.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jericho-3 píše: vždy přišli první s novinkami jako je přímý vstřik , TDI atd.. Až když rozběhli výrobu, tak se do toho pustili Němci.
jo italove to vymysleli ale němci to po nich dodělali (LOL) (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Se za ty Ochcávky ste schopní servat co? Zkuste se někdy projet i něčím jiným, než oktou/passatem a třeba pochopíte, jak může auto fungovat a řízení i bavit..
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Třeba <> že? (LOL)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

každopádně,každý dobrý ital je rezavý už z fabriky
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“