Passat B6 2.0Tdi BMP 103kw 8V rok 2007 kouřivost

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Passat B6 2.0Tdi BMP 103kw 8V rok 2007 kouřivost

Příspěvek od TomášTDI »

Majitel prijel s prvnim problemem spatnych startu,vytahli se vstriky a hlava byla dost vybita,majitel nechal vymenym zpusobem hlavu repasovat,po vymene hlavy starty v poradku a na brnk,po nejake dobe prijel ze mu to hlasi slaby tlak mazani,sundala se vana a zjistilo se ze olejove cerpadlo s vyvyzovakama uz tam neni protoze predchozi majitel to prekopal na klasiku cerpadlo,zmeril se tedy ihned tlak mazani a volnobeh byl sotva 1bar a 2000ot byl sotva 2bary,doslo se na to ze nezaslepili jeden z kanalu pro vyvyzovaky,po zaslepeni byl tak uz v poradku na volnobeh kolem 2baru v porovnanim s mojim Leonem ARL to bylo totozne,auto najezdilo po vymene hlavy a vseho asi 30tis,ted to prijelo znova ze to za studena kouri a, smrdi po oleji a po 6tis kilometru doliva asi 1litr oleje,vytahlo se turbo,to je bez vule ale ve svodech turba a to pouze ze dvou valcu jde olej z 3a4 ve svodech je to mokre od oleje a v kanalech hlavy ty 2 jsou mastne,takze problem v motoru,nesetkal se s timto problemem nekdo,auto ma najeto kolem 200tis,neverim ze problem bude v krouzkach spis bych hledal problem hlava nebo pres ventili,je mozne ze by ta hlava byla praskla? Nebo spatne prevlozkovany ulozeni vstriku,mozna voditka,gufera,cokoli,dekuji za nejakou radu
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
artopservis
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2012, 11:32
Bydliště: CZ

Příspěvek od artopservis »

Skusil by som pozriet odvetranie motora,viko ventilov.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“