Interval vymeny vzuchoveho filtru a kabinaku GIV 66kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Horyn
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 lis 2016, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od Horyn »

vzducháč měním častěji, turbo potřebuje dýchat
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Kabinový filtr po 15000km je špinavý jak uhel. Přijde mi lepší obyčejný papírový - pustí víc vzduchu. Znám lidi co nemění vůbec cca 2000km za rok.
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Horyn píše:vzducháč měním častěji, turbo potřebuje dýchat
Taky jsem to tak dělal, ale už to nechávám na 30-35 000km, cca každou třetí výměnu oleje.
Podle mě, když by jsme airflow převedli do grafu, tak křivka bude prvních pár stovek kilometrů strmě klesat, než se ucpou póry a potom bude klesat velmi pozvolna.
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 19 zář 2015, 17:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od 13055K4 »

No hlavne ten filtr je pocitanej vzdycky s nejakou rezervou...


chapu, ze clovek s 2260kou asi dokaze zanesenej filtr poznat, ale my normalni to zas tolik nepozname
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“