Dotaz 1.2 TSI 63 kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

63 a 77 kw jsou jeste ty 8 ventily s retezem,ze?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Pawouk
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2011, 22:28

Příspěvek od Pawouk »

Rayx píše:
Pawouk píše:Občas se při startu studeného motoru ozve takové "zařehtání",trvá to cca 3 vteřiny. Jiný problém se zatím nevyskytnul.
Je to 4 roky, ještě řehtá nebo dořehtal ...
Donedávna stále řehtal, najeto něco kolem 120 tkm, momentálně už si zase jen tiše vrní, má totiž asi pátou sadu rozvodů, teď už tu údajně definitivně definitivní.
Pawouk
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2011, 22:28

Příspěvek od Pawouk »

txx píše:co na regulace turba odchází, kde to nejčastěji zatuhává?
Nic nezatuhává, jen odchází servomotor ovládající obtokový ventil (wastegate).
Pawouk
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2011, 22:28

Příspěvek od Pawouk »

NOVON píše:63 a 77 kw jsou jeste ty 8 ventily s retezem,ze?
Ano i ne. 77 kW má totiž i nová generace 1.2 TSI - viz OIII. Musíš se ptát konkrétněji - v jakém autě ten motor je.
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Odpovědi: 0
Registrován: 04 črc 2007, 16:22

Příspěvek od txx »

přímo motor nebo ozubená klola v něm a nebo něco jiného?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“