DieselGate svolání do servisu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

DieselGate svolání do servisu

Příspěvek od JeníkRS »

Škodovka mi poslal dvě pozvání na přehrání softu. Má někdo zkušenost? Je pak vše ok nebo se to začne ještě víc srát? A je lepší to nechat když vše funguje?
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Přítelkyni to taky přišlo na 1,6TDi taky jsem nad tím přemýšlel a dospěl jsem k závěru co jednou mistři z VW navrhli a sestrojili i včetně podvodu tak nikdy nové řešení nepřekoná (když se teda bavíme o emisích a NOx). Určitě bude vyšší spotřeba i když to nebude tak razantní a výdrž dalších komponent bude taky snížena ve vyšších km nájezdech. Sice se dušují že to nijak zákazník nepozná atd. Za mne rozhodně ne! Když něco funguje tak proč se do toho hrabat.
Jo a prej dostanete 1L oleje zdarma když přijedete (noteeth) to mě velice pobavilo prodej na servisu 850,- za litr (longlife 5w-30) nákup mají za 117,- za litr.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Nemám vlastnú skúsenosť, iba čo som čítal na fórach. A to konkrétne na 1.6 CAYC sa spúšťa regenerácia výrazne častejšie ako so starým "podvodným" SW.
Za mňa teda rozhodne nie.
Môj vlastný názor je ten, že nový SW musí viac cvičiť s EGR a vzniká viac sadzí, ktoré intenzívnejšie plnia DPF a ten sa musí častejšie regenerovať. Ale toto je len môj názor, snáď časom niekto presne rozpíše, čo sa vlastne deje pri novom SW a aké nástrahy nás následne čakajú.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Taky mi to teď přišlo na 1.6TDI CAYC, zahodil jsem to do kamen :) Nejsem testovací jezdec, abych zkoušel nějaký experimenty. Auto funguje výborně, tak není důvod něco měnit. Spoléhám na původní vývoj, kdy byl software udělaný tak, jak automobilka chtěla a né tak, jak chtějí ekoteroristé :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Táta má sice 2.0tdi, ale nechal se ukecat ve škodovce a nechal si přehrát software, od té doby neustálé regenerace.
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

A největší sranda je, že to nelze vrátit zpět! Prostě jen update části FW a na novější verzi a šmitec, není návratu oficiální cestou...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

Tak ono není divu, že všechny DPF v CR fungují jak mají a vydrží i 500tkm, když většina bordelu proletí ven (LOL) . Vemte si PD jaký má krásný čistý laufy, z toho by se dalo i jíst... a filtr klekne mnohem dříve, páč vše funguje! (noteeth)
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

No nevim, vsechny cr yeti a superby co ke me jezdi tak spousta 400t a vic km a laufy vymeteny.
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Prave oto mi jde. Ty auta jezdi porad a najezd treba i 15000 za dva mesice. Egry uz jsem vymenil a nepotrebuju aby mi lidi volali ze s tim furt neco je kdyz to ted vse funguje na jednicku.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ze světa motorů
Obrázek
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

za mě rozhodně ne, zajímavý je že v americe dávají nový kat. a kdoví co ještě a u nás stačí jen přehrát soft, sám mám doma 2x 2.0CR a v servisu jsem to výslovně zakázal.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

za mě také NE........... Ale, jakmile se dostaneš do autorizáku na nějaký servis, automaticky ti bez tvého vědomí naládují tento nový Software.... Tak bacha na to...
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Volal jsem kámošovi do Škodovky on to tam přehrává a říkal že žádný auto se nevrátilo
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

bodejť by se vrátilo, když zůstalo někde kvůli Egru 😛
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Asi tak, po pročtení US/UK fór, je zvýšená úmrtnost EGR. V USA, když vám odejde EGR a máte tam už upravený soft, tak je výměna EGR vrámci nějaké "dobré vůle", nebo možná taky špatného svědomí, zdarma. V EU si nas*r a pěkně si ho zaplať, nebo to řeš přes právníky. Obrázek nechť si každý udělá sám.

http://www.focus.de/auto/news/abgas-ska ... 96107.html
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“