Fiat Doblo 1.3jtd svítí kontrolka oleje

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Hele zkus napsat na adresu redakce email:
info@autodiesel.cz
nebo telefon: 776 520 430

Já jsem taky tímto způsobem ty starší čísla sehnal, jestli ho ještě mají tak ti ho zašlou.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
markuskladno
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 20 srp 2011, 21:41
Bydliště: kladno

Příspěvek od markuskladno »

grandaku- děkuju moc zkusím. Díky.
Super
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 03 črc 2008, 12:06
Bydliště: slovensko

Příspěvek od Super »

pisal som ale bez odpovede
Tree
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05 črc 2017, 10:55

Jak to dopadlo ???

Příspěvek od Tree »

Mám stejný problem, po vymene olejového filtru sviti kontrolka "nemaze". Nic pri vymene neupadlo, gumicky zustaly na filtru, mam stary filtr a kontroloval jsem ho opakovane. Cca nad 2500 otaček kontrolka zhasne, ale predpokladam ze driv upecu turbo (66kW - Doblo II). Ma to najeto 62000, olej jsem menil normalne po 30tkm, vse fungovalo dosud ok, olej to nezere, nikdy nebyl olej pod 1/2 rysky, motor jezdim usporne, naprosto bez problemu, pri vymenach byl stary olej "normalni", zadne skraloupy apod. Vyhodil jsem olejovy filtr uplne ven a nic, cidlo oleje na bloku je vymeneny, pri vymene olej odtece (opakovane, menil jsem 2x). Teplota na palubovce je konstatni, motor je tichy, vse ok, ale uz jsem zaslechl divny zvuk turba pri tahlem kopci... (po ujetych cca 1000km "v tomhle stavu".

Kde byl problem u Tveho 1.3 Multijetu? Diky za info.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ona už samotná výměna po 30tis. je problém...
Tree
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05 črc 2017, 10:55

Moudro

Příspěvek od Tree »

Mno, to je velke moudro, ale jaksi to neresi konkretni problem tohoto vlakna. Tech aut s 30tkm intervalem jezdi po svete vetsina a takovy problem zdaleka vetsina nema. Malokdo interval zkracuje, naopak kde kdo ho prodluzuje... Nicmene zda se, ze jsem na stope konkretni priciny vyse zminovaneho problemu... T
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Toho oleje je tam trocha a po 30tis nemuze byt logicky v kondici
No dej pak vedet k cemu jsi dosel..
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Presne tak, 30.000 je strašne veľa. Ja by som na viac, ako 20.000 km a maaaax 2 roky (aj to je asi lepšie 1 rok) nešiel.
Inak dávaj bacha, ja by som takto nejazdil, pretože sa ti zadre vačka a budeš vybavený...kamarat robi vo fiat servise a presne toto mi hovoril, že svieti mazanie na 1,3jtd a že sa potom časom zadrie vačka...
Inak škoda, že Markus nenapísal, čo tomu bolo...teraz po 6 rokoch už asi neodpovie...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Moudro

Příspěvek od jericho-3 »

Tree píše:Mno, to je velke moudro, ale jaksi to neresi konkretni problem tohoto vlakna. Tech aut s 30tkm intervalem jezdi po svete vetsina a takovy problem zdaleka vetsina nema. Malokdo interval zkracuje, naopak kde kdo ho prodluzuje... Nicmene zda se, ze jsem na stope konkretni priciny vyse zminovaneho problemu... T
A ta stopa je jaká?Tenhle problém s 30000 km vytvářejí automobilky díky své blbosti a když to řekne jeden, přidají se další. A že to někomu vychází? Má štěstí, nebo jezdí v režimu, který olej zatěžuje co nejméně.. Patrně se do systému, když jsi vyndal filtr, dostal vzduch a soustava ne a ne se odvzdušnit./.i když to zní blbě/..Něco může už být přicpáno, což u tvého zánovního motoru je dost podivné.. U některých aut je dobré/pokud to jde/ zalít filtr olejem, než se nastartuje...Nejezdíš jako s hnojem, a motor je zakarbonován? :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kamos ma novy Ducato 2.3jtd a prvni servis ze ma dojet po 40tis.km...tak tam volal jestli to neni omyl a prej ne ze to tak je..
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

No co, kazdej at si se svym majetkem dela co chce.. na druhou stranu, aspon je co delat :D
Uživatelský avatar
Ondrus84
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 10 pro 2007, 17:35
Bydliště: Domašov

Příspěvek od Ondrus84 »

tak oni chtějí aby se to brzy rozesralo...5let/150.000km a do šrotu...nový a znovu
Punto 1.2 60ELX Obrázek
Stilo mJet 1.9 16V Obrázek
Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono opravdu záleží často na řidiči, pokud není úplně dementní, tak si o tom něco přečte a těch 30000km zapomene a hlavně chová se k motoru slušně, je to jen 1300ccm a všechny turba světa z toho dvoulitr neudělají..Ono stačí včas řadit a nečekat až to turbo konečně zabere, aby se to rozjelo...Takže trochu rozumu pomůže, nehledě na to, že dnes chytrý telefon majiteli řekne i kdy má jít na velkou, tak proč se nepodívat na zkušenosti a recenze na tento motor? Zrovna v sobotu jsem mluvil s kolíkem, který měl za Fiatem seicentem tak obrovský vlek a tak naložený, že jsem to nechápal..Ale jelikož vím, že je to pako, tak jsem to musel vstřebat. A pak bude vyprávět, jaký je to sráč...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ondrus84
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 10 pro 2007, 17:35
Bydliště: Domašov

Příspěvek od Ondrus84 »

Ona hlavne ta 1.3 ma myslim taky jen necele 3L oleje, což je na 30tis u turbomotoru s takovymi tlaky pulka toho kolik by mel mit...
Punto 1.2 60ELX Obrázek
Stilo mJet 1.9 16V Obrázek
Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“