Fiat Doblo 1.3jtd svítí kontrolka oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20 srp 2011, 21:41
- Bydliště: kladno
Jak to dopadlo ???
Mám stejný problem, po vymene olejového filtru sviti kontrolka "nemaze". Nic pri vymene neupadlo, gumicky zustaly na filtru, mam stary filtr a kontroloval jsem ho opakovane. Cca nad 2500 otaček kontrolka zhasne, ale predpokladam ze driv upecu turbo (66kW - Doblo II). Ma to najeto 62000, olej jsem menil normalne po 30tkm, vse fungovalo dosud ok, olej to nezere, nikdy nebyl olej pod 1/2 rysky, motor jezdim usporne, naprosto bez problemu, pri vymenach byl stary olej "normalni", zadne skraloupy apod. Vyhodil jsem olejovy filtr uplne ven a nic, cidlo oleje na bloku je vymeneny, pri vymene olej odtece (opakovane, menil jsem 2x). Teplota na palubovce je konstatni, motor je tichy, vse ok, ale uz jsem zaslechl divny zvuk turba pri tahlem kopci... (po ujetych cca 1000km "v tomhle stavu".
Kde byl problem u Tveho 1.3 Multijetu? Diky za info.
Kde byl problem u Tveho 1.3 Multijetu? Diky za info.
Moudro
Mno, to je velke moudro, ale jaksi to neresi konkretni problem tohoto vlakna. Tech aut s 30tkm intervalem jezdi po svete vetsina a takovy problem zdaleka vetsina nema. Malokdo interval zkracuje, naopak kde kdo ho prodluzuje... Nicmene zda se, ze jsem na stope konkretni priciny vyse zminovaneho problemu... T
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Presne tak, 30.000 je strašne veľa. Ja by som na viac, ako 20.000 km a maaaax 2 roky (aj to je asi lepšie 1 rok) nešiel.
Inak dávaj bacha, ja by som takto nejazdil, pretože sa ti zadre vačka a budeš vybavený...kamarat robi vo fiat servise a presne toto mi hovoril, že svieti mazanie na 1,3jtd a že sa potom časom zadrie vačka...
Inak škoda, že Markus nenapísal, čo tomu bolo...teraz po 6 rokoch už asi neodpovie...
Inak dávaj bacha, ja by som takto nejazdil, pretože sa ti zadre vačka a budeš vybavený...kamarat robi vo fiat servise a presne toto mi hovoril, že svieti mazanie na 1,3jtd a že sa potom časom zadrie vačka...
Inak škoda, že Markus nenapísal, čo tomu bolo...teraz po 6 rokoch už asi neodpovie...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Re: Moudro
A ta stopa je jaká?Tenhle problém s 30000 km vytvářejí automobilky díky své blbosti a když to řekne jeden, přidají se další. A že to někomu vychází? Má štěstí, nebo jezdí v režimu, který olej zatěžuje co nejméně.. Patrně se do systému, když jsi vyndal filtr, dostal vzduch a soustava ne a ne se odvzdušnit./.i když to zní blbě/..Něco může už být přicpáno, což u tvého zánovního motoru je dost podivné.. U některých aut je dobré/pokud to jde/ zalít filtr olejem, než se nastartuje...Nejezdíš jako s hnojem, a motor je zakarbonován?Tree píše:Mno, to je velke moudro, ale jaksi to neresi konkretni problem tohoto vlakna. Tech aut s 30tkm intervalem jezdi po svete vetsina a takovy problem zdaleka vetsina nema. Malokdo interval zkracuje, naopak kde kdo ho prodluzuje... Nicmene zda se, ze jsem na stope konkretni priciny vyse zminovaneho problemu... T
nepropadat panice...
Ono opravdu záleží často na řidiči, pokud není úplně dementní, tak si o tom něco přečte a těch 30000km zapomene a hlavně chová se k motoru slušně, je to jen 1300ccm a všechny turba světa z toho dvoulitr neudělají..Ono stačí včas řadit a nečekat až to turbo konečně zabere, aby se to rozjelo...Takže trochu rozumu pomůže, nehledě na to, že dnes chytrý telefon majiteli řekne i kdy má jít na velkou, tak proč se nepodívat na zkušenosti a recenze na tento motor? Zrovna v sobotu jsem mluvil s kolíkem, který měl za Fiatem seicentem tak obrovský vlek a tak naložený, že jsem to nechápal..Ale jelikož vím, že je to pako, tak jsem to musel vstřebat. A pak bude vyprávět, jaký je to sráč...
nepropadat panice...