A5 3.0tdi 239k @ 300k 630Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
A5 3.0tdi 239k @ 300k 630Nm
Vse serie, jen sw.
Plan je 350k a 700nm se zachovanim dpf.
Plan je 350k a 700nm se zachovanim dpf.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A Rolan vi o cem mluvi Ale toto by Smoke mel vedet sam moc dobre.Rolan píše:Nadělil bych tomu i větší turbínu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Smoke se hybrida boji,
Chcu zachovat spool uz kvuli dpf, dpf ma taky sve limity a kuchat ho nechcu, proto je plan pouze lepsi compr. Pak by byl stejne problem s dodavkou paliva... nechcu z toho auta delat extrem, jen tak nejak vyuzit moznosti (v ramci moznosti
Pokud najdu neco adekvatniho a vyzkouseneho tak proc ne.
Chcu zachovat spool uz kvuli dpf, dpf ma taky sve limity a kuchat ho nechcu, proto je plan pouze lepsi compr. Pak by byl stejne problem s dodavkou paliva... nechcu z toho auta delat extrem, jen tak nejak vyuzit moznosti (v ramci moznosti
Pokud najdu neco adekvatniho a vyzkouseneho tak proc ne.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
No modří už vědí.Forest píše:A Rolan vi o cem mluvi Ale toto by Smoke mel vedet sam moc dobre.Rolan píše:Nadělil bych tomu i větší turbínu.
Smoke - co tohle:
Spool up v prdeli, ekologie v prdeli, spousta práce, ale pojede to pěkně
http://smg.photobucket.com/user/cossie_ ... d.jpg.html
http://img.photobucket.com/albums/0903/ ... 3hsycy.jpg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Neco jsem pocetl v zahranicnich forech a toto je i v nejake A6, temer 900Nm, ale to uz fakt nechcu.
3.0 uz tak bastlit nebudu, abych cekal nez se nafoukne, resil emise, cernej zadek a jeste se bal jet do zahranici. To auto uz na to stejne neni vhodne kvuli hmotnosti...
Auto na blbnuti chcu starou S3, ale to otazka budoucnosti, foukanej benzin ma uplne jiny potencial
3.0 uz tak bastlit nebudu, abych cekal nez se nafoukne, resil emise, cernej zadek a jeste se bal jet do zahranici. To auto uz na to stejne neni vhodne kvuli hmotnosti...
Auto na blbnuti chcu starou S3, ale to otazka budoucnosti, foukanej benzin ma uplne jiny potencial
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Znouv jsem se na to koukal a 350k se single turbem a filtrem pevnych castic s rozumnou pruznosti a spodkem? To se mi opravdu nezda. Vezmu-li v potaz, co vsechno pro to udelali v ramci trilitroveho bitdi tak to beru pomalu jako zazrak nezli moznost. Nicmene, chci tomu verit...jen je to ukrutne tezke.
PS: pokud Dan neni srandista a nehraje si se slovickama protoze s elektrickym kompresorem ala bitdi by to s jednim turbem nemel byt problem
PS: pokud Dan neni srandista a nehraje si se slovickama protoze s elektrickym kompresorem ala bitdi by to s jednim turbem nemel byt problem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Ondro, ted ti nevim k cemu konkretne pises, ja asi vic jak 320k a 660Nm nemam (oproti standart chipu mam FMIC, malinko vetsi tlak a palivo).
Single turbo pres 400k je mozne ale spool je uplne jinde http://uk-mkivs.net/topic/333546-audi-a ... 0hp-900nm/
Single turbo pres 400k je mozne ale spool je uplne jinde http://uk-mkivs.net/topic/333546-audi-a ... 0hp-900nm/
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Reagoval jsem na toto:Smoke píše:Ondro, ted ti nevim k cemu konkretne pises, ja asi vic jak 320k a 660Nm nemam (oproti standart chipu mam FMIC, malinko vetsi tlak a palivo).
Single turbo pres 400k je mozne ale spool je uplne jinde http://uk-mkivs.net/topic/333546-audi-a ... 0hp-900nm/
Ten filtr drzi za prdel nehorazne. Trilitrovy bitri by bez filtru mely bezpochyby 420 koni, s poradnym IC verim i pres 450 ... jenze je tam stale ten filtr pevnych castic, coz je limiter, bohuzel. A to se bavime o maximalizaci vykonu a zapominame na reakci na plyn a rozumny spodek adekvatniho turba vhodneho na dosazeni takovych parametru.Smoke píše:Plan je 350k a 700nm se zachovanim dpf.
Neda se nic delat, retez nikdy nebude pevnejsi nezli jeho nejslabsi clanek. Reseni bych spatroval mozna v montazi lepsiho filtru pevnych castic ... tim myslim nejakeho vyrazne vetsiho, pruchodnejsiho ... a to je taky otazne.
PS: samozrejme, ze pokud by byl prostor udelat bypass DPF a nejakou klapku, ktera by v moment, kdy by se DPF stal restriktivni otevrela, pak si to umim predstavit ... otazkou je, zda je pro to pod kapotou prostor (coz vetsinou neni)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Dpf by melo 350k propustit co jsem cetl, nicmene ja se uz neposunu, turbo vic neda a cerpadlo taky ne.
Jinak kdyz jsem Vagem meril tlak pred dpf tak vic jak 350mB tam nebylo, coz se mi zda malo uz kvuli chipu.
Nad bypass me uz taky napadl ale byl by to boj s mistem a pak otazka kam to vyvest, cerne konckvky nechcu a spodek auta taky ne.
Vypada to ze plan 350 pro me pada a zustanu kde jsu.
Do budoucna by byly problemy na ME, auto je stejne dost tezke
Jinak kdyz jsem Vagem meril tlak pred dpf tak vic jak 350mB tam nebylo, coz se mi zda malo uz kvuli chipu.
Nad bypass me uz taky napadl ale byl by to boj s mistem a pak otazka kam to vyvest, cerne konckvky nechcu a spodek auta taky ne.
Vypada to ze plan 350 pro me pada a zustanu kde jsu.
Do budoucna by byly problemy na ME, auto je stejne dost tezke
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno