ŠKODA Octavia 1.9TDI 110PS (AHF) to 166PS by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
ŠKODA Octavia 1.9TDI 110PS (AHF) to 166PS by DIESELPOWER
ŠKODA Octavia 1.9TDI
V nedávném příspěvku o Boře s motorem AJM jsme vás informovali jak se dá velice efektivně ze sériových komponent vylepšit sací trakt.
I v tomto případě se podělíme o další radu. Tentokrát se jedná o vůz Škoda Octavia s motorem (AHF) 1.9TDI 81 kW / 110 PS a 235Nm s rotačním čerpadlem, kde nelze komponenty z Golfa ani Bory použít bez úprav, takže se zde nabízí následující možnost. Jedná se o sací trakt z nejsilnější verze se vznětovým motorem a systémem vstřikování čerpadlo-tryska s kódem ASZ. Tento se liší kompletně a dovolujeme si upozornit, že bez modifikace softwarového obsahu řídící jednotky nelze jej bezpečně použít.
Majitel vozu v tomto případě však šel ještě dál a zvolil oblíbené turbodmychadlo z motorizace ARL (110kW / 150 PS). V rámci údržby jsme po odsouhlasení se zákazníkem vyměnili trysky za Fratelli Bosio Sprint 764, nahradili stávající již zpuchřelé sériově dodávané gumové podtlakové hadičky za námi dodávané a léty praxe prověřené silikonové. Pro korektnější regulaci turbodmychadla jsme rozšířili spektrum měřeného tlaku v sání pomocí čidla s rozsahem 3 bary. Díky následným testovacím měřením na naší zátěžové brzdě jsme došli k závěru, že je nezbytné seřídit rotační čerpadlo. Součinností výše uvedených použitých komponent a provedených úkonů se nám podařilo dosáhnout výsledných 166 PS (122 kW) a 381 Nm což je i pro kultovní ARL oříškem.
Touto kombinovanou úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 56 PS a 146 Nm
snížení spotřeby až 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech a celém spektru otáček
údržbu vstřikovacího systému
Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: http://www.dp-race.com/kontakty/
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio můžete zakoupit zde: http://www.dp-race.com/vstrikovaci-trysky-cenik/
Více zde:
http://www.dp-race.com/2017/09/14/skoda ... di-166-ps/
https://www.facebook.com/dieselpower.cz ... 8963676793
V nedávném příspěvku o Boře s motorem AJM jsme vás informovali jak se dá velice efektivně ze sériových komponent vylepšit sací trakt.
I v tomto případě se podělíme o další radu. Tentokrát se jedná o vůz Škoda Octavia s motorem (AHF) 1.9TDI 81 kW / 110 PS a 235Nm s rotačním čerpadlem, kde nelze komponenty z Golfa ani Bory použít bez úprav, takže se zde nabízí následující možnost. Jedná se o sací trakt z nejsilnější verze se vznětovým motorem a systémem vstřikování čerpadlo-tryska s kódem ASZ. Tento se liší kompletně a dovolujeme si upozornit, že bez modifikace softwarového obsahu řídící jednotky nelze jej bezpečně použít.
Majitel vozu v tomto případě však šel ještě dál a zvolil oblíbené turbodmychadlo z motorizace ARL (110kW / 150 PS). V rámci údržby jsme po odsouhlasení se zákazníkem vyměnili trysky za Fratelli Bosio Sprint 764, nahradili stávající již zpuchřelé sériově dodávané gumové podtlakové hadičky za námi dodávané a léty praxe prověřené silikonové. Pro korektnější regulaci turbodmychadla jsme rozšířili spektrum měřeného tlaku v sání pomocí čidla s rozsahem 3 bary. Díky následným testovacím měřením na naší zátěžové brzdě jsme došli k závěru, že je nezbytné seřídit rotační čerpadlo. Součinností výše uvedených použitých komponent a provedených úkonů se nám podařilo dosáhnout výsledných 166 PS (122 kW) a 381 Nm což je i pro kultovní ARL oříškem.
Touto kombinovanou úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 56 PS a 146 Nm
snížení spotřeby až 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech a celém spektru otáček
údržbu vstřikovacího systému
Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: http://www.dp-race.com/kontakty/
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio můžete zakoupit zde: http://www.dp-race.com/vstrikovaci-trysky-cenik/
Více zde:
http://www.dp-race.com/2017/09/14/skoda ... di-166-ps/
https://www.facebook.com/dieselpower.cz ... 8963676793
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 18 zář 2017, 09:27, celkem upraveno 3 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: 31 pro 2011, 16:00
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý den,FandaTDiček píše:"SMIC je rychla cesta k poprave motoru.."
to je komentář DP k jinému grafu tady na foru
takový komentář nikdo za DIESELPOWER nepsal, maximálně je to vytrženo z kontextu. Zde konkrétně je použit lepší IC z 96kW TDI verze a je tedy dostatečný pro 166PS, stejně jako např. u upravené Fabie RS 96kW apd. Pokud by v tomto případě majitel požadoval 170 koní a více, tak už je to pouze na úkor HW komponent.
"SMIC je rychla cesta k poprave motoru.."
To byl tuším koment k mé A3, tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=ahf
Auto stále jezdí se SMIC a stejným softem, hlídám si teploty a když je venku hic nijak na to nešlapu. Takže zatím pohoda. Ale přiznám se že se stydím, rozhodně to už není vhodné řešení nad 170hp.
To byl tuším koment k mé A3, tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=ahf
Auto stále jezdí se SMIC a stejným softem, hlídám si teploty a když je venku hic nijak na to nešlapu. Takže zatím pohoda. Ale přiznám se že se stydím, rozhodně to už není vhodné řešení nad 170hp.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Gardner píše:"SMIC je rychla cesta k poprave motoru.."
To byl tuším koment k mé A3, tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=ahf
Auto stále jezdí se SMIC a stejným softem, hlídám si teploty a když je venku hic nijak na to nešlapu. Takže zatím pohoda. Ale přiznám se že se stydím, rozhodně to už není vhodné řešení nad 170hp.
Dobrý den,
děkujeme za příspěvek, nezbývá než s Vámi souhlasit
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý den,RudisTDic píše:Tak to by mě zajímalo,v čem je lepší 96 ic oproti 81 AHF,,krom bajonetů je naprosto stejný..
stačí se podívat na foto výše, vstup i výstup a jádro intercooleru je řešeno lépe než menší intercooler např. z 81 kW TDI. Na stejném HW jsou tedy i teploty lepší, z těchto důvodů dostala lepší intercooler TDI verze 96kW od výroby.
Fabia rs má ale bajonetový systém ne? Fabia 74kw má totožný smic, dokonce snad ještě o pár mm větší... Jinak pojďme to vyzkoušet v 25°C i ve 20 °C, prudký kopec a pokud je proveden software bezpečně, se všemi limitery, tak 100% zasáhne a tlak spadne... Je to tak trochu reklama.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5