Zdravím místní a prosím o radu. Vyměnoval jsem v touranu webasto. Jenomže u prvního bylo nastaveno viz výpis Delay for supply voltage min. detection 250s. U druhého je v tomto nastaveno 0s. Nevite prosím jak změnit hodnotu 0 na 250, ve VCDS tak, jak to bylo i u prvního. Bojím se, abych nezměnil něco jíného. Díky
Změna hodnoty trvaní času pro vypnutí pří podpětí Webasto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Změna hodnoty trvaní času pro vypnutí pří podpětí Webasto
Touran 1.9 TDI 77 KW
Někde v adaptacích bych to hledal... A nezapomeň taky zohlednit to prahový napětí, kdybys to zpoždění chtěl měnit opačně, už by to tu baterku docela "drtilo" ... Za mě bych dal 11V a minutu... (i když to je obecný, nejlepší by bylo změřit odběr a nastavit s ohledem na baterku, ale to je asi zas zbytečnej luxus, tak jako tak je práh 9,5V málo i bez zpoždění, ještě snesitelný by to mohlo být s větším odběrem/větrákem naplno, ale i tak bych pod 10V nešel...)
pašíkombi AFN B597
Bez přesnějších údajů těžko
Tj. nejlíp změřit celkovej odběr a zohlednit kapacitu aku (popř.stav, ale zase "šít to na míru" baterce, která není v kondici, taky není dobrej nápad...), protože s větším odběrem a slabší aku se za těch 250s můžeš z těch 11,3V dostat klidně i pod těch 9,5V ...
Pro zajištění co nejdelší životnosti baterky (a schopnosti to pak ještě navrtět) bych to, co jsem psal původně, možná ještě zpřísnil (tj. např. těch 11,3V/11,5V a minutu/dvě a i bez zpoždění určitě ne pod 10V/10,5V)
Tj. nejlíp změřit celkovej odběr a zohlednit kapacitu aku (popř.stav, ale zase "šít to na míru" baterce, která není v kondici, taky není dobrej nápad...), protože s větším odběrem a slabší aku se za těch 250s můžeš z těch 11,3V dostat klidně i pod těch 9,5V ...
Pro zajištění co nejdelší životnosti baterky (a schopnosti to pak ještě navrtět) bych to, co jsem psal původně, možná ještě zpřísnil (tj. např. těch 11,3V/11,5V a minutu/dvě a i bez zpoždění určitě ne pod 10V/10,5V)
pašíkombi AFN B597
Ahoj, nechci zakládat další téma, domontoval jsem webasto do o2 fl a nastavil jako příhřev motoru. Chtěl bych aby zapínalo při studeném startu pokud bude pod 10 st a hřálo až třeba do 80 st vody. Nastavil jsem to v přizpůsobení prahové hodnoty okolí a kapaliny ale nemá to vliv, topení se spouští od 5 st a topí pouze do 60 st vody.
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC