Výměna kostí stabilizátoru a tlumících gum stabilizátoru VW

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Já jenom dopním, vyměnit objímky uložení stabilizátoru za objímky s prolisem, uložení použít originál (stojí 200-250,-Kč/kus), pokaď začne vrzat (je to nejvíc slyšitelné při přejezdu retardéru) tak doporučuji namazat garfitovou vazelinou (myslím tím vnitřní část uložení, tam kde se dotýká s tyčí stabilizátoru), zkoušel jsem snad vše, až toto zabralo, uvidíme po zimě co s tím udělá mráz, sůl, špína..

Vice zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
STALKER
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 13 dub 2011, 14:58

Tlumící gumy stabilizátoru na octavii 01

Příspěvek od STALKER »

a když chci vyměnit jenom tlumící gumy stabilizátoru tak musím povolit i tzv. kosti?
STALKER
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 13 dub 2011, 14:58

Příspěvek od STALKER »

Tak si odpovím sám,kosti se odpojit musí,a to tak že stačí odpojit od ramene. A je lepší nejdříve povolit a vyndat šroub z uložení stabilizátoru a po té povolit a vyndat šroub z kosti od ramene. Zpětné nasazení gum (nových) je nejlepší takto: nasadíme gumy(uložení stabilizátoru)na tyč stabilizátoru pak nasadíme kovové objímky,stahneme je buď kleštěmi nebo nějakým stahovákem protože jak jsou gumy nové tak objímky nejdou ručně stáhnout tak aby jsme uchytily a zašroubovali šroub objímky.Poté můžeme sešroubovat kost s ramenem a je hotovo,podvozek už nebouchá je klid takže stačilo vyměnit jenom uložení stabilizátoru hawgh.
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

Čau,
pánové dotaz může špatné uložení stabilizátoru nebo špatné tyčky stabilizátoru přenášet rázy do volantu?Setkal se s tím někdo?
O1 1.9 tdi 81kW ASV
skockin
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 17 kvě 2012, 09:51
Bydliště: Praha-východ

teoretická otázka.

Příspěvek od skockin »

Kdyby se vyrobila kost (podobně jako na fotce) pouze s tím rozdílem, že by gumové uložení bylo pouze na jedné straně - dejme tomu u ramene a na druhé straně by byla menší trubka pro průchod šroubu dané velikosti - prostě bez gumy. Samozřejmě namazané, aby to nevrzalo. Nedosáhlo by se lepší stabilizace?
Prosím o názory.
Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

Ivanek007 píše:Ahoj, procitam to tady, a ja kdyz po jizde zastavim, a zacni couvat tak mi neco hodne bouchne ze spodu od napravy. nevite co to dela??? je to takova duta rana, ale vuli jako krava ktera by tohle delal sem nikde nenasel. diky
Už je to asi pasé, ale snad se můj poznatek bude někomu hodit.
Dělá mi to taky a myslím si, že je to od brzd (třmeny).
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
Brawl
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 08 dub 2010, 14:09
Bydliště: Brno

Příspěvek od Brawl »

Nevíte jaký má rozměry šroub co drží tu kost v rameni a kde by se dal sehnat? Se mě utrhl a potřebuji tam dát novej.
Audi A6 3.0 TDI 171 Kw
toledo1m
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 26 kvě 2016, 13:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od toledo1m »

sorry, ze to zas otviram, ale taky mi to dela, to bouchnuti od predni napravy. Zaradim zpatecku mam povytoceny kola a slapnu na brzdu, ozve se rana a hned na to druha.

Ale zajimavy je, ze jsem predtim delal postupne obe loziska a kdyz jsem vymenil to prvni, tak se ozvala jen jedna rana, az kdyz jsem vymenil druhy lozisko, tak to zaclo bouchat dvakrat. Dosel nekdo na to co to je? Budu delat ramena, tlumice, kosti a ty veci okolo, tak to snad prestane.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“