Alu disky versus plecháče
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Alu disky versus plecháče
Ahoj,
zajímalo by mne, jak a čím ošetřujete plecháče, aby vám po otryskání a nastříkání nevylezl rez z prostoru mezi vnitřkem ráfku a jeho límcem? Vždycky si nechám plecháče opískovat a ať dělám, co dělám, tak mi vždycky dříve, nebo později začne vylézat z této škvíry rez a šlak by mne trefil Jak to ošetřujete a konzervujete, aby se tohle nestalo a disky byly pořád pěkné?
A další otázka: Mohu použít aludisky stejného rozměru a ET, jako jsou plecháče napsané v TP, když tam ty aludisky nemám napsané? Nebo musím sehnat nějaký typový list a nechat si je tam zapsat?
Díky za věcné rady a připomínky
zajímalo by mne, jak a čím ošetřujete plecháče, aby vám po otryskání a nastříkání nevylezl rez z prostoru mezi vnitřkem ráfku a jeho límcem? Vždycky si nechám plecháče opískovat a ať dělám, co dělám, tak mi vždycky dříve, nebo později začne vylézat z této škvíry rez a šlak by mne trefil Jak to ošetřujete a konzervujete, aby se tohle nestalo a disky byly pořád pěkné?
A další otázka: Mohu použít aludisky stejného rozměru a ET, jako jsou plecháče napsané v TP, když tam ty aludisky nemám napsané? Nebo musím sehnat nějaký typový list a nechat si je tam zapsat?
Díky za věcné rady a připomínky
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Komaxit jsem si nechával dělat dřív, ale neosvědčil se mi, za chvíli se loupal a v tom spoji to bylo ještě horší, tam lezl rez snad po celém obvodu, u barvy jen někde. Jinak lakýrník to barvou dost zaleje, ale ona po čase stejně někde praskne a leze odtud rez.
Neexistuje nějaká chemie, jak to dostat pryč? Chtěl jsem ty disky nechat žárově pozinkovat, s tím, že tam vyžerou chemicky rez a pak že to zinek zaleje a bude klid. Ale u Wiegela mi řekli, že klidně, ale že je to tak 50:50, že se disky tím žárem nezkroutí, tak jsem se na to vykašlal
Neexistuje nějaká chemie, jak to dostat pryč? Chtěl jsem ty disky nechat žárově pozinkovat, s tím, že tam vyžerou chemicky rez a pak že to zinek zaleje a bude klid. Ale u Wiegela mi řekli, že klidně, ale že je to tak 50:50, že se disky tím žárem nezkroutí, tak jsem se na to vykašlal
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Nevím jak je to se zápisem s ALU kolama, zavolej na úřad mohli by to tam vědět.
u mě postup co mi "vydržel":
1) pískování
2) odrezovač, prostě celý kola jsem odrezil a do té škvíry nalil odrezovač a pak ho vylil nechal den vyschnout, pak další den znovu a další den znovu.
3) komaxit
4) položit kolo na sluníčko, a neředěnou nitro barvu tam vetřít tak aby byla pěkně hladce spojená bez děr.
5) druhej den se objevili bublinky kde barva stekla díky sluníčku do té mezery. takže opakovat nátěr, opět dírky zaplnit barvou. A nechat na sluníčku.
6) až se nikde barva nebude propadat, přestříkat bezbarvým lakem, nebo lakem na kola.
přední kola jsou do teď v pohodě, ale cca po dvou letech ze zadních kol rez stejně vylezla a už na to kašlu. Auto prodám pořídím si jiné a na to ALU jak letní tak zimní jak jsem to měl na předchozím autě.
navíc ty plecháče se mě dost lepí na náboje, to se s ALU kolama nestávalo.
u mě postup co mi "vydržel":
1) pískování
2) odrezovač, prostě celý kola jsem odrezil a do té škvíry nalil odrezovač a pak ho vylil nechal den vyschnout, pak další den znovu a další den znovu.
3) komaxit
4) položit kolo na sluníčko, a neředěnou nitro barvu tam vetřít tak aby byla pěkně hladce spojená bez děr.
5) druhej den se objevili bublinky kde barva stekla díky sluníčku do té mezery. takže opakovat nátěr, opět dírky zaplnit barvou. A nechat na sluníčku.
6) až se nikde barva nebude propadat, přestříkat bezbarvým lakem, nebo lakem na kola.
přední kola jsou do teď v pohodě, ale cca po dvou letech ze zadních kol rez stejně vylezla a už na to kašlu. Auto prodám pořídím si jiné a na to ALU jak letní tak zimní jak jsem to měl na předchozím autě.
navíc ty plecháče se mě dost lepí na náboje, to se s ALU kolama nestávalo.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
No jo, ale když to zaleješ Konkorem, dá se to pak nastříkat a vypálit v peci, kde je asi 80 stupňů? To bude asi problém. A na stříbrných diskách to asi bude vidět, jako pěst na oko. Na černých by to asi nevadilo.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Jestli myslíš vypálit komaxit tak musíš přidat na cca 180 st.C. Mastnota tam být nesmí. Dělám v práškové lakovně.
Repas alu disků.
Repas alu disků.
Naposledy upravil(a) Lada.H dne 10 pro 2017, 09:09, celkem upraveno 1 x.