
Norma 505.01 a vydřené vačky PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Začali jsme povolovat ten 4 a když jsem viděl jak jde povolit,malá mračna dva prsty,Tak bych se ani nedivil že si fouknul a říkal jsem si že to není normální. Ostatní tři šli také malou ráčnou ale trošku se muselo zabrat ale né zase tak moc.Rayx píše:Já vím, psali jsme si o tom vedle. No, já to na snad původním AJM nemohl povolit, dotažený byly na fest a pěkně skřípaly při povolování, na 2 a 3 byly spodní gumky taky chycený, ohryzaný na jedný straně, ale překvapivě v horní části, tedy směrem od nafty a ne od spalováku. Přitom 4, která měla v hlavě nejvíc vyditelný "sluníčko" v sedle, měla gumku OK. Ale nezačouzíno, nevím, jak to klucí obráběli a co s tím do dělal, komprese stejná jak na ostatních a korekce na něm druhá nejnižší ... Tady byly naopak prostřední červená, překroucený a měřitelně užší než vyšší, dole byly černý.
A to bylo fakt z výroby,ten zákazník to má od nova a nikdo na to nešáhl....
Mě táta vždy říkal, že blbí mají holt štěstí.Domecek píše:Možná máš pravdu, ta konstrukce je prapodivná, když to vyjelo nový, tak jsme na to s klukama koukali jak jelita a martin říká, to najede kilo a je to mrtvý, realita je ale jiná a tak asi ti konstruktéři zase takový jelita nebyli
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
ajaj, no to je přesně důvod, proč do toho nechci hrabat. Má to bambilion najeto a jak by se do toho šáhlo, tak už vidím, jak by to chtělo udělat toto, tamto a raději ještě toto a tisíce do motoru lítaj, přitom je to 12 let starý auto za hranicí plánové životnosti. Kanály 13, 18 a 23 máš v pořádku?frantisek28 píše:No, ja som tie hydra dal vymenit a ja blbec, preventivne aj gumicky na vstrekoch. Prve kilometre OK, lenze…
Potom problem so startom, akoby nebola nafta. Namatkovo. Lenze po asi 3000 km, to bolo kazde rano… Startovanie 15-20 sekund. Nasiel som zalomenu hadicku od tandemu. Vymenena, starty znova v pohode. Lenze teraz zas pre zmenu zacalo auto hulit, na bielo. Naozaj hodne. Len nechapem, preco niekedy nie. Ist s tym v kolone je zazitok pre tych za mnou…
Zas pojdem do servisu.
Klapku, teda EGR by som asi z casti vylucil, je v podstate nova, stala nieco cez 200€, znacku vsak neviem…
Mechos vravel, ze vacka a aj sachty boli v poriadku, tak neviem. Len to huli a huli ako parna lokomotiva. Obcas nie… Jo, olej neubuda.
tak spodek 1,4 nemá žádnej už bych řekl z výrobyJarda S. píše:u mě neměl spodek a byl línej ale jinak žádný cukání ani nictribit píše:A jak dlouho může vydržet jezdit motor s lehce ojetou vačkou, zkoušel to tu někdo? Jaké jsou projevy, horší starty?

AMF; M47/T2