Citroen berlingo B9 1,6 Vti 88kw 5FS.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Citroen berlingo B9 1,6 Vti 88kw 5FS.
Zdravím ,prišlo mi auto zastudena ťažko štartuje cuká trhá,nemá výkon občas striela do sania je to benzín-plyn pochodelo už po viacerých servisoch no bez výsledku v inom boly menené originál lambda sondy,čistené vstrekovače.Diag píše čítane origo Delphi,Texou,Brain bee. DTC P15A7 Nekonzistence tlaku oleja s atmosferickým tlakom-prerušovaný...P2177 sežizení zmesi-prerušovaný...P0172 zmes príliš bohatá...PO313 signál hladiny paliva minimalná hladina dosažená...P2074 Regulácia saciého tlaku-prerušonaný príliš vysoký tlak. ...Pripadá mi ako keby tieto chyby spôsobovalo niečo netesné v sani alebo odvetraní.Čo mi nejde do hlavy je tlak sania na volnobeh diag píše požadovanú hodnotu 50 mbar a skutočná je 0 mbar a doba vstreku 4-5ms..................Moj známy má peugeot s takýmto motorom tak som porovnal udaje a diag píše na volnobehu skutočnu hodnotu 40mbar a dobu vstreku 2,4 ms.Ten údaj tlaku v sani mi je dost nejasný ved byva cca 300mbar pripadá mi to ako keby to bola nejaká vypočítana hodnota za základe ktorej sa niečo prepočítava.
U tohodle motoru lpg je katastrofa.Odpojil bych na čas lpg resetnul adaptace a jezdil na benzi a sledoval kam se adaptace posunou.Hledal bych možnost přisávání vzduchu a vyloučil netěsnost a bacha i na zátku oleje i ta musí těsnit už jsem to tu měl několikrát že ji majitel dal křivě protože ty motory chlastaj olej.