Brzdy, řešení problémů.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Brzdy, řešení problémů.
Caute, mam taky problem s brzdami , ze nejde odvzdusnit prave predne a lave zadne koleso, pri odvzdusnovani nejde ani pedal na zem, ani vzduch ani kvapalina z odvzdusnovaku, skusali sme to odvzdusnovat cez VAG , ked potoci cerpadlo, tak brzdovka ide z odvzdusnovaku, ale len tak cvrlika, pri LZ kolese isiel aj pedal na podlahu, pri LP nie. Pedal je stale makky a stale brzdi len lava predna a prava zadna. Stretol sa stym niekto ?
menil sa zadny strmen , kvoli netesnosti,stale pribrzdoval a brzdovka bola pod prachovkou !
po odpojeni strmena od hadicky ani z hadicky nekvapkala kvapalina.
akym smerom sa mam uberat ? Brzdovy valec , ABS kocka alebo nieco ine ? nevieme si stym rady a vsimol som si ze nejaky umelec uz opravoval podtlakovu hadicku z tandemu do valca, je to zasilikonovane pri tandeme
Fabia TDI
menil sa zadny strmen , kvoli netesnosti,stale pribrzdoval a brzdovka bola pod prachovkou !
po odpojeni strmena od hadicky ani z hadicky nekvapkala kvapalina.
akym smerom sa mam uberat ? Brzdovy valec , ABS kocka alebo nieco ine ? nevieme si stym rady a vsimol som si ze nejaky umelec uz opravoval podtlakovu hadicku z tandemu do valca, je to zasilikonovane pri tandeme
Fabia TDI
ahojte využijem tuto založenu temu, leon 1 tdi rotačka zaseknuty zadny strmen tahlo ručnej na prasati ako zavarene,lanko jazdi lahko,ma to vyznam rozpohybovavat -vydrži to apson pol roka-rok? alebo ma niekto stym skusenost,keby to je pre mna rozhybem to a uvidim ale je to pre zakaznika tak nehcem aby mu to o mesiac zase ostalo visiet dikes.
Sundat třmen rozebrat, koupit opravnou sadu s gumičkama, přetěsnit promazat středovou osku a je na dlouhá léta pokoj.RAPIDmen píše:ahojte využijem tuto založenu temu, leon 1 tdi rotačka zaseknuty zadny strmen tahlo ručnej na prasati ako zavarene,lanko jazdi lahko,ma to vyznam rozpohybovavat -vydrži to apson pol roka-rok? alebo ma niekto stym skusenost,keby to je pre mna rozhybem to a uvidim ale je to pre zakaznika tak nehcem aby mu to o mesiac zase ostalo visiet dikes.
Nafta patří do TDi!
"rozpohybovat" zle som sa vyjadril myslel som rozhodit a cele premazat.nie len tak na aute.Vdaka za ohlas kamarat ma udajne prasa s OI tak zajtra pojdem pre to.ked nepomože kupim opravnu sadu a hadam ešte sa bude dat zachranit.
BTW: O1,GIV,Leon ešte asi viacej VW group aut tiahlo na prasati brzdovom ma dierky "predpripravu" na pružinku vratnu nikdy nikde som ju u tychto aut nevidel načo tam robili tie dierky? minule som robil brzdy GIV tiahelka ostavali visiet asi cca 3mm od dorazu ale neostavalo to zabrzdene-pribrzdene. Pre dobri pocit som tam prehodil pružinky zo strmenov AR 156 padli tam ako uliate a hned to oprelo o doraz tak ako maju tam byt pružiny alebo načo ta priprava tam
BTW: O1,GIV,Leon ešte asi viacej VW group aut tiahlo na prasati brzdovom ma dierky "predpripravu" na pružinku vratnu nikdy nikde som ju u tychto aut nevidel načo tam robili tie dierky? minule som robil brzdy GIV tiahelka ostavali visiet asi cca 3mm od dorazu ale neostavalo to zabrzdene-pribrzdene. Pre dobri pocit som tam prehodil pružinky zo strmenov AR 156 padli tam ako uliate a hned to oprelo o doraz tak ako maju tam byt pružiny alebo načo ta priprava tam
ja som riešil sharana (2003) pred mesiacom robil som nove rozvody brzdove od ABS kocky ku zadnej naprave..z odvzdušneni problem taky som v živote nemal tiež na X.krat odvzdušnovane, spoje uplne suche den som robil trubky a 3 dni hladal metodu ako to urobit aby to brzdilo ako pred tym..majitel sa zaviezol na aute a bieda..naspet a odvzdušnovat zaseeee..nakonec to bolo o kusok lepšie ale stale sa mi to nezdalo...prvy šlapnutie take vlažne a až na to druhe pedal už tuhši a aj brzdny učinok už celkom GOOD. odvzdušnoval som to zariadenim ktore vytvara tlak na hladinu v nadobke od 1-2bar
Je tady o tom popsáno dost a jediné resumé je to, že to chce čas a brzdit a brzdit a ono to po čase přestane..Stane se to vždy po zásahu do brzd, stačí výměna destiček a vyčištění třmenu a už je problém na světe..To že to brzdí, je sice krásné, ale "šlápnout do hovna" pocitu bezpečnosti nepřidá..Já pokud to dělám, tak co nejméně stlačuji brzdový pedál, po odpojení hadice-trubky ihned dám ucpávku, aby kapalina nevytékala, pak nastavím brzdič i s deskami tak, aby šel na kotouč těsně a nemusel jsem pedálem desky dotlačovat ke kotouči Pak povolím odvzdušˇnovák a nechám protéci kapalinu, utáhnu a udělám to i na druhém kole. Až pak šlápnu na pedál a pak dám "samodvzdušňovák" na jedno kolo a odfouknu, utáhnu a pak druhé kolo..Jakmile se někdo pustí do brzd tak, že všechny třmeny rozebere , vyčistí a pak výšlapáním pedálu až k podlaze brzdy ustaví, tak se z toho "posere"...
Prostě další specialita koncernu...
Prostě další specialita koncernu...
nepropadat panice...