Brzdy, řešení problémů.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
irak
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 27 čer 2013, 22:27

Brzdy, řešení problémů.

Příspěvek od irak »

Caute, mam taky problem s brzdami , ze nejde odvzdusnit prave predne a lave zadne koleso, pri odvzdusnovani nejde ani pedal na zem, ani vzduch ani kvapalina z odvzdusnovaku, skusali sme to odvzdusnovat cez VAG , ked potoci cerpadlo, tak brzdovka ide z odvzdusnovaku, ale len tak cvrlika, pri LZ kolese isiel aj pedal na podlahu, pri LP nie. Pedal je stale makky a stale brzdi len lava predna a prava zadna. Stretol sa stym niekto ?
menil sa zadny strmen , kvoli netesnosti,stale pribrzdoval a brzdovka bola pod prachovkou !
po odpojeni strmena od hadicky ani z hadicky nekvapkala kvapalina.
akym smerom sa mam uberat ? Brzdovy valec , ABS kocka alebo nieco ine ? nevieme si stym rady a vsimol som si ze nejaky umelec uz opravoval podtlakovu hadicku z tandemu do valca, je to zasilikonovane pri tandeme
(LOL)
Fabia TDI
Uživatelský avatar
irak
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 27 čer 2013, 22:27

Příspěvek od irak »

Vyriesene, hlavny brzdovy valec Ko
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ahojte využijem tuto založenu temu, leon 1 tdi rotačka zaseknuty zadny strmen tahlo ručnej na prasati ako zavarene,lanko jazdi lahko,ma to vyznam rozpohybovavat -vydrži to apson pol roka-rok? alebo ma niekto stym skusenost,keby to je pre mna rozhybem to a uvidim ale je to pre zakaznika tak nehcem aby mu to o mesiac zase ostalo visiet dikes.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Nie nepomoze to. Rozobrat, vycistit, zhodnotit ako je vyzraty strmen a objednat opravnu sadu alebo cely strmen.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

RAPIDmen píše:ahojte využijem tuto založenu temu, leon 1 tdi rotačka zaseknuty zadny strmen tahlo ručnej na prasati ako zavarene,lanko jazdi lahko,ma to vyznam rozpohybovavat -vydrži to apson pol roka-rok? alebo ma niekto stym skusenost,keby to je pre mna rozhybem to a uvidim ale je to pre zakaznika tak nehcem aby mu to o mesiac zase ostalo visiet dikes.
Sundat třmen rozebrat, koupit opravnou sadu s gumičkama, přetěsnit promazat středovou osku a je na dlouhá léta pokoj.
Nafta patří do TDi!
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

"rozpohybovat" zle som sa vyjadril myslel som rozhodit a cele premazat.nie len tak na aute.Vdaka za ohlas kamarat ma udajne prasa s OI tak zajtra pojdem pre to.ked nepomože kupim opravnu sadu a hadam ešte sa bude dat zachranit.
BTW: O1,GIV,Leon ešte asi viacej VW group aut tiahlo na prasati brzdovom ma dierky "predpripravu" na pružinku vratnu nikdy nikde som ju u tychto aut nevidel načo tam robili tie dierky? minule som robil brzdy GIV tiahelka ostavali visiet asi cca 3mm od dorazu ale neostavalo to zabrzdene-pribrzdene. Pre dobri pocit som tam prehodil pružinky zo strmenov AR 156 padli tam ako uliate a hned to oprelo o doraz :-D tak ako maju tam byt pružiny alebo načo ta priprava tam (LOL)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Pruzinky ma tusim passat b5/5+ origo... Neviem preco. Kazdopadne daju sa objednat origo a pouzivam ich aj na 01 giv ...
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

adrian_B píše:Pruzinky ma tusim passat b5/5+ origo... Neviem preco. Kazdopadne daju sa objednat origo a pouzivam ich aj na 01 giv ...
Ty pružinky co pasují na zadní brzdiče u aut na platformě Golf IV jsou původně z Transportera 4
Levá 7H0 615 295A
Pravá 7H0 615 296
Nafta patří do TDi!
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

pokud je třmen kouslej tak je dost pravděpodobný že bude vyrezlá osička to už je opravná sada jenom dočasný řešení (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

poslední dobou se hodně potýkám s chováním brzd po výměně zadního/ch třmenů...odvzdušnění třeba napětkrát a stejně na první šlápnutí je pedál jalovej oproti tomu jak to bylo před výměnou..
zkoušel jsem různý výrobce třmenů a víceméně stejný ( TRW,ATE,FTE,NK )
má někdo radu ?
díky
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To bude vlastnost, ne chyba, zvlášť u aut s posilovačem s integrovaným brzdovým asistentem, tam se zdá, že pedál je měkký ale brzdí to jako čert ;) Bez běžícího motoru je ale pedál tvrdý.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Může to dělat i nevhodná brzdová kapalina.Na školení o tom byla docela debata.
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ja som riešil sharana (2003) pred mesiacom robil som nove rozvody brzdove od ABS kocky ku zadnej naprave..z odvzdušneni problem taky som v živote nemal tiež na X.krat odvzdušnovane, spoje uplne suche den som robil trubky a 3 dni hladal metodu ako to urobit aby to brzdilo ako pred tym..majitel sa zaviezol na aute a bieda..naspet a odvzdušnovat zaseeee..nakonec to bolo o kusok lepšie ale stale sa mi to nezdalo...prvy šlapnutie take vlažne a až na to druhe pedal už tuhši a aj brzdny učinok už celkom GOOD. odvzdušnoval som to zariadenim ktore vytvara tlak na hladinu v nadobke od 1-2bar
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je tady o tom popsáno dost a jediné resumé je to, že to chce čas a brzdit a brzdit a ono to po čase přestane..Stane se to vždy po zásahu do brzd, stačí výměna destiček a vyčištění třmenu a už je problém na světe..To že to brzdí, je sice krásné, ale "šlápnout do hovna" pocitu bezpečnosti nepřidá..Já pokud to dělám, tak co nejméně stlačuji brzdový pedál, po odpojení hadice-trubky ihned dám ucpávku, aby kapalina nevytékala, pak nastavím brzdič i s deskami tak, aby šel na kotouč těsně a nemusel jsem pedálem desky dotlačovat ke kotouči Pak povolím odvzdušˇnovák a nechám protéci kapalinu, utáhnu a udělám to i na druhém kole. Až pak šlápnu na pedál a pak dám "samodvzdušňovák" na jedno kolo a odfouknu, utáhnu a pak druhé kolo..Jakmile se někdo pustí do brzd tak, že všechny třmeny rozebere , vyčistí a pak výšlapáním pedálu až k podlaze brzdy ustaví, tak se z toho "posere"... :(
Prostě další specialita koncernu...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

včera výměna zadního třmenu na Mondeo III
vzal jsem podtlakovou pistol, tu nádobku co byla v tom kufříku s tím,hadici na odvzdušňovák a tahal kapalinu podtlakem do nádobky, celkem dlouho to bublalo, pak klasicky ještě dvakrát odvzdušnil
pedál jak kamen, takže dobrý (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“