bláto/dehet ve vaně a motoru na čistý RO, foto a video 18+
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
bláto/dehet ve vaně a motoru na čistý RO, foto a video 18+
Zdravím, minulý týden jsem zadřel Sharana protože se ucpalo sítko ve vaně a ve vaně bylo hnusné bláto.. motor jsem vyměnil, ale dnes kamarád sundal víčko oleje a nestačili jsme se divit, měrka suchá, víčko mazut.. oba jezdíme na čistý frit..
Ptám se, proč se todle kurva děje ? měníme olej po 8tisících cca, auto nestojí ani den, olej přibude do výměny velmi lehce..
V plánu je vyčistit vanu, nalít 2 litry nového s výplachem, sundat vanu vyčistit, a pak olej po tisíci vyměnit, a pak tak po 5ti tisíci intervaly...
Že by frit ve vaně reagoval s polosyntetikou takto ?
Video co vyteklo z vany za dobrůtku
https://youtu.be/Dlwxh0xh5Lg
Ptám se, proč se todle kurva děje ? měníme olej po 8tisících cca, auto nestojí ani den, olej přibude do výměny velmi lehce..
V plánu je vyčistit vanu, nalít 2 litry nového s výplachem, sundat vanu vyčistit, a pak olej po tisíci vyměnit, a pak tak po 5ti tisíci intervaly...
Že by frit ve vaně reagoval s polosyntetikou takto ?
Video co vyteklo z vany za dobrůtku
https://youtu.be/Dlwxh0xh5Lg
Jaké má ten motor ze Sharana tlaky? Jestli už nejsou vyběhané válce a kroužky a pak se netlačí ještě nespálený, nebo jen částečně spálený friťák dolů do kliky.
burton.b22: Nepřímé vstřiky jsou na tom lépe, protože směs má víc času shořet, než se dostane z komůrky do spalovacího prostoru nad píst. A i když je už motor trochu vyběhaný, tak to shoří a dolů se dostane už akorát tak víc sazí a karbonu.
burton.b22: Nepřímé vstřiky jsou na tom lépe, protože směs má víc času shořet, než se dostane z komůrky do spalovacího prostoru nad píst. A i když je už motor trochu vyběhaný, tak to shoří a dolů se dostane už akorát tak víc sazí a karbonu.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
toto ma za pričinu nekvalitne rozprašene a nasledne zle spalene palivo,bez aditiv,bez riedenia,kružky ho zotrú spolu s motorovym olejom dole do vaňe zo stien valcov.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
UchoTD píše:toto ma za pričinu nekvalitne rozprašene a nasledne zle spalene palivo,bez aditiv,bez riedenia,kružky ho zotrú spolu s motorovym olejom dole do vaňe zo stien valcov.
áno, na to jsme již také přišli.. Myslíš, že je klíč řídkost mixu ? jedu teď kolem nuly 9l frit : 1l benzín.. až bude -5 a méně, tak bych chtěl zkusit 8:2, co si o tom myslíš ?
Pokud bude mít přímovstřik dobré tlaky, kroužky, trysky a vše bude OK, tak proč ne. A taky jezdit na předehřátý olej, ať se může co nejlépe rozprášit! Ale jinak je jasné, že je náchylnější k usazování friťáku, už z povahy své konstrukce.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
klúč je čo najriedkejšie palivo a aditiva...oleje obsahuju prisady proti horeniu..
komôrkač je idealy..ak na TDI daš urobit vstreky a budeš zase použivat priliš hustý olej bez riedenia benzinom alebo inymi aditivami zabiješ vstreky za 3k kilometrov,zakarbonuje ich a stane sa to isté začne to dymit..
skušal som 330d na olej s naftou,nebol nikdy problem,trošku smradu..
komôrkač je idealy..ak na TDI daš urobit vstreky a budeš zase použivat priliš hustý olej bez riedenia benzinom alebo inymi aditivami zabiješ vstreky za 3k kilometrov,zakarbonuje ich a stane sa to isté začne to dymit..
skušal som 330d na olej s naftou,nebol nikdy problem,trošku smradu..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tak základ je čisté palivo, měnit palivak, nehrotit přes moc, viděl jsem borce co mu auto nastartovalo až na popáté, motor vakloval, měnit ten olej po 7000 km, pokud se jezdí jen na frit, nemělo by se nic stát, ten kdo jezdí na jedovatý sracky a motoráky, tak se nesmí divit že když se mu to hustý blbě rozpráší, tak to jde samo do oleje a je z toho nahle gel...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)