megane II 1.6 83kw netáhne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
megane II 1.6 83kw netáhne
ahoj,
mám problém s meganem II 1.6 83kw, na displeji to píše hlášku "einspritzung überprüfen", auto netáhne, nesetkal už se s tím někdo ? závada se objevila zničeho nic současně s kontrolkou airbagu, ale to už jsem pořešil(drát pod sedačkou), další věc je, že auto celkem dost smrdí po benzinu, uvažoval jsem,jestli to není cívkou, ale ať jsem vytáhnul kteroukoliv,tak se chod motoru rapidně zhoršil, volnoběh to drží, ale auto citelně ztratilo výkon,jako by opravdu jelo jen na 3 válce, předem díky za rady
mám problém s meganem II 1.6 83kw, na displeji to píše hlášku "einspritzung überprüfen", auto netáhne, nesetkal už se s tím někdo ? závada se objevila zničeho nic současně s kontrolkou airbagu, ale to už jsem pořešil(drát pod sedačkou), další věc je, že auto celkem dost smrdí po benzinu, uvažoval jsem,jestli to není cívkou, ale ať jsem vytáhnul kteroukoliv,tak se chod motoru rapidně zhoršil, volnoběh to drží, ale auto citelně ztratilo výkon,jako by opravdu jelo jen na 3 válce, předem díky za rady
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
jj, bez diagnostiky jsem zatím v dupě no, ta bude až za 14 dní k dispozici, ty cívky vyměním stejně, to autu neuškodí, kdo ví, jak dlouho tam jsou.... je to auto mé ženy,tak chci ať je tam všechno v cajku, díky za tip, v těchto chvílích jsem šťastný, že jsem nehodil punťu do šrotu a nechali jsme ho v záloze jako náhradní vůz , jinak kdysi dávno jsem něco podobného řešil na svém prvním autě escortu VII 1.6 zetec, v servisu už mě připravovali na to, že půjde hlava dolů atd...sem si stoupnul před otevřenou kapotu a říkám si kuwa to není možné, pomalu všechno nové, poměněné a pak mě napadla úplně banalita....kabely ke svíčkám byly původní..zkusil jsem vyndat a jak jsem je dal zpátky,tak už to bylo upe KO,čistokrevný 3válec,ani kopec už to pomalu nevyjelo,vyměnil jsem kabely a auto jak nové, tak pořád v koutku duše doufám,že bude chyba v zapalování, potažmo těch cívkách,ale to se uvidí no
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
tak na diag mi to vyplivlo kódy p0301 valve #1 misfire detected a p0638 Throttle Actuator Control Range/Performance (Bank 1) , napadá někoho po čem jít? jinak nové cívky nepomohly, za studena dlouho točí než chytne,když se zahřeje tak chytne skoro hned, že by sensor škrtící klapky ?
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
no nic, zkusil jsem vyčistit klapku,už to celkem v poho startuje i studené, ale chyby pořád stejné, ještě se v tom zítra pohrabu a asi to vzdám, už to stojí zbytečně dlouho, bohužel nejsou znalosti ani vybavení, takže servis to snad vyřeší
jinak udělal jsem předtím na tom autě pár věcí: veškeré filtry včetně palivového, oleje v motoru a převodovce, přetěsnil motor - teklo z odlučovače oleje, olejové vany, dále sem vyměnil gufero na diferáku, taky teklo, a lambdy obě nové, řídící čepy, ramena, řídící tyčky, komplet brzdy, chtěl jsem ať je to 100% cajk, příští rok je třeba dělat na domečku a na auta nebude čas, auto po těchto operacích normálně jezdilo cca 14 dní, možná v tom někde bude souvislost, ale pochybuju, předtím se ženě sporadicky kontrolka motoru rozsvítila, ale když jsem se chtěl mrknout, tak už to zase bylo ok, jinak jak jsem koukal na tu lajdáckou kabeláž, tak bych se ani nedivil, kdyby někde byla chyba ve svazku
jinak udělal jsem předtím na tom autě pár věcí: veškeré filtry včetně palivového, oleje v motoru a převodovce, přetěsnil motor - teklo z odlučovače oleje, olejové vany, dále sem vyměnil gufero na diferáku, taky teklo, a lambdy obě nové, řídící čepy, ramena, řídící tyčky, komplet brzdy, chtěl jsem ať je to 100% cajk, příští rok je třeba dělat na domečku a na auta nebude čas, auto po těchto operacích normálně jezdilo cca 14 dní, možná v tom někde bude souvislost, ale pochybuju, předtím se ženě sporadicky kontrolka motoru rozsvítila, ale když jsem se chtěl mrknout, tak už to zase bylo ok, jinak jak jsem koukal na tu lajdáckou kabeláž, tak bych se ani nedivil, kdyby někde byla chyba ve svazku
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
možná je to tím snímačem, ale to by diag napsala nebo ne? ale už se mi s tím nechce srát, strávil jsem už nad tím hodně času, po výměně svíček a cívek a smazání chyby už se chyba zapalování na válci neobjevila, auto už jezdí normálně, ale bohužel po nějaké době to hodí stejnou hlášku jak jsem psal na začátku, rozsvítí se servis a jede to v nouzáku - na diag se nic neobjeví,stačí znova nastartovat a auto zase nějakou dobu jede normálně, až to udělá víckrát,tak mě to odkáže na klapku p0638, ale co jsem různě četl,tak výměna snad nikomu nepomohla, může to dělat spousta věcí a metoda pokus omyl se prodraží.... , už se to dokonce párkrát tak zblblo, že se mi rozsvítila stopka a hodilo to hlášku o servu a přestal fungovat posilovač řízení, po nastartování to zase šlapalo jak má, takže se objednám k odborníkům a pak dám vědět čím to nakonec bylo
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
takže vyřešeno, autu fyzicky nic nebylo, ale jak byla dlouho odpojená baterie a jak jsem odpojil pár konektorů, tak z toho byla jednotka zmatená a chyby všude možně, takže poučení pro příště, rovnou na profi diagnostiku na pičusky a nepoužívat čínské univerzály
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků