jaké co2?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- bruce.batman
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23 led 2017, 13:14
- Bydliště: Praha
Vůbec jsi nenapsal požadavky. Velikost, mobilita a jestli 230V nebo 400V.
Ber to tak, že invertor je fajn, jelikož je malý a mobilní. Na druhou stranu, stejně k tomu budeš muset mít tlakovou láhev. Takže ta mobilita pokulhává. Hlavně je to plné elektroniky, takže nepočítej s nějakou mnohaletou bezporuchovostí. Která se také odvíjí od prostředí, ve kterém mašina maká ( broušení flexou v blízkosti atd.).
Lepší se invertor nastavuje pro začátečníka. Hlavně už převážná většina má synergii.
Oproti tomu klasické trafo např. Omi 206 je lepší do špinavých dílen a bordelu. I životnost bych tvrdil, že bude větší, než invertor. Ale opět, je to na 400V. Trafo na 230V nikdy neber. Je to prskátko a budeš z toho nešťastný. To už určitě invertor.
Ale základ je Tvoje požadavky. Síť, max. cena ( není to jenom o samotné mašině, láhev, redukčák, kukla, příslušenství) a jestli to bude stát v dílně jenom na jednom místě, nebo se bude převážet.
Ber to tak, že invertor je fajn, jelikož je malý a mobilní. Na druhou stranu, stejně k tomu budeš muset mít tlakovou láhev. Takže ta mobilita pokulhává. Hlavně je to plné elektroniky, takže nepočítej s nějakou mnohaletou bezporuchovostí. Která se také odvíjí od prostředí, ve kterém mašina maká ( broušení flexou v blízkosti atd.).
Lepší se invertor nastavuje pro začátečníka. Hlavně už převážná většina má synergii.
Oproti tomu klasické trafo např. Omi 206 je lepší do špinavých dílen a bordelu. I životnost bych tvrdil, že bude větší, než invertor. Ale opět, je to na 400V. Trafo na 230V nikdy neber. Je to prskátko a budeš z toho nešťastný. To už určitě invertor.
Ale základ je Tvoje požadavky. Síť, max. cena ( není to jenom o samotné mašině, láhev, redukčák, kukla, příslušenství) a jestli to bude stát v dílně jenom na jednom místě, nebo se bude převážet.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Já jsem si pořídil tuhle https://www.svartop.cz/svareci-technika ... til-darek/ a absolutně nelituju peněz. Teď je dokonce asi o 3000 levnější. Navíc je vyrobená u nás (Třebíč) a servis umí všude. Já ji mám asi 4-5 let a maximální spokojenost. Od nahnilých výfuků, přes nějakou karosařinu, různé blbosti až po nosníky na dodávkách nebo břit na lžíci na UNC. Vždy s bohatou rezervou svařila vše a bez jediné závady.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...