jaké co2?

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

ja mam toho chobolu taky a sem spokojenej, akorat par uprav co se tyce tech kabelu a jak propojujes mig a elektrodu a 3 metr kabel na kleste, na auta za ty penize si myslim dobry
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Uživatelský avatar
bruce.batman
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 led 2017, 13:14
Bydliště: Praha

Příspěvek od bruce.batman »

Zdravím, omlouvám se, že odpovídám na tak staré téma. Potřebuji také vybrat svářečku.
mechanik amatér
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Vůbec jsi nenapsal požadavky. Velikost, mobilita a jestli 230V nebo 400V.
Ber to tak, že invertor je fajn, jelikož je malý a mobilní. Na druhou stranu, stejně k tomu budeš muset mít tlakovou láhev. Takže ta mobilita pokulhává. Hlavně je to plné elektroniky, takže nepočítej s nějakou mnohaletou bezporuchovostí. Která se také odvíjí od prostředí, ve kterém mašina maká ( broušení flexou v blízkosti atd.).
Lepší se invertor nastavuje pro začátečníka. Hlavně už převážná většina má synergii.

Oproti tomu klasické trafo např. Omi 206 je lepší do špinavých dílen a bordelu. I životnost bych tvrdil, že bude větší, než invertor. Ale opět, je to na 400V. Trafo na 230V nikdy neber. Je to prskátko a budeš z toho nešťastný. To už určitě invertor.

Ale základ je Tvoje požadavky. Síť, max. cena ( není to jenom o samotné mašině, láhev, redukčák, kukla, příslušenství) a jestli to bude stát v dílně jenom na jednom místě, nebo se bude převážet.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Já jsem si pořídil tuhle https://www.svartop.cz/svareci-technika ... til-darek/ a absolutně nelituju peněz. Teď je dokonce asi o 3000 levnější. Navíc je vyrobená u nás (Třebíč) a servis umí všude. Já ji mám asi 4-5 let a maximální spokojenost. Od nahnilých výfuků, přes nějakou karosařinu, různé blbosti až po nosníky na dodávkách nebo břit na lžíci na UNC. Vždy s bohatou rezervou svařila vše a bez jediné závady. :)
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“