Seat Leon Cupra4 TDI 150PS to 201PS by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Nevím proč je to ASZ pořád za modlu, dnešní 2.0TDI jezdí skvěle, je tišší a možná i za méně nafty. Má intercooler co funguje a emise se kterými i můžeš jezdit po evropě.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jo to jo.. akorát ASZ se proti nim jaksi celkem nesralo... s euro 3 nesmíš jezdit po evropě ? (LOL) teda krom měst čtvrté říše...
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Tak když máš v profilovce sdružený vstřikovač, je asi nějaká argumentace zbytečná. :) A kam bys chtěl jezdit jinam než na západ ? Jo jestli jezdíš na Ukrajinu klidně ti PD vystačí ještě 20 let. (LOL)
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

turbo kamna power píše:
jinak když vidím v grafu tu 7% korekci, tak těch 200 koní tam asi muselo být za každou cenu (noteeth)
Dobrý den, rádi Vám rozšíříme obzory ;)
Korekce 6,9% je dle standardní normy DIN70020 (Deutsches Institut für Normung), tedy dle korekčních faktorů: QV = 0,00 %, teploty vzduchu, teploty nasávaného vzduchu, relativní vlhkosti vzduchu atd.
Obrázek
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Neplanoval som tu rozprudit diskusiu o tom co je lepsie ci horsie. Len som chcel upozornit na to ze to co admin napisal do toho komentaru pod grafom nieje tak celkom pravda.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

DIESELPOWER office píše:Dobrý den, rádi Vám rozšíříme obzory ;)
Korekce 6,9% je dle standardní normy DIN70020 (Deutsches Institut für Normung), tedy dle korekčních faktorů: QV = 0,00 %, teploty vzduchu, teploty nasávaného vzduchu, relativní vlhkosti vzduchu atd.
Dobrý den, díky. No řekněme, že jsem člověk z oboru a pár měření na válcovce jsem už udělal a vím co je norma DIN 70020 i jak se počítá. O to více mě udivuje, že tu píšete nesmysly, protože DIN počítá pouze s tlakem a teplotou, nikoliv s vlhkostí vzduchu :roll:
Teď z hlavy nevím, jaký jsou horní limity pro DIN, ale pro ISO je to třeba 7%, myslím, že to je podobné. Takže tohle měření s 6,9% korekcí je na hraně a moc bych se s tím nechlubil ;)
Ale buďte v klidu, jsou i experti, kteří se dokáží prsit s grafem s 10% korekcí a někteří k tomu ještě měří pasivní odpory s brzdícím motorem, to pak vyjdou krásné hodnoty, ale je to přesný asi tak, jako bych to načrtl na papír od oka tužkou :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDI tech píše:Neplanoval som tu rozprudit diskusiu o tom co je lepsie ci horsie. Len som chcel upozornit na to ze to co admin napisal do toho komentaru pod grafom nieje tak celkom pravda.
Revolucni je jakykoli posun otevirajici nove moznosti (napriklad pouziti, zisky apod.). Revolucni je kazda nova generace CR a to je take pouze posun ve vykonu, nikoliv na urovni platformy nebo v principech fungovani.

Paklize hodlas stale licitovat, odpovez si na nasledujici otazky:
1) pomohlo to k vyrazne lepsim parametrum motoru?
2) trvalo CR nezli tento naskok dohnalo a vyrovnalo?

Ve chvili, kdy se neco z NASA dostane do okruhu dostupnosti "beznych smrtelniku" pak je to revolucni protoze to otevira nove moznosti pouziti. A stejnym zpusobem by jsi mohl tvrdit "ale veď toto už lieta desiatky rokov v raketoplánoch".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

turbo kamna power píše:
DIESELPOWER office píše:Dobrý den, rádi Vám rozšíříme obzory ;)
Korekce 6,9% je dle standardní normy DIN70020 (Deutsches Institut für Normung), tedy dle korekčních faktorů: QV = 0,00 %, teploty vzduchu, teploty nasávaného vzduchu, relativní vlhkosti vzduchu atd.
Dobrý den, díky. No řekněme, že jsem člověk z oboru a pár měření na válcovce jsem už udělal a vím co je norma DIN 70020 i jak se počítá. O to více mě udivuje, že tu píšete nesmysly, protože DIN počítá pouze s tlakem a teplotou, nikoliv s vlhkostí vzduchu :roll:
Teď z hlavy nevím, jaký jsou horní limity pro DIN, ale pro ISO je to třeba 7%, myslím, že to je podobné. Takže tohle měření s 6,9% korekcí je na hraně a moc bych se s tím nechlubil ;)
Ale buďte v klidu, jsou i experti, kteří se dokáží prsit s grafem s 10% korekcí a někteří k tomu ještě měří pasivní odpory s brzdícím motorem, to pak vyjdou krásné hodnoty, ale je to přesný asi tak, jako bych to načrtl na papír od oka tužkou :D
Ano, děkuji za upozornění, MotoComTest opravdu nepoužívá (krom výše uvedených) korekční faktor - vlhkost vzduchu (DIN70020). Ovšem pokud jste, jak říkáte "z oboru", tak jistě také víte, že pokud nastane např. vyšší teplota a nižší tlak vzduchu - jako v tomto případě 25°C/956hPa, tak je i korekční faktor 6,9% zcela standardní hodnota pro normu DIN70020 a Vaše nařčení je minimálně nemístné. Např. v tomto grafu je také vyšší teplota vzduchu/nižší tlak vzduchu - dle těchto hodnot je tedy standardní korekce dokonce 7,9%.
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jasně, neberte to jako "hejt", ale jako konstruktivní debatu :) Jen mě osobně přijde lepší a férovější někdy s korekcemi nepočítat (pokud jsou podmínky daleko od ideálních 20°C a 101,3kPa a korekce by přesáhly třeba těch 7-8%) a přiznat jen "hrubá" naměřená čísla za daných podmínek :) Vím, že je těžké se ideálním podmínkám přiblížit, zvlášť v létě. A postavit klimatizovanou zkušebnu je drahé a nevyplatí se to (mimochodem vaši noví sousedi TÜV SÜD v Roztokách mají moc pěknou zkušebnu).

Každopádně nejlepší pro potřeby chiptuningu je změřit výkon před úpravou a po úpravě za stejných podmínek a koukat na rozdíl, nikoliv na absolutní hodnoty :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

turbo kamna power píše:Jasně, neberte to jako "hejt", ale jako konstruktivní debatu :) Jen mě osobně přijde lepší a férovější někdy s korekcemi nepočítat (pokud jsou podmínky daleko od ideálních 20°C a 101,3kPa a korekce by přesáhly třeba těch 7-8%) a přiznat jen "hrubá" naměřená čísla za daných podmínek :) Vím, že je těžké se ideálním podmínkám přiblížit, zvlášť v létě. A postavit klimatizovanou zkušebnu je drahé a nevyplatí se to (mimochodem vaši noví sousedi TÜV SÜD v Roztokách mají moc pěknou zkušebnu).

Každopádně nejlepší pro potřeby chiptuningu je změřit výkon před úpravou a po úpravě za stejných podmínek a koukat na rozdíl, nikoliv na absolutní hodnoty :)
Plně chápu Tvůj úhel pohledu a nacházím pro něj i pochopení ale problém spatřuji v tom, že zákazník by neměl být uveden v omyl (jsou na to i paragrafy).

Zákazníka zajímá výkon, který to bude za optimálních podmínek generovat, resp. který tam je ... je, akorát je negativně ovlivněn a jeho zajímá údaj na úrovni (tato je dána podmínkami) údaje, za jakých je měřen výkon i automobilkou. Pokud by se snad někdo domníval, že například ARL (110kW/150k) bude tyto parametry mít i horkém létě pak je na omylu. Ostatně, každý, kdo má jen trochu silnější auto tak pozná rozdíl mezi tím, kdy jede v létě za suchého vedra nebo za po dešti, kdy klesne teplota a vzduch je nasycen vlhkostí která pozitivně přispívá na ochlazování a prohoření.

A na to jsou tu normy, které toto co nejvěrněji definují a zohledňují.

Souhlasím s tím, že zákazníka zajímá rozdíl. Nicméně, drtivá většina zákazníků se chce "prsit" co mají pod kapotou ... chápej potenciál za optimálních podmínek. Ve chvíli, kdy bys mu předal graf od ARL po softwarové úpravě, kdy by to mělo třeba (záměrně přeháním) 96kW/130 koní a po úpravě 156koní a 115kW tak Tě sežere zaživa a nějaké vysvětlivky o tom, že je to dáno tím teplem v lepším případě vyslyší a prolítne mu to hlavou jako kulka nebo je vůbec poslouchat nebude.

Osobně hodnotím nastavený přístup jako "rovnější", ... ale je to jen můj subjektivní dojem, který nikomu nevnucuji.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“