Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Asijské vozy » chyba P0253
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
chyba P0253
PříspěvekZaslal: so leden 13, 2018 11:56 am Citovat
dany950
Přispěvovatel
Založen: 25.12.2009
Příspěvky: 111




dobry den,mam hyundai ix35 1,7 crdi 85kw r.v.2011,a mam takyto problem
auto som vecer odstavil a rano som chcel nastartovat,a auto toci ,toci naprazdno bez kompresije a nestartuje.napojil som to na diag.aukazalo chybu:P0253 Přestavení počátku vstřiku vstřikovací čerpadlo A předčasně.
nema niekto skusenost co to moze byt?
velmi pekne dakujem za kazdu radu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po leden 15, 2018 11:57 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 11021
Bydliště: Vysočina




najeto kolik ?
můj tip skočený rozvody ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st leden 24, 2018 6:56 pm Citovat
Aero200
Přispěvovatel
Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 186
Bydliště: Praha




Záleží jakou diagnostikou to je načítáno, podle kodu závad z diagnostiky od hyundai, tak je udávána úplně jiná závada.
Všeobecný popis
Ventil regulátoru tlaku paliva je integrovaný do vysokotlakého čerpadla. Řídí tlak paliva railu common rail prostřednictvím regulace množství paliva přiváděného do tlakového zásobníku. Řídicí jednotka motoru (ECM) řídí provozní proud regulátoru tlaku paliva (řízením střídy) na základě signálu z ventilu regulátoru tlaku paliva, otáček a snímače polohy plynového pedálu (APS), aby dosáhla tlaku v railu optimálního pro dané jízdní podmínky.
Čím nižší je proud ventilu regulátoru tlaku paliva, tím víc paliva je přiváděno do tlakového zásobníku common rail. Tím dojde ke zvýšení tlaku paliva railu. A naopak, čím vyšší je proud ventilu regulátoru tlaku paliva, tím méně paliva je přiváděno do tlakového zásobníku common rail. Tím dojde ke snížení tlaku paliva v railu. Když proud ventilu regulátoru tlaku paliva klesne na „0“, tzn. jako by došlo k přerušení obvodu ventilu regulátoru tlaku paliva nebo odpojení konektoru, je do tlakového zásobníku common rail přiváděno maximální množství paliva, takže tlak railu common rail vzroste na maximální hodnotu.
Diagnostický chybový kód (DTC) – popis
Diagnostický chybový kód (DTC) P0253 se uloží, když je v ovládacím obvodu regulačního ventilu tlaku paliva (FPRV) (integrovaného do vysokotlakého čerpadla) zjištěna hodnota proudu 0 A déle než 0,22 s. Tento kód se aktivuje jako důsledek přerušení nebo zkratu na kostru ovládacího obvodu nebo vnitřního zkratu regulačního ventilu tlaku paliva (FPRV).
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út únor 13, 2018 2:29 pm Citovat
88pepe
Nováček
Založen: 13.2.2018
Příspěvky: 2




Jestli to je aktualni tak ti poslu fotky na mejl, nejde mi tu vkladt pres tel
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chyba P0253
 Obsah fóra Dieselpower forum » Asijské vozy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.