Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL) » Montáž tsa180 na axr O1 Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Montáž tsa180 na axr O1
PříspěvekZaslal: út leden 09, 2018 6:04 pm Citovat
RichmondCZ
Přispěvovatel
Založen: 12.3.2013
Příspěvky: 50
Bydliště: Rychvald




Ahoj, koukám, že to nebude plug & play jak jsem původně myslel....jestli vůbec:-) Existuje redukce na připojení k IC?...já tam měl totiž bajonet (jestli se tomu tak říká). Původní trubka k egru asi taky nepůjde, když je to na turbu pod jiným úhlem, co? Nějaký tip z čeho?...nebo rovnou zaslepit? Je tam chladič spalin (Euro4), tak počítám, že to zahlásí chybu na palubáku. Smích
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 10, 2018 9:26 pm Citovat
cacinek
Přispěvovatel
Založen: 27.1.2010
Příspěvky: 608




Spodni hadici pouzij z motoru ALH/ASV. Trubka od egr bude bud pasovat puvodni, nebo pouzijes zaslepku (pote bude hlasit chybu, ale stejne to chce upravu sw, takze to se da lehce vyresit pri jednom)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 10, 2018 9:33 pm Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1634
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




pokud plánuješ zvysovani výkonu, což podle zvoleného turba asi jo.....tak egr urcite zaslep.....rovnou ho vycisti a sací parohy taky vycisti Mrknutí

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 10, 2018 11:41 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 3909
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Já bych to alespoň opticky udělal tak, aby to vypadalo vše spojené, trubku upravit. Nikdy nevíte, na jakýho šťouru se narazí na STK...

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 11, 2018 7:30 am Citovat
RichmondCZ
Přispěvovatel
Založen: 12.3.2013
Příspěvky: 50
Bydliště: Rychvald




Ok, díky za rady. Trubku jsem si sehnal a ten egr zaslepím. Trubku dám pryč, protože nevím jak to dopasovat. Na úpravu to půjde, takže se to sw stejně vypne. Mám Euro4, projde to na emisích? Někde jsem četl, že to bez brzdy stejně nejsou schopni změřit.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 11, 2018 7:38 am Citovat
cacinek
Přispěvovatel
Založen: 27.1.2010
Příspěvky: 608




Musi to byt bez chyb v pameti a ok readiness, jinak nemas emise


Naposledy upravil cacinek dne so leden 13, 2018 4:51 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so leden 13, 2018 4:15 pm Citovat
techi
Přispěvovatel
Založen: 17.6.2012
Příspěvky: 227
Bydliště: Písek




Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po leden 15, 2018 1:43 pm Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 6298
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov)




techi napsal:
Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.

Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po leden 15, 2018 2:04 pm Citovat
Source
Přispěvovatel
Založen: 15.11.2015
Příspěvky: 604
Bydliště: Bratislava




techi napsal:
Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.


Povec mi aspoň 2 výhody ktoré so sebou nesie funkčné egr na týchto starších euro 3,4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po leden 15, 2018 2:10 pm Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1634
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




když sem koupil leona tak to byla první věc co sem udelal....egr off Bóďa

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po leden 15, 2018 2:46 pm Citovat
Source
Přispěvovatel
Založen: 15.11.2015
Příspěvky: 604
Bydliště: Bratislava




Áno je pravda že s egr on sa ti v zime zohreje skorej motor, ale to zase nieje žiadne výhoda oproti tomu že motor stále dýcha čistý vzduch Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 16, 2018 12:23 am Citovat
techi
Přispěvovatel
Založen: 17.6.2012
Příspěvky: 227
Bydliště: Písek




Forest napsal:
techi napsal:
Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.

Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.
No řekl bych že to celkem vím. A až na zarůstající sání (které ale nezarůstá až tak moc, pokud vše na motoru funguje jak má) nevidím pádný důvod proč ho vypínat na EUR3,4. Motor se nezahřívá, a kompletně se rozhodí tovární nastavení. To totiž není vůbec triviální, když místo 25:1 s EGR ON nejdenou motor jede na 50:1 směs. Ano, navenek to není moc poznat, spotřeba se nehne, ale teplota, tlaky, rychlost (se kterou souvisí ideální předvstřik - a ten už asi nikdo nemění) hoření jsou úplně někde jinde. Takže bych se nedivil, když to normální motoru spíš uškodí, byť v malé míře. A prosím motor není člověk, opravdu mu nevadí když do něj jdou z části spaliny.

Na konstruktivní objektivní měření by ale bylo potřeba čidlo tlaku do spalovacího prostoru a kompletní měření parametrů na stolici. Z hlediska obyčejného uživatele se mi zdá že s EGR on jde motor měkčeji (může být placebo) a v těchto teplotách se rozhodně lépe zahříva (není placebo Velmi šťastný ) a že jedete o 10km dál s podchlazeným motorem nadělá více škody.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 16, 2018 1:28 am Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1634
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




techi napsal:
Forest napsal:
techi napsal:
Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.

Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.
No řekl bych že to celkem vím. A až na zarůstající sání (které ale nezarůstá až tak moc, pokud vše na motoru funguje jak má) nevidím pádný důvod proč ho vypínat na EUR3,4. Motor se nezahřívá, a kompletně se rozhodí tovární nastavení. To totiž není vůbec triviální, když místo 25:1 s EGR ON nejdenou motor jede na 50:1 směs. Ano, navenek to není moc poznat, spotřeba se nehne, ale teplota, tlaky, rychlost (se kterou souvisí ideální předvstřik - a ten už asi nikdo nemění) hoření jsou úplně někde jinde. Takže bych se nedivil, když to normální motoru spíš uškodí, byť v malé míře. A prosím motor není člověk, opravdu mu nevadí když do něj jdou z části spaliny.

Na konstruktivní objektivní měření by ale bylo potřeba čidlo tlaku do spalovacího prostoru a kompletní měření parametrů na stolici. Z hlediska obyčejného uživatele se mi zdá že s EGR on jde motor měkčeji (může být placebo) a v těchto teplotách se rozhodně lépe zahříva (není placebo Velmi šťastný ) a že jedete o 10km dál s podchlazeným motorem nadělá více škody.



- ukaz mi motor kterej by odesel nebo se znicil skrz zaslepenej egr
- kdyz upravuju zvysuju vykon motoru a pocitase se softwerovou upravou tak tohle nemusim prece resit, s tim si vyhraje ladic
- podle tebe nezarusta sani az tak moc jo? Tak tos asi jeste nevidel poradne zajebanej egr a saci parohy.....mrkni aspon na nejaky fotky at vis o co vubec jde.....
- ja osobne jsem raci kdyz vim ze motor saje pouze cistej vzduch a ne nejaky hnusy z vyfuku
- to ze se mi motor nezahreje za 5km ale za 10 kdyz jedu delsi streku mi nejak nevadi a pokud jezdim jen mesto tak ten motor stejne nezahreju na provozni teplotu, tak co.....
- kdyz sem vyhodil egr z leona tak auto citelne ozilo a turbo lepe nabihalo
- a taky kdyz sem ho dal do prryc tak se mi ulevilo ze mam dosti problemovou soucastku pryc z auta

Tak tohle je za me skrz egr, mozna sem na neco zapomel ale pisu jednim okem tak se omlouvam i za chyby....

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 16, 2018 7:07 am Citovat
RichmondCZ
Přispěvovatel
Založen: 12.3.2013
Příspěvky: 50
Bydliště: Rychvald




tak jsem vše namontoval a EGR zaslepil. Kupodivu žádná kontrolka na palubáku nesvítí. Co mě znepokojuje je to houkání turba. Lopatky žádné viditelné sekance a vůle myslím si, že v normě. Turbo jsem kupoval starší a údajně rok staré z toho 6-7 měsíců jezděno. Vlnovec není prasklý, filtrbox těsný. Všechny trubky a hadice jsem řádně vyčistil. Snad je to tím zaslepeným EGRem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 16, 2018 7:32 am Citovat
cacinek
Přispěvovatel
Založen: 27.1.2010
Příspěvky: 608




Houkani urcite neni zaslepenym egr. Spis sis koupil turbo pred smrti, proto ho nejspis nekdo prodaval.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Montáž tsa180 na axr O1
 Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.