Montáž tsa180 na axr O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 12 bře 2013, 09:04
- Bydliště: Rychvald
Montáž tsa180 na axr O1
Ahoj, koukám, že to nebude plug & play jak jsem původně myslel....jestli vůbec:-) Existuje redukce na připojení k IC?...já tam měl totiž bajonet (jestli se tomu tak říká). Původní trubka k egru asi taky nepůjde, když je to na turbu pod jiným úhlem, co? Nějaký tip z čeho?...nebo rovnou zaslepit? Je tam chladič spalin (Euro4), tak počítám, že to zahlásí chybu na palubáku.
Já bych to alespoň opticky udělal tak, aby to vypadalo vše spojené, trubku upravit. Nikdy nevíte, na jakýho šťouru se narazí na STK...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 12 bře 2013, 09:04
- Bydliště: Rychvald
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
No řekl bych že to celkem vím. A až na zarůstající sání (které ale nezarůstá až tak moc, pokud vše na motoru funguje jak má) nevidím pádný důvod proč ho vypínat na EUR3,4. Motor se nezahřívá, a kompletně se rozhodí tovární nastavení. To totiž není vůbec triviální, když místo 25:1 s EGR ON nejdenou motor jede na 50:1 směs. Ano, navenek to není moc poznat, spotřeba se nehne, ale teplota, tlaky, rychlost (se kterou souvisí ideální předvstřik - a ten už asi nikdo nemění) hoření jsou úplně někde jinde. Takže bych se nedivil, když to normální motoru spíš uškodí, byť v malé míře. A prosím motor není člověk, opravdu mu nevadí když do něj jdou z části spaliny.Forest píše:Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Na konstruktivní objektivní měření by ale bylo potřeba čidlo tlaku do spalovacího prostoru a kompletní měření parametrů na stolici. Z hlediska obyčejného uživatele se mi zdá že s EGR on jde motor měkčeji (může být placebo) a v těchto teplotách se rozhodně lépe zahříva (není placebo ) a že jedete o 10km dál s podchlazeným motorem nadělá více škody.
techi píše:No řekl bych že to celkem vím. A až na zarůstající sání (které ale nezarůstá až tak moc, pokud vše na motoru funguje jak má) nevidím pádný důvod proč ho vypínat na EUR3,4. Motor se nezahřívá, a kompletně se rozhodí tovární nastavení. To totiž není vůbec triviální, když místo 25:1 s EGR ON nejdenou motor jede na 50:1 směs. Ano, navenek to není moc poznat, spotřeba se nehne, ale teplota, tlaky, rychlost (se kterou souvisí ideální předvstřik - a ten už asi nikdo nemění) hoření jsou úplně někde jinde. Takže bych se nedivil, když to normální motoru spíš uškodí, byť v malé míře. A prosím motor není člověk, opravdu mu nevadí když do něj jdou z části spaliny.Forest píše:Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Na konstruktivní objektivní měření by ale bylo potřeba čidlo tlaku do spalovacího prostoru a kompletní měření parametrů na stolici. Z hlediska obyčejného uživatele se mi zdá že s EGR on jde motor měkčeji (může být placebo) a v těchto teplotách se rozhodně lépe zahříva (není placebo ) a že jedete o 10km dál s podchlazeným motorem nadělá více škody.
- ukaz mi motor kterej by odesel nebo se znicil skrz zaslepenej egr
- kdyz upravuju zvysuju vykon motoru a pocitase se softwerovou upravou tak tohle nemusim prece resit, s tim si vyhraje ladic
- podle tebe nezarusta sani az tak moc jo? Tak tos asi jeste nevidel poradne zajebanej egr a saci parohy.....mrkni aspon na nejaky fotky at vis o co vubec jde.....
- ja osobne jsem raci kdyz vim ze motor saje pouze cistej vzduch a ne nejaky hnusy z vyfuku
- to ze se mi motor nezahreje za 5km ale za 10 kdyz jedu delsi streku mi nejak nevadi a pokud jezdim jen mesto tak ten motor stejne nezahreju na provozni teplotu, tak co.....
- kdyz sem vyhodil egr z leona tak auto citelne ozilo a turbo lepe nabihalo
- a taky kdyz sem ho dal do prryc tak se mi ulevilo ze mam dosti problemovou soucastku pryc z auta
Tak tohle je za me skrz egr, mozna sem na neco zapomel ale pisu jednim okem tak se omlouvam i za chyby....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 12 bře 2013, 09:04
- Bydliště: Rychvald
tak jsem vše namontoval a EGR zaslepil. Kupodivu žádná kontrolka na palubáku nesvítí. Co mě znepokojuje je to houkání turba. Lopatky žádné viditelné sekance a vůle myslím si, že v normě. Turbo jsem kupoval starší a údajně rok staré z toho 6-7 měsíců jezděno. Vlnovec není prasklý, filtrbox těsný. Všechny trubky a hadice jsem řádně vyčistil. Snad je to tím zaslepeným EGRem.