peugeot 2,0hdi letní auto

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Dva roky starý email. Vid:


Dobry den



Ked vyriesia problem tychto motorov so studenym startom, tak by to zaujimalo aj mna...

Zase prisla zima a zase tie iste problemy s tymito motormi.

Uz sme z toho zufali, ale viem, ze vstrekovace to NIE SU. Ano je tam nespalena nafta, ale NEVIEME PRECO to nespaluje dobre studene.

Na dvoch autach sme uz :

-dali NOVE vstrekovace

-NOVE zhavice a prudovo skontrolovali priebeh zhavenia a dozhavovania

-Prekruzkovany motor

-Skontrolovana hlava a vymenene vsetky hydraulicke zdvihatka + zabrusene ventily

-Nasledne kontrola kompresii – OK

-Problem sa ani nezmensil...

-Kopec casu a penazi v motore a vysledok o nicom...



Ked pride jar a zvysia sa teploty, problem sa strati do najblizsej zimy. Alebo staci nechat auto vo vykurenej dielni a je to lepsie.

Jednoznacne to teda reaguje na teplotu...

A je uplne jedno ci je to FORD, Peugeot, Citroen alebo Volvo.



Cez jednu firmu, co sa zaobera iba Fordami riesime upravu softveru. Aj oni maju podobne

problemy tak sa na to podujali, ale vysledky zatial nie su uspokojive. Uz auta s tymto problemom ani neberieme

do servisu...fakt neviem co s nimi dalej. Zatial ich spolocnym znakom bolo, ze vsetky co mali tento problem boli vozidla s DPF,

tak preto teraz riesime softver...



Mozeme Vas informovat e-mailom ked budeme mat nejake riesenie, pripadne skuste o nejaky mesiac, dva prevolat, ci sa nieco podarilo s tym softwerom





S pozdravom





Ing. Martin Bolek

EKOCAR s.r.o.






No ja som polroka na to kontaktoval autorizovany servis a oni mi povedali ze nový soft uz existuje :) tak som sa hned objednal
silver849
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 15 říj 2014, 21:52

Příspěvek od silver849 »

Mám rovnaký problém zo štartovanim. Ale mám odstránení FAP aj EGR.
Keď my v autorizovanom servise upravia soft nebude s tym problém?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Bude. Budeš v updatovanom softe musieť znovu dať spraviť egr, dpf off
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Ak mas odstavený egr a fap tak origo servis ti prehra soft a budes musiet nanovo vypnúť egr a fap. Popripade ked to autorizak zisti pošle ta do ....
silver849
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 15 říj 2014, 21:52

Příspěvek od silver849 »

To ma nepotešilo. Ale čakal som to. Nezistoval niekto z vás co je v novom softe upravené? Vi sa zvýšila doba žhavenia alebo dávka paliva?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Takže korekce vstřikovačů za studena se od sebe taky nějak výrazně neliší jsou od 94% do 104% vždycky tak nějak nastejno. No jak se motor uklidní tak hodnoty dvou klesnou mezi 92-94% a jak se motor ohřívá vyrovnávají se všechny 99% jen vstřik č2 pomaličku stoupá až na 110% ještě to zkusím zahřátý na provozní teplotu kolik má až zase bude chvilka. Jinak zde bude asi FAP taky OFF
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19326
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

už dlouho řešíme problém se studenými starty na 307 2.0hdi Siemens
několik sad vstřiků,repas čerpadla za raketu,pomalu GO motoru,všechny snímače a čidla,egr atd atd... teplý super, jede jak pila, padne teplota pod 5°C a konec jak stoji přes noc nebo i pár hodin, startuješ to na destkrat...
Na diagu tlaky nabíhají,otáčky,synchro,vše normální, nevíme co s tím dál..
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

skuste nazhavit rucne dlhsie.....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19326
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo to jsme zkoušeli jako první...
Pořád to startuje jako bez nafty,ale balónek tvrdej,nádrž i koš vycistrnej,veden profoukany a tlakovany..
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vybrat vstreky von, pripojit na trubky tak aby bolo vidno ktorý ako práši a kolko dáva....točiť za studena a kukať čo sa bude diať.

keď je všetko OK a nejde...treba sa vrátiť na začiatok.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19326
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Výstřiky zkoušeno několik sad i z aut ktery normálně jezdí,tam to nebude,už to mám tak natrenovany že výměna veme 10 minut..
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nahraj to na video a daj na youtube....nech mam predstavu.

ukaz nabeh tlaku na diag pri zlom štarte...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19326
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Teď se trochu oteplilo tak jsme mu to dali potřebuje jezdit,ale jak se to vrátí něco nahraju
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“