peugeot 2,0hdi letní auto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dva roky starý email. Vid:
Dobry den
Ked vyriesia problem tychto motorov so studenym startom, tak by to zaujimalo aj mna...
Zase prisla zima a zase tie iste problemy s tymito motormi.
Uz sme z toho zufali, ale viem, ze vstrekovace to NIE SU. Ano je tam nespalena nafta, ale NEVIEME PRECO to nespaluje dobre studene.
Na dvoch autach sme uz :
-dali NOVE vstrekovace
-NOVE zhavice a prudovo skontrolovali priebeh zhavenia a dozhavovania
-Prekruzkovany motor
-Skontrolovana hlava a vymenene vsetky hydraulicke zdvihatka + zabrusene ventily
-Nasledne kontrola kompresii – OK
-Problem sa ani nezmensil...
-Kopec casu a penazi v motore a vysledok o nicom...
Ked pride jar a zvysia sa teploty, problem sa strati do najblizsej zimy. Alebo staci nechat auto vo vykurenej dielni a je to lepsie.
Jednoznacne to teda reaguje na teplotu...
A je uplne jedno ci je to FORD, Peugeot, Citroen alebo Volvo.
Cez jednu firmu, co sa zaobera iba Fordami riesime upravu softveru. Aj oni maju podobne
problemy tak sa na to podujali, ale vysledky zatial nie su uspokojive. Uz auta s tymto problemom ani neberieme
do servisu...fakt neviem co s nimi dalej. Zatial ich spolocnym znakom bolo, ze vsetky co mali tento problem boli vozidla s DPF,
tak preto teraz riesime softver...
Mozeme Vas informovat e-mailom ked budeme mat nejake riesenie, pripadne skuste o nejaky mesiac, dva prevolat, ci sa nieco podarilo s tym softwerom
S pozdravom
Ing. Martin Bolek
EKOCAR s.r.o.
No ja som polroka na to kontaktoval autorizovany servis a oni mi povedali ze nový soft uz existuje tak som sa hned objednal
Dobry den
Ked vyriesia problem tychto motorov so studenym startom, tak by to zaujimalo aj mna...
Zase prisla zima a zase tie iste problemy s tymito motormi.
Uz sme z toho zufali, ale viem, ze vstrekovace to NIE SU. Ano je tam nespalena nafta, ale NEVIEME PRECO to nespaluje dobre studene.
Na dvoch autach sme uz :
-dali NOVE vstrekovace
-NOVE zhavice a prudovo skontrolovali priebeh zhavenia a dozhavovania
-Prekruzkovany motor
-Skontrolovana hlava a vymenene vsetky hydraulicke zdvihatka + zabrusene ventily
-Nasledne kontrola kompresii – OK
-Problem sa ani nezmensil...
-Kopec casu a penazi v motore a vysledok o nicom...
Ked pride jar a zvysia sa teploty, problem sa strati do najblizsej zimy. Alebo staci nechat auto vo vykurenej dielni a je to lepsie.
Jednoznacne to teda reaguje na teplotu...
A je uplne jedno ci je to FORD, Peugeot, Citroen alebo Volvo.
Cez jednu firmu, co sa zaobera iba Fordami riesime upravu softveru. Aj oni maju podobne
problemy tak sa na to podujali, ale vysledky zatial nie su uspokojive. Uz auta s tymto problemom ani neberieme
do servisu...fakt neviem co s nimi dalej. Zatial ich spolocnym znakom bolo, ze vsetky co mali tento problem boli vozidla s DPF,
tak preto teraz riesime softver...
Mozeme Vas informovat e-mailom ked budeme mat nejake riesenie, pripadne skuste o nejaky mesiac, dva prevolat, ci sa nieco podarilo s tym softwerom
S pozdravom
Ing. Martin Bolek
EKOCAR s.r.o.
No ja som polroka na to kontaktoval autorizovany servis a oni mi povedali ze nový soft uz existuje tak som sa hned objednal
Takže korekce vstřikovačů za studena se od sebe taky nějak výrazně neliší jsou od 94% do 104% vždycky tak nějak nastejno. No jak se motor uklidní tak hodnoty dvou klesnou mezi 92-94% a jak se motor ohřívá vyrovnávají se všechny 99% jen vstřik č2 pomaličku stoupá až na 110% ještě to zkusím zahřátý na provozní teplotu kolik má až zase bude chvilka. Jinak zde bude asi FAP taky OFF
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
už dlouho řešíme problém se studenými starty na 307 2.0hdi Siemens
několik sad vstřiků,repas čerpadla za raketu,pomalu GO motoru,všechny snímače a čidla,egr atd atd... teplý super, jede jak pila, padne teplota pod 5°C a konec jak stoji přes noc nebo i pár hodin, startuješ to na destkrat...
Na diagu tlaky nabíhají,otáčky,synchro,vše normální, nevíme co s tím dál..
několik sad vstřiků,repas čerpadla za raketu,pomalu GO motoru,všechny snímače a čidla,egr atd atd... teplý super, jede jak pila, padne teplota pod 5°C a konec jak stoji přes noc nebo i pár hodin, startuješ to na destkrat...
Na diagu tlaky nabíhají,otáčky,synchro,vše normální, nevíme co s tím dál..