teplota EGT

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Tam kde jsou už větve spojený bude egt nejvyšší, to je jasný. Stačí se podívat na fotku rozžhavených svodů, větve červený a vyustění do turba žlutý :)
:-@
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Toreto píše:takže kam mam dať egt ? chcem kupiť raid hp alebo stack kamoš ma raid a funguje dobre ja premišlam ho dať hned za turbo cca 2cm za vyfukovu prirubu turba.
doufám že nemyslím přímo za turbo, do výfuku, páč tam už je o 100-150st méně
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Kornout: nevim, zda jsi me pochopil spravne, nemyslel jsem primo sondu ve valci, ale ve svodech hned v usti kanalu hlavy. Jinak samozrejme, ze idealni je ladit motory podle tlaku v jednotlivych valcich, ale bohuzel, to uz se pohybujeme ve vyrazne jinych cenovych relacich. Pak uz by temer odpadlo sledovani ostatnich velicin, ale bohuzel ...

@Toreto: http://www.youtube.com/watch?v=VUWCo3lD ... re=related ... uz vis, kam ho dat? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Forest píše:@Kornout: nevim, zda jsi me pochopil spravne, nemyslel jsem primo sondu ve valci, ale ve svodech hned v usti kanalu hlavy. Jinak samozrejme, ze idealni je ladit motory podle tlaku v jednotlivych valcich, ale bohuzel, to uz se pohybujeme ve vyrazne jinych cenovych relacich. Pak uz by temer odpadlo sledovani ostatnich velicin, ale bohuzel ...

@Toreto: http://www.youtube.com/watch?v=VUWCo3lD ... re=related ... uz vis, kam ho dat? ;)
To nás nějspíš během několika let čeká.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

Idealne miesto je v tomto pripade stred turba . Keby som dal dlhsiu sondu zo zaslepky EGR tak by to mohlo byt v celku idealne . Pripadne rad si pozriem nejake foto kde to mate na turbe napr. u VB .
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dovolim si dotaz decentni offtopic: umi nekdo sehnat pouze cidlo ke Stack ST3313?

Pripadne nema nekdo prosim dlouhodobejsi extremnejsi zkusenosti (rekneme alespon rok a s teplotama nad 850°C) s Racetechem nebo Raidem?

... jde o to, ze vim o zkusenosti jednoho jedince (ktery vi co dela), kteremu jedno cidlo proste uhorelo (nasledky netreba zminovat).

Predem velice dekuji za reakce s odpovedi :worthy:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Oživím staré téma.
Řešil jste někdo přidání originál čidla (třeba BLS nebo BMM) do svodů a naroubování tohoto čidla do řídící jednotky u auta, které snímání EGT nemá ?
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

K článek je do 1300st, nicmene dlouhodobe odzkouseni je 1050st, problem byva hloubka vlozeni, vice jak 15mm se vyrazne zkracuje zivotnost utrepanim
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Co jsem se dočetl tak 950°C max..výše raději nejít (samozřejmě záleží na konstrukci turba) ale třeba se mýlím.

Nicméně chtěl jsem to čidlo aplikovat do řídící jednotky BXE , tak aby si ho přečetla a já si ho potom zobrazil na mobilu přes OBD Wifi diagnostiku :)
Převodník s operákama a jednoduchým displayem udělám, ale toto by se mi líbilo.

To jsem nevěděl, díky za info s tím utřepáním. :)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Na K clanek existuje prevodnik, nejakym zpusobem misto jineho signalu by to slo pouzit.
Jinak nikde jsem nerekl ze diesel turbo zvladne 1000st, kratkodobe ano ale reagoval jsem na cidlo co snese, ma standartizovane parametry a osvedcene. Jinak vetsina dieselu v serii nedosahuje ani 800st a s tim je taky pocitano😉
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Jj sorry.... pokusím se to nějak vymyslet aby to nekecalo.... :)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Za turbo ho umiestmit nema vyznam.. ideal do zvodov a dobre umiestnenie alebo ak je moznost tak do vyfukovej casti..

Sam som mal v s3 1.8t vo zvodoch a potom origo v turbe a rozdiel bol aj 50c

Na oem snimaci
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

idealni umístění je někdy problém ale snazit co nejblíže ustí turbíny
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Já osobně ho mám tam kde kanály jdou do sebe :) ale ještě jsem to nevyřešil s tou jednotkou :(
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“