renault komprese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 04 bře 2009, 21:46

renault komprese

Příspěvek od drz »

to je zase pondělí... přijel megane II 1,4 16V, najeto 260.000km, běžel na 3 válce, po změření komprese válec číslo 2 zcela bez tlaku, tak jsme sundali hlavu, čekajíce třeba uhořelý ventil a ono VŠE OK. píst+válec krásný, ventily po zalití drží, barva spalováku i ventilů stejná s ostatními válci. Jeden sací ventil šel trochu tíž vyndat z vodítka, ale zase né úplně násilně... Hydra vypadají stejně dlouze, co to zase je za past :? :?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

mohol to robiť ten sací ventil, ak sa pridrel vo vodítku. Mal si najprv skúsiť zavreť ventily a fuknúť kompresorom cez dieru na sviečku kam by ten tlak utekal. Či do sania alebo do výfuku alebo spodkom :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19311
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo souhlas,ten ventil se asi nestíhá vracet, možná je klepnutej ( ohnutej ) a to může být celej problém
nech udělat komplet hlavu a jezdí to dál..
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“