Tank ONO - tankujete? Zkusenosti?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tankuju asi 2 roky jen na Onu-naftu (Zádveřice u Zlína a Spytihněv u UH. Hradiště), ale vždy přidávám VIF a zatím nemám problém. Pár sousedům zamrzla nafta u baráku, já vždy na brnknutí nastartoval i odjel. I před týdnem jak bylo -20. Mám 1.9 tdi PD 77kw + dpf r.v.2009. A druhé wintercar Audi 80 1.6td.r.v 91 (ta promrzala měsíc venku s naftou s Ona a taky v -17 chytla hned napoprvé)
Na vlastní kůži jsem asi dva roky zpátky okusil, jaký to je natankovat fakt špatnou naftu. A samozřejmě na Onu, se skoro suchou nádrží jsem dojel na Ono, natankoval a po pár set metrech se začly ozývat vstřiky. A čím dál víc, pak už mlátily neskutečně nahlas a nafta musela z auta ven, od pohledu nevypadala zle, ale autu nechutnala. Vyjel jsem jí postupně 5 litrů na nádrž a to už šlo v pohodě. Tou dobou jsem zaslechl, že třem lidem přestalo jet auto co tam natankovali. Asi to byla nějaká blbá várka, protože jsem tam předtim tankoval několikrát a v poho. Myslim že si nemůžou dovolit mít uplně mrdka naftu, protože maj prej výtoč snad 10% republikový výtoče nafty co jsem někde četl... Ale Verva to nebude no Já bych ale osobně radši tankoval benzina nebo omv
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
Jezdim na ONO v Jihlave spoustu let a nikdy problem nebyl , ani v lete ani v zime , jak s rotackou ta s PD . Davam teda samozrejmne do nafty VIF v predepsany koncentraci a plna spokojenost . I ted v mrazech kolem -20 normalne nazhavim a jde na brnk .
Co se kvality tyka , tak Verva to neni , ale uplnej hajzl take ne . ¨Na jihlavsky ONO sjizdi spousta kamionu z D1, kazdej den je tam fronta kamionu, nakladaku , i autobusy, stavebni stroje a kolona osobaku , kdyby to bylo nejak spatny, tak uz by se davno nejaky dobrodinec postaral o zverejneni v TV . Ty pomluvy na ONO mi spis prijdou jako konkurencni boj, protoze ostatni pumpy v Jihlave nevytoci dohromady za mesic tolik, co ONO ma za jeden den.
Takze siri pomluvy o znicenych motorech, vstrikach atd , najdou se samozrejmne pitomci kteri tomu veri a roztrubuji dal, s tim ze kamos kamose co ma kamose a ten ma zas znamyho a ten zarucene zadrel na naftu z ONO, pritom zadny konkretni ,podlozeny dukazy nemaji
Co se kvality tyka , tak Verva to neni , ale uplnej hajzl take ne . ¨Na jihlavsky ONO sjizdi spousta kamionu z D1, kazdej den je tam fronta kamionu, nakladaku , i autobusy, stavebni stroje a kolona osobaku , kdyby to bylo nejak spatny, tak uz by se davno nejaky dobrodinec postaral o zverejneni v TV . Ty pomluvy na ONO mi spis prijdou jako konkurencni boj, protoze ostatni pumpy v Jihlave nevytoci dohromady za mesic tolik, co ONO ma za jeden den.
Takze siri pomluvy o znicenych motorech, vstrikach atd , najdou se samozrejmne pitomci kteri tomu veri a roztrubuji dal, s tim ze kamos kamose co ma kamose a ten ma zas znamyho a ten zarucene zadrel na naftu z ONO, pritom zadny konkretni ,podlozeny dukazy nemaji
O1 ASZ 96kw serie
No mne po tankovani u Ono Dolni Dvoriste vyhazovalo auto nizkou ucinnost katalyzatoru.
Po vyjeti nadrze a naplnenim N95 u OMV problem zmizel. Tak jsem si dal nejakou dobu s ONO pokoj a znovu to zkusil po roce v Praze. Problem nenastal spotreba normalni.
Po vyjeti nadrze a naplnenim N95 u OMV problem zmizel. Tak jsem si dal nejakou dobu s ONO pokoj a znovu to zkusil po roce v Praze. Problem nenastal spotreba normalni.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
beru v Lípě nad Orlicí a bez problémů, je to jako s ONEM, slyšel jsem spoustu keců jak to palivo stojí za prd ale nikdy jsem osobně nepotkal nikoho kdo by měl problém. I teď v mrazech po -20 ONO , EUROBIT bez problémů
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Jinak ségry přítel natankoval na ONO do transita tddi a včera ráno v -20 nenastartoval ... což ovšem vůbec nemusí být naftou z Ona, ale stejně
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
No je to obycejna nafta co prodavaji , ale je aditivovana. Aspon tak to uvadi na svých pumpach + je o 50haliru drazsi. Co v tom je za aditiva bohuzel nevim , osobne cepuju obyc naftu + pridavam VIF
Na penize nevim co vychazi levneji , ja to neresim. Proste kdyz si sam ten VIF pridam, tak mam jistotu ze tam doopravdy to aditivum je , asi tak
Na penize nevim co vychazi levneji , ja to neresim. Proste kdyz si sam ten VIF pridam, tak mam jistotu ze tam doopravdy to aditivum je , asi tak
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Denně jsem jezdil 3 roky s Passatem TDI PD 85kw kolem TANK ONO ve Spytihněvi, ale opodál v Napajedlích svého času byla na Benzině nafta o 1kč dražší, než na ONO, takže pro mě jasná Benzina. Na ONO jsem brával naftu otci do octavky TDI 81kw a nikdy neměl žádný problém i bez aditivace, nafta z ONO je už pár let v traktoru a traktor vždycky nastartuje a jezdí bez problémů (jedna nádrž!). Nyní mám BMW 318i E91 s motorem N43, který je extrémně choulostivý na přímovstřiky, tankuju z 90% na ONO N95 + dávám VIF trošku nad doporučené dávkování. Podle tabulek mazivosti benzínu N95 u ONO je téměř totožný jak od EuroOilu, s přidáním VIF aditiv má ještě lepší mazací schopnosti, než Verva od Benziny. viz http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx
S ONO je to tak, že majitelé chemici si nechávají míchat naftu na spodní hranici hodnot ČSN o palivech (228, 590). Jezdí na to stovky tisíc aut a neslyšel jsem, že by si někdo extra stěžoval a to dělám v oboru. Tankuje tam spoustu dopravců s nejnovějšími kamiony, jezedáci a tak dále a tak dále... Osobně když už tam jedu tankovat, beru aditivovanější.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW