NITRO OBD2

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Re: nitroobd2

Příspěvek od TDI tech »

Petrolejka píše:Zdravím,tak to mi za to stálo se registrovat...Pořídil jsem si to na Aliex.... za 3 $.Jen tak,ze srandy. Za tři týdny to přišlo. Podle návodu jsem to aktivoval v mé stařičké Zafiře 2.0 Dti s 395 000 km. A co se stalo? Pravděpodobně se zvýšily otacky volnoběhu,motor se na volnoběh přestal klepat a vydávat zvuky jako traktor. Za jízdy se auto chová jako když mu dám vervu. Jde líp za plynem
Možná se nějak snížila teplota motoru,mam trvale 150 až200kg v kufru ,tak na každým kopci se mi ručička teplomeru přibližovala k 100 a teď se drží lehce nad 90.Spotřeba,to se uvidí,zatím jsem s tím ujel nějakých 400km,ale to mě moc nezajímá. Pocitově jako bych měl novější motor.....Až na to ujedu 2,3 nádrže tak poreferuji.
Tak to som naozaj zvedavy ako to funguje na tej Zafire DTI :o Keby si tusil, ze co vtom vlastne mas pod kapotou a "vo co tady go", tak hned by ti muselo byt jasne, ze to nemoze fungovat ani nahodou.

Pravdepodobne to funguje tak, ze ten nitro OBD bazmek hned po pripojeni do OBD zasuvky auta vypusta do kabiny rajsky plyn ktory ta omami a citis sa lepsie, aj auto ide lepsie, aj menej zere. Nuz ked to kitajci zdokonalia tak, ze to bude vypustat zmes dusika s heliom, tak si to kupim a budem to pouzivat na formovanie potrubi (crazy)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Petrolejka píše:Koukám že tady jsou akorát chytráci co se bojí že za pár dolarů přijdou o kšeft za tisíce ,že nikdo ten jejich chiptuning nebude chtít.
Takhle to totiž vypadá když ten co si něco koupi a chce vyzkoušet je u nich jen blbec. (LOL)
Otázka pro ně: Dá se pomocí počítače napojeneho do Obd2 změnit nastavení motoru? Třeba upravit charakteristiku čidel,otacky atd?
1, Caharkateristika "cidla" je pevne dana principom fungovania daneho snimaca. Napr. ked je to raz teplomer s urcitou ohmickou charakteristikou v zavisosti na teplote tak nic sa stym spravit neda. Jedine vymenit za iny s inou chcrakteristikou. Tam ti nijaky OBD bazmek nepomoze (myslene vseobecne).

2, Ano pomocou pocitaca vybaveneho potrebnym SW nastrojom ku ktoremu je pripojeny patricny HW nastroj sa u NIEKTORYCH automobiloch vybavenych OBD rozhranim daju zmenit niektore parametre motora (napr. uz spominane volnobezne otacky) ,ktore je mozne prisposobit podla potreby v nejakom obmedzenom rozsahu, tak aby sa kompenzovali odchylky sposobene nejednotnymi parametrami urcitych komponentov. (Podobne ako mas v niektorych el. zariadeniech rozne trimre na doladenie). Da sa zmenit aj riadiaci program motora, ale to je uz o inom SW, HW a hlavne vedomostiach.

Myslim, ze som ti to vysvetlil dost po lopate ;)
Petrolejka
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11 zář 2016, 22:35

Příspěvek od Petrolejka »

OK děkuji za vysvětlení. Já se nepotřebuji dohadovat,ani nelpím na tom že to funguje. Prostě jsem na tom autě najel skoro 300 tisic km a tak nějak cejtim kdy mu dám třeba špatnou naftu a kdy lepší. Tak prostě teď cejtim že ten motor funguje líp.Možná sugesce:(
Přirovnám: opravuji kotle, většina těch moderních má takovou kodovací zásuvku,či připojení k Pc. V kodovací zástrčce(kterou si objednám u výrobce) je buď chip,nebo obyčejný rc člen a pomocí toho já určím výkon kotle,otáčky ventilátoru,dávkování plynu atd...To píši jen proto,že řídící deska kotle co obsahuje několik procesorů se dá přenastavit kombinací i několika pasivních součástek.Dnešní kotle dokáží řídit spalování dle výstupu z lamdasondy,teplotních senzorů,a jiných čidel.A to nemluvím o tepelných čerpadlech. Proč by se to nedalo provézt na autě? Samozřejmě neznám princip softvéru v autě a jeho možnosti....
shrnu to:Chvíli to tam nechám,autu to nejspíš neškodí,pokud to skončí v popelnici ztráta 3 dolarů mě nezabije. ;)
Lubo DIESELPOWER
uživatel
Příspěvky: 7
Registrován: 07 zář 2016, 17:30

Příspěvek od Lubo DIESELPOWER »

U novších áut, je možné meniť údaje pre RJ motora aj po zbernici ale určite nie v diag zásuvke :) Znalý vedia neznalý nevedia a čo sa týka toho produktu ktorý tu "nováčikovia" obhajujú čo dodať :D v OBD2 zásuvke není totižto pracovný CAN :D a ani taká firma ako ABT nevie zázračnou krabičkou po zasunutí do obd live niečo meniť :) nehladiac na rozne druhy protokolov, atd. atd. za mna zbytočná debata o tomto produktu, ako svetielko v priestore pre nohy dobré :D
wincor
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05 kvě 2013, 10:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od wincor »

Proste je to jen chip s blikajici diodou ktera je napajena z obd konektoru,krabicka ma chip co umi prijmout can vysilani ale neumi poslat zpet,to by ta skatule vypadala jinak a bylo v tom vice vnitrnosti aby to nejak mohlo menit vykon ci parametry motoru.
Je to hezky blikaci svetelko to jo,to funguje .
Koupil jsem taky ze zvedavosti,placebo efekt a tu jsou machri co to rozebrali a prozkoumali,prectete clanek nebo vyzkousejte neni to draha vec.
://blog.quarkslab.com/reverse-engineering-of-the-nitro-obd2.html
martin48813
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 17 lis 2017, 18:25

Příspěvek od martin48813 »

podobně prý funguje i papouščí semeno nalité do napájecího konekoru řj motoru, výkon to prý změní neskutečně zatim je jenom problém s extrakcí tohoto tuningu ochranáři prej dělaj nějakej problém ale ažse to vyřeší tak to sem budou dovážet jako tyhle kouzelný krabičky a jenom za 2 dolary (LOL)
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Vážně jsem se pobavil po pročtení (rofl) (rofl) (rofl)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“