AUDI A3 2.0TDI 140PS to 304 PS by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

AUDI A3 2.0TDI 140PS to 304 PS by DIESELPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

AUDI A3 TDI 304 PS: Milé překvapení pod kapotou.

Jak si počínat v moment, kdy jste příznivcem atraktivního designu dodávaného pouze ve spojení s nejsilnějšími zážehovými motory a přitom Vaše srdce bije pouze pro ty vznětové?

Možné řešení přesvědčivě ukazuje tato Audi, která přístupem a důsledností při její stavbě zajisté překvapí nejednoho automobilového nadšence svým atraktivním designem.
Tento vůz disponuje arzenálem velkého kalibru. Pomineme-li design a zaměříme-li se striktně na funkčnost a výkon, mile nás překvapí následující výčet použitého hardware.

Samotné srdce, motor BKD včetně šestnáctiventilové techniky, je příslibem vysokého potenciálu. Každý, kdo je s problematikou tohoto motoru seznámen ví, že kamenem úrazu jsou praskající hlavy především polského původu. Tato byla preventivně nahrazena produktem od firmy AMC, jehož vlastnosti jdou ruku v ruce s vysokými nároky na životnost. Je-li srdce odolné, nezbývá nežli se zaměřit na vytvoření zátěže, která je výsledkem působení kyslíku a paliva.

Dodávku zvýšeného objemu paliva zajišťují trysky Fratelli Bosio Race 1287. O dostatečnou porci vzduchu se pak stará výtečné turbodmychadlo GTB2260VKLR s původem z dieselového V6 od Mercedesu. Ojedinělost tohoto turbodmychadla spočívá v jeho prapůvodu. Technologický koncept vznikl v době, kdy Audi podniklo odvážný krok a rozhodlo se do závodu v LeMans netradičně vsadit na vznětový motor.
Netřeba připomínat, že základní podmínkou pro dosažení skvělých výsledků je dokončit závod. Vzhledem k tomu, že životnost klasických ložisek se neslučovala s požadavky zadavatele, uchýlil se dodavatel, firma Garrett, k použití kuličkových ložisek s prvky keramiky. Díky tomuto přístupu se posunula hranice odolnosti o desítky stupňů Celsia a též se zlepšila i samotná funkčnost turbodmychadla, mající za následek lepší odezvu na přidání plynu a spotřebu.
Pro maximalizaci výkonu přistoupil majitel i k mezichladiči stlačeného vzduchu od švédského dodavatele DO88 včetně senzoru tlaku s širším spektrem měření. Modifikaci neunikl i sací trakt před turbodmychadlem. Limiterem byl i EGR ventil včetně klapky. Lepší výplach motoru byl podpořen výfukovým traktem z RS3 včetně tlumiče, jehož montáží došlo k sluchu lahodícímu zvuku.

Následky výše uvedeného přístupu lze zhlédnout na přiloženém grafu, který prokazuje úctyhodné parametry o hodnotách 304 koní a 573Nm. Nepřehlédnutelným faktem je schopnost agregátu ve 2000 RPM dosáhnout hodnot převyšujících ty z kultovního ARL.


Těmito úpravami tak získal vůz zvýšení výkonu o 164 PS a 253 Nm!

Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: http://www.dp-race.com/kontakty/
DIESELPOWER nabízí i cenově zvýhodněné verze úprav ve variantě Standard, které pro tento motor můžete objednat zde: http://www.dp-race.com/kategorie-produk ... p-03-09-2/

Více zde:
http://www.dp-race.com/2018/02/16/audi- ... od-kapoto/

Video zde:
https://www.youtube.com/watch?v=-KJ5oxX ... ooX2RuIM1W






Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“