typ motoru v O2 rs

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

V8 a R4 tfsi rovnaka spotreba ? Mislim ze v8 tak o 3l viac aj podla spritmonitoru
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

Právě že do 200 tis tech PPD O2 RS rok 07-08 seženes mraky ale CR jsou nad 230-240 tis pěkně facelifty.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

radšej si priplať
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

rudy5 píše:V8 a R4 tfsi rovnaka spotreba ? Mislim ze v8 tak o 3l viac aj podla spritmonitoru
https://audiklub.cz/garaz/auto/6374-2006-audi-a8-q

Tohle je moje bývalý auto když jsem ze začátku vedl statistiky. A byl to kombinovany provoz. 11 litrů na v8 jde.
Co znám pár kluků s RS Tfsi tak jezdí za 10 cca kombinaci.
A tohle je Quattro a automat a úplně jiná váha
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

ja som zase poznal dvoch čo to auto mali mesto 16-17L kombinovaná 13-14L , dialka 10.5-11L všetko predpisová jazda, TFSI sme doma mali guattro a4 dialka podla predpisov kludne za 7L kombinovaná 8.5-10 podla štýlu jazdy a zase ked sa to auto pekne poladí tak ten V8 má čo robiť aby stíhala , zase druhá vec je že na tu V8 všetko veci museli objednávať v autorizáku len na objednávku a drahé to bolo ako čert, brat mal doma zase BMW 750 požičanú zo servisu kde robí tam mesto 19-20L neni problém dialka lahká noha tiež okolo 10-11L len s takým auto sa nedá isť pohodovo a hned rastie spotreba lebo jedno vyblbnutie a už je priemer niekde inde.Na takéto auto proste musí mať človek príjem .
BMW 330 ix
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 629
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Bohužel nečekej že RSa za 2kilča bude super. PPD bych nechtěl ani za darmo natož v RS. Přindej pár šušňí a pořiď CR. I spotřeba je jinde.
Jo a za dvě kila nebude mít dvě kila v žíle.
;)
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

než jsem to prodával, tak jsem zkusil jet 30km kudlu. Plyn, vypnuto, zapnuto. A bylo tam ze začátku 22 pak to šlo na 18-19 na sto. Ale to byl extrem.

Co se týká dílů ,tak krom těch přestavovačů vaček co stojí 12 tis kus a jsou tam dvě (nebo hazardovat a zkusit za pakatel z ebaye nebo jen vyměnit ty vodící lišty)a pak těch podtlakových baněk který stojí asi 6 tis jedna, ale na vraku za to chtějí 500, tak je vše ostatní dostupný v druhovýrobě. Akorát tam toho je 2x tolik.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ja mam na 330 10-11l priemwr 40-60 mesto mimo mesto nejak to netocim ak slapnem som na 13 a hore ale proste treba si to aj uzit :D
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

Tak by byla TFSI 2.0 v RS dobrá volba? Akorát mám tam zase strach z te spotřeby oleje prez kroužky.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jestli to natočí 800 tis tak bych se nad žádnym dýzlem vůbec nerozpakoval a ty kruhy bych oželel , jestli se neztrácí tlak. To asi můžeš i čipnout když to je taková kovárna. :fakac:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Věděl jsem o O2 RS 2008, kupovaná nová v CZ Auto Jarov, 2.0TSFi BWA, měla cca 150tkm, výfuk komplet Miltek Sport, úprava motoru Forge Motorsport včetně IC, tlumiče + pera HP sporting, údajně měla mít něco kolem 300ps, přesně nevím, ale jela fakt pekelně a dva roky zpátky šla do bazaru za 200 000kč.
Majitel potřeboval peníze ( akontaci ) na nový vůz...
Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

A co říkáte na motor BMM klasika O2 103 kW s chipem na 125? To ma PDF a je to myslím 8Ventil? Díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Sehnal bych BKD...
Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

BKD je zase 16V bez filtru ale zase jsem slyšel že ochazeji hlavy je to tak? To BMM je hodně špatné?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

BMM je blud. Ano AZV / BKD su tiez problemove odchadzaju hlavy, sedla vstrekov, ochladzovace spalin, zdochynacie klapky atd. Ale pokial tuzis po vykone tak ten motor pokial je naozaj zdravy, tak iba vymenou turba a naslednou upravou SW sa daju robit hotove zazraky na pockanie.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“