Ale to, ze to nevidis ty neznamena, ze tomu tak opravdu je. A ne, nebude, viz dale.ladulel píše:Ano možná jsou neználci, ale funguje to. Jak už jsem psal po předešlích zkušenostech, prostě nevidim rozdíl si zajet ke zde doporučovaným firmám co to dělají 2x dráž! Nechci se někoho dotknout, ale je to bohužel tak. A vsadím se, že kdybych jel k někomu na brzdu, tak ta uprava bude +- stejná, jako od něj. No každý si hollt bude hájit to svoje...
Je to nesmysl a nevis o cem mluvis,...a nebo moc dobre vis a hrajes levou.ladulel píše:Já jsem stím spokojenej. Ať si myslí kdo chce co chce. Podle mě je dát za nachipovani auta 10tis a výše nesmysl. Stejně to bude nalejvárna a jede každej podle stejnejch map! No zkrátka aby to byl chip na míru dle stavu auta, tak by si stím musel hrát třeba týden! A né v řádu 2 hodin, jako jsem to měl u bývalého auta od toho profika... Třeba konkrétně mám zjištěno, že firma autochip dělá do měsíce hodně aut a s takřka s 0 reklamaci. Na vlastní oči jsem viděl grafy, tržbu atd. Znám od nich člověka, který mě nemá důvod nic nalhávat. Negativní recenze na netu jsou více méně taky od rejpalů a konkurence. Nedá se na tohle spolehat...
Je nespokojeny zakaznik rejpal? Mela by psat konkurence o svych poznatcich a nebo radeji mlcet?
Byl jsem u "opravy" A5 3.0 TDI (serie 239k). Chlapik chtel puvodne pouze premerit protoze se mu nezdalo, ze by tam melo byt chipem 320 koni. Jak by take mohlo byt, kdyz to neni technicky bez zasahu do HW mozne?!
Po odmereni 286 koni s tim, ze spodek brutalne narvanej, ze se turbu a fitru pevnych castic zdalo o certech. Vysledkem je predcasne opotrebovany DPF a turbodmychadlo. Termalni zatez na motor byla enormni, je pouze otazkou, kdy a jak se to projevi.
Po kvalitni uprave 303 koni se sice lehounce horsim spodkem (s ohledem na turbodmychadlo a hlavne zatez DPF) ale jinak vyrazne lepsim prubehem a navic s mensi potrebou paliva a zatezi turbodmychadla.
Navic, v puvodni "uprave" od tebou jmenovane firmy bylo zakazano spoustu limiteru (chapej nastaveno na nesmyslnou hodnotu). Duvod je prosty: bez tohoto pristupu by auto v ramci ochrany sama sebe omezovalo (chapej padalo do nouzaku) a kontrolky by o sobe daly vedet a budiky by se zmenily v poutovou atrakci. Faktem zustava, ze pristup a objem techto nucenych omezeni vypovida o upravci svoje (chapej: nevedeli co delaji, nebyly jim znamy souvislosti, proste zakazovali co mohli).
Na zaklade vyse uvedeneho se zkus zamyslet, zda to nemuze byt i tvuj pripadladulel píše:Hoši nevim, ale konkretně teď tahle audina jede nehorazně. O proti serii to je kurva znát. Až mám opravdu strach aby něco neodešlo. Od 1800ot to nabíhá až do červenejch a furt zrychluje. Nejsem až takovej závodník, ale tohle jsem nečekal
To, ze si to myslis neznamena, ze tomu tak je a jen to vypovida o tom, co jsem tvrdil na zacatku - ze tomu nerozumis.ladulel píše: Docela bych řek, že funguje a myslím si že uplně stejně jako třeba od DP. Autochip mají spoustu zákazníku a těm frenšízám se to měsíčně vyplatí dělat. Vím že si hovno poraděj, když chceš něco vic to nepopírám. Na těch pobočkách jsou zkrátka cvičený opice co ti nahrajou max soft. S tímto faktem jsem do toho šel. .
Z podtrzeneho jasne plyne, ze neni technicky mozne aby pristupovali individualne, tedy s ohledem na stav HW, tudiz o kvalite hovorit proste nelze.
Nechapu, s cim by si meli hrat tyden paklize se jedna o bezny motor. Jsou ruzne pristupy k ladeni: pridavanim (zdola) nebo ubiranim (shora), nasledne se ladi prechodove rezimy. Chapal bych ten tyden v pripade specialu a nebo ladeni neceho noveho, kdy se jedna o "vyzkum", rekneme "hledani cesty, seznamovani se", pripadne pokud by se jednalo o individualni upravu (jine HW, specificky pristup, zohledneni horsiho stavu komponent apod.).
6,5tkm beres jako dostatecny objem? To, ze jsou koncovky vyfuku ciste znamena pouze jedine: DPF jeste stale funguje - nic vic, nic min.ladulel píše:Tak najeto 6500km od chipu. Jede pekne koncovky vyfuku ciste jako sklo, spotreba o 0.6L mensi. Mel jsem trosku obavy, aby se neco neposralo, kdyz je to nalejvarna a priznam se, ze jsem to chtel prehrat do puvodniho stavu, ale zatim k tomu nemam zadny duvod. Absolutne no problema.
Tak ze nezbyva nic jineho nez konstatovat, ze i levny chiptuning funguje stejne dobre jako radoby profi za xxx tisic.
Preventivne si dovolim zminit takove "sedmero":
Pred upravou je treba si uvedomit nekolik zasadnich faktu:
1) nenechavam upravovat auto kazdy den a uprava se nespotrebovava, je to trvala hodnota, takze se vyplati sahnout si hloubeji do kapsy
2) objem zakazek ma jen minimalni schopnost vypovidat o kvalite
3) to, ze neni reklamace uznana nebo neni vubec reklamacni proces zapocat neznamena, ze je uprava v poradku a korektni
4) historie a reference (zvlaste pak v oblasti motorsportu, kde jsou naroky vyrazne vyssi) vypovidaji o schopnostech nemalou merou protoze prave motorsport vyzaduje aby byl pod kapotu nahnat kazdy kun, resp. kazde kopyto se pocita ... bezpecne, protoze narvat to s tim, ze to je neefektivni nelze brat jako kvalitni upravu
5) nemalou merou vypovida i zazemi, kterym firma disponuje - tim nemyslim pouze prostory ale i vybaveni
6) je velky rozdil SW na miru (individualni) a nalejvacka ... a ja si nejsem vedom toho, ze by u tebou jmenovane firmy fungovalo neco jako individualni moznost upravy (ale rad bych se mylil)
7) kvalitni uprava si na sebe vydela - kdyz uz ne na spotrebe, pak na usporenem case, absenci problemu a neprijemnosti