1.4 TDi huli na bielo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to rayx: Praveze na pocudovanie motor po zahriati normalne fungoval, len za studena ( ked postal do rana ) velmi dlho tocil.
Bolo to este celkom prve PDcko bez podavacieho cerpadla v nadrzi. Klasika, vymena gumiciek atd. nepomohlo. Ani motor v zatazi nevybroval. Prisiel som na to nahodou, ked som robil hlavu, lebo prdlo tesnenie a tlakoval do vody. Na rotacke tie praskliny nicomu nevadia, ale pre PD su neprijatelne. Chlapec kupil komplet zrepasovanu hlavu a chvalabohu je pokoj. Jednalo sa o Boru ATD.
Bolo to este celkom prve PDcko bez podavacieho cerpadla v nadrzi. Klasika, vymena gumiciek atd. nepomohlo. Ani motor v zatazi nevybroval. Prisiel som na to nahodou, ked som robil hlavu, lebo prdlo tesnenie a tlakoval do vody. Na rotacke tie praskliny nicomu nevadia, ale pre PD su neprijatelne. Chlapec kupil komplet zrepasovanu hlavu a chvalabohu je pokoj. Jednalo sa o Boru ATD.
Uz ked sme rozviedli debatu o tých PD...tak pre predstavu tu je graf prúdu..priebeh pri vstrekovaní.
SOI = štart vstrekovania
BIP = reálny začiatok vstrekovania

SOI = štart vstrekovania
BIP = reálny začiatok vstrekovania

Naposledy upravil(a) octaviask dne 04 bře 2018, 19:09, celkem upraveno 2 x.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
No já bych tohle korigoval, skupina 23 ukazuje rozdíl v rozmezí Control limit=mez regulace=BIP-Fenster, přičem předpokládaný BIP je na grafu uprostřed tohoto rozmezí. Tedy kdy se uskuteční reálné BIP od předpokládaného, jedná se o milisekundy, ne mikrosekundy, opravuji.
Dokument Funktionsbeschreibung EDC15+ P127-PEA to popisuje do detailu
Dokument Funktionsbeschreibung EDC15+ P127-PEA to popisuje do detailu

Naposledy upravil(a) Rayx dne 18 zář 2018, 11:37, celkem upraveno 1 x.
Třeba tady
http://kols.free.fr/TDIclub/Funktionsbe ... 27-PEA.pdf
bohužel jen v DE, EN verzi jsem zatím neviděl ale jistě existuje
http://kols.free.fr/TDIclub/Funktionsbe ... 27-PEA.pdf
bohužel jen v DE, EN verzi jsem zatím neviděl ale jistě existuje
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Tak, po 2 rokoch ozivim temu. Konecne cas riesit tu fabiu. Nic som s nou odvtedy nerobil, bola odstavena.
Nieco pre predstavu este…
https://youtu.be/QvW0X3S-eFQ
A tiez konecne som poskladal merak na tandem.
Po zapnuti zapalovania, pekne vidno, ako cerpadlo do tandemu natlaci naftu. Na volnobehu to drzi cca 4,5 Baru. Pri 2500 otackach, zacne tlak kolisat a aj na otackach motora to mierne poznat. Pri cca 3500 otackach uz pada rapidne.
Pocas jazdy nejake problemy s vykonom moc neni citit.
https://youtu.be/OsG8GIWhalU
Aka je suvislost medzi bielym dymom (naftovy smrad), a tym kolisanim tlaku na tandeme?
Nemam moznost vydkusat druhy tandem.
Nejaky napad?
Novy tandem?
Gumicky prepustaju?
Ten chcijuci vstrekovac, ako bolo spominane?
Nieco pre predstavu este…
https://youtu.be/QvW0X3S-eFQ
A tiez konecne som poskladal merak na tandem.
Po zapnuti zapalovania, pekne vidno, ako cerpadlo do tandemu natlaci naftu. Na volnobehu to drzi cca 4,5 Baru. Pri 2500 otackach, zacne tlak kolisat a aj na otackach motora to mierne poznat. Pri cca 3500 otackach uz pada rapidne.
Pocas jazdy nejake problemy s vykonom moc neni citit.
https://youtu.be/OsG8GIWhalU
Aka je suvislost medzi bielym dymom (naftovy smrad), a tym kolisanim tlaku na tandeme?
Nemam moznost vydkusat druhy tandem.
Nejaky napad?
Novy tandem?
Gumicky prepustaju?
Ten chcijuci vstrekovac, ako bolo spominane?
Jenom odbočím, řešil jsem Citroena C8 2.0HDi 135hp a ten na volnoběh vůbec nepracoval, jenom se držel při vyšších otáčkách, tady byl problém, že vysokotlaké čerpadlo si nedokázalo nasát samo naftu ( + to ještě v nádrži není podávačka ), situace se zlepšila pokud jsem mu tlači naftu přímo pomocným čerpadlem, ale i tak motor dost kouřil bíle a to je vybaven dpf.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23