1.4 TDi huli na bielo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to rayx: Praveze na pocudovanie motor po zahriati normalne fungoval, len za studena ( ked postal do rana ) velmi dlho tocil.
Bolo to este celkom prve PDcko bez podavacieho cerpadla v nadrzi. Klasika, vymena gumiciek atd. nepomohlo. Ani motor v zatazi nevybroval. Prisiel som na to nahodou, ked som robil hlavu, lebo prdlo tesnenie a tlakoval do vody. Na rotacke tie praskliny nicomu nevadia, ale pre PD su neprijatelne. Chlapec kupil komplet zrepasovanu hlavu a chvalabohu je pokoj. Jednalo sa o Boru ATD.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Uz ked sme rozviedli debatu o tých PD...tak pre predstavu tu je graf prúdu..priebeh pri vstrekovaní.

SOI = štart vstrekovania
BIP = reálny začiatok vstrekovania





Obrázek
Naposledy upravil(a) octaviask dne 04 bře 2018, 19:09, celkem upraveno 2 x.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No já bych tohle korigoval, skupina 23 ukazuje rozdíl v rozmezí Control limit=mez regulace=BIP-Fenster, přičem předpokládaný BIP je na grafu uprostřed tohoto rozmezí. Tedy kdy se uskuteční reálné BIP od předpokládaného, jedná se o milisekundy, ne mikrosekundy, opravuji.
Dokument Funktionsbeschreibung EDC15+ P127-PEA to popisuje do detailu ;)
Naposledy upravil(a) Rayx dne 18 zář 2018, 11:37, celkem upraveno 1 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mas link?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Třeba tady
http://kols.free.fr/TDIclub/Funktionsbe ... 27-PEA.pdf

bohužel jen v DE, EN verzi jsem zatím neviděl ale jistě existuje
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Vdaka, za ten link. Len skoda, ze to nieje v reci nasho kmena. Inac som sa zmylil resp. napisal hlupost BIP sa neodvija od indukovaneho napatia, ale od priebehu prudu tecuceho obvodom ventilu. Poplietol som si to s rotackou. Prepacte :tajny:
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tez som myslel ze ta odchýlka je v rámci SOI-BIP a ono to asi bude v rámci tej regulácie BIP....hento v nemčine, na to som krátky :D
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

:D nevymyslíš, to je život...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Teda od švéda bych to nečekal, no k Rusku má blízko :D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

troška mi tam chýba mazanie.....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Krásná zkušební stolice...,a jelikož tam nejsou ventily, patrně stačí tam sem tam stříknout olej , test asi netrvá tak dlouho..Jinak františek 38 by měl kouřící motor zatížit někde na dálnici,možná by se něco ukázalo..Městský provoz má rádo málo motorů.. :)
nepropadat panice...
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Tak, po 2 rokoch ozivim temu. Konecne cas riesit tu fabiu. Nic som s nou odvtedy nerobil, bola odstavena.
Nieco pre predstavu este…
https://youtu.be/QvW0X3S-eFQ


A tiez konecne som poskladal merak na tandem.
Po zapnuti zapalovania, pekne vidno, ako cerpadlo do tandemu natlaci naftu. Na volnobehu to drzi cca 4,5 Baru. Pri 2500 otackach, zacne tlak kolisat a aj na otackach motora to mierne poznat. Pri cca 3500 otackach uz pada rapidne.
Pocas jazdy nejake problemy s vykonom moc neni citit.
https://youtu.be/OsG8GIWhalU

Aka je suvislost medzi bielym dymom (naftovy smrad), a tym kolisanim tlaku na tandeme?
Nemam moznost vydkusat druhy tandem.
Nejaky napad?
Novy tandem?
Gumicky prepustaju?
Ten chcijuci vstrekovac, ako bolo spominane?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jenom odbočím, řešil jsem Citroena C8 2.0HDi 135hp a ten na volnoběh vůbec nepracoval, jenom se držel při vyšších otáčkách, tady byl problém, že vysokotlaké čerpadlo si nedokázalo nasát samo naftu ( + to ještě v nádrži není podávačka ), situace se zlepšila pokud jsem mu tlači naftu přímo pomocným čerpadlem, ale i tak motor dost kouřil bíle a to je vybaven dpf.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Ibaze, u mna cerpadlo v nadrzi tlaci. Nemam odmerane mnozstvo, za cas, ale bolo to slusne, aj na budiku vidno, ze cerpadlo do tandemu tlaci.

Premyslam skusit odpajat konektor po jednom vstrekovaci, ci prestane hulit. Na trojvalci to vsak bude rachot, neviem, co na to RJ.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“