Fabia 1,4 MPI kolísá volnobeh, škube do 2 tis. otáček

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Tak pri tomto testu jelo auto na trojku 40 s lehkym pocukavanim (jakoby vynechavanim). Po prerazeni na 5 a plny plyn nastalo brutalni cukani jak hromadka sulcu, pak vibrace jak s zabou na dusani sterku az uplne bouchani. Jak se zacaly zvysovat otacky tak postupne zase odeznivalo. Stale nevim co dal....
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

michalbo píše:Tak pri tomto testu jelo auto na trojku 40 s lehkym pocukavanim (jakoby vynechavanim). Po prerazeni na 5 a plny plyn nastalo brutalni cukani jak hromadka sulcu, pak vibrace jak s zabou na dusani sterku az uplne bouchani. Jak se zacaly zvysovat otacky tak postupne zase odeznivalo. Stale nevim co dal....
¨pokud to jsou svíčky, zápalko, prostě jiskra jde někam jinam než do válce škube to pořád

pokud jsi dal přesně 4O pětku a třeba v 70 ti vše odeznělo máš v háji vstřikovače,

dou vtáhnout nasadit na hadišky a zkusit okem pak ultrazvuk, máme zde uživatele v dosahu 10 km moravský písek pan trlida ten má i skoušečku
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

nebude to klasika- jako u MPI feldy - kaput (vypálené) těsnění pod sacím potrubím? takové ty dva "trojúhelníky"
Jinak MPI (Felda i Fabka) má odjakživa nejraději svíčky co tam origo patří - Champion RC89PYC .... nepatřičná svíčka = někdy dost problém

po letech se do MPI zase začínám dostávat.. venku na to mají fajn grif.. když je problém s vodou, první co tak vypájí z budíků repro a kontrolku vody.. a pak si můžeš vybrat.. buď jen těsnění pod hlavou kaput.. nebo třeba jako bonus prasklý blok...
Takže jak fabce necvakaj blinkry - je něco hodně špatně (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše: Takže jak fabce necvakaj blinkry - je něco hodně špatně (LOL)
blinkry u fábky toje taky rarita

budou ti cvakat bude ti blikat kontrolka a venku se nic nekoná žádné blikání

ko pojistka
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a to se vyplatí
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

no to škubání je v celém rozsahu otáček ale na 3 tis. už dost nepatrné, ale pořád tam je.... Svíčky jsem vyměnil a beze změny... Napadlo mě i to těsnění, tak jsem za chodu motoru stříkal do těch míst čistíč brzd, ale žádná změna... Občas mi začalo dělat, že mi pomrkává přístrojovka (zelené podsvícení). Taky asi ještě vyměnit to tesnění sání ? Ale skoro bych to sázel na něco s elektrikou. Každopádně na VAGU už nic :(
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Nikde sem se nedočetl, že by si měnil cívku..
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Ne neměnil, začal jsem od těch levnějších dílů... Tak ještě asi to těsnění sání, pak cívka... Když nic tak vrakáč (LOL)
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Tak ani nové těsnění pod sání nepomohlo.... Pořád pocukávání. Občas mrka přístrojovka, občas světla... Co myslíte, mám hezké vyměnit tu cívku ?
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
toledo1m
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 26 kvě 2016, 13:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od toledo1m »

Ta pristrojovka se svetlama bude v haji ten zkurvene snimac uhlu natoceni volantu.
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Aha, takže to nebude mít souvislost a tím škubáním ? Napadlo mě, že je třeba vadná cívka a kvůli tomu blbne elektrika... Jinak už nevím co... Nový všechny filtry, čistá klapka, těsnění pod sání, svicky...
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Problém vyřešen, byl to vadný vstřikovač na 1. válci. Všem moc díky za rady :) Kdo by chtěl vstřikovač (třeba bude chtít jen vyčistit) zašlu zdarma za poštovné.
Ještě jednou díky !
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“