Fabia 1,4 MPI kolísá volnobeh, škube do 2 tis. otáček
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak pri tomto testu jelo auto na trojku 40 s lehkym pocukavanim (jakoby vynechavanim). Po prerazeni na 5 a plny plyn nastalo brutalni cukani jak hromadka sulcu, pak vibrace jak s zabou na dusani sterku az uplne bouchani. Jak se zacaly zvysovat otacky tak postupne zase odeznivalo. Stale nevim co dal....
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
¨pokud to jsou svíčky, zápalko, prostě jiskra jde někam jinam než do válce škube to pořádmichalbo píše:Tak pri tomto testu jelo auto na trojku 40 s lehkym pocukavanim (jakoby vynechavanim). Po prerazeni na 5 a plny plyn nastalo brutalni cukani jak hromadka sulcu, pak vibrace jak s zabou na dusani sterku az uplne bouchani. Jak se zacaly zvysovat otacky tak postupne zase odeznivalo. Stale nevim co dal....
pokud jsi dal přesně 4O pětku a třeba v 70 ti vše odeznělo máš v háji vstřikovače,
dou vtáhnout nasadit na hadišky a zkusit okem pak ultrazvuk, máme zde uživatele v dosahu 10 km moravský písek pan trlida ten má i skoušečku
nebude to klasika- jako u MPI feldy - kaput (vypálené) těsnění pod sacím potrubím? takové ty dva "trojúhelníky"
Jinak MPI (Felda i Fabka) má odjakživa nejraději svíčky co tam origo patří - Champion RC89PYC .... nepatřičná svíčka = někdy dost problém
po letech se do MPI zase začínám dostávat.. venku na to mají fajn grif.. když je problém s vodou, první co tak vypájí z budíků repro a kontrolku vody.. a pak si můžeš vybrat.. buď jen těsnění pod hlavou kaput.. nebo třeba jako bonus prasklý blok...
Takže jak fabce necvakaj blinkry - je něco hodně špatně
Jinak MPI (Felda i Fabka) má odjakživa nejraději svíčky co tam origo patří - Champion RC89PYC .... nepatřičná svíčka = někdy dost problém
po letech se do MPI zase začínám dostávat.. venku na to mají fajn grif.. když je problém s vodou, první co tak vypájí z budíků repro a kontrolku vody.. a pak si můžeš vybrat.. buď jen těsnění pod hlavou kaput.. nebo třeba jako bonus prasklý blok...
Takže jak fabce necvakaj blinkry - je něco hodně špatně
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no to škubání je v celém rozsahu otáček ale na 3 tis. už dost nepatrné, ale pořád tam je.... Svíčky jsem vyměnil a beze změny... Napadlo mě i to těsnění, tak jsem za chodu motoru stříkal do těch míst čistíč brzd, ale žádná změna... Občas mi začalo dělat, že mi pomrkává přístrojovka (zelené podsvícení). Taky asi ještě vyměnit to tesnění sání ? Ale skoro bych to sázel na něco s elektrikou. Každopádně na VAGU už nic
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000