Octavia II RS BWA

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DiegoIII
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 17 lis 2012, 19:43

Octavia II RS BWA

Příspěvek od DiegoIII »

Ahoj,

v jednotce mi sviti chyba http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 601/001537

do servisu jsem auto daval protoze pri pridani plynu skubalo, to znamena ze kdyz jsem zacal predjizdet tak auto 2 vteriny tahne dobre a pak na pul vteriny jak kdyby padlo do nouzaku a potom opet jede a takhle se to opakuje. Melo horsi starty (dele tocil motor). A na zacatku jizdy po sundani nohy z plynu se ozvalo nejaky zvuk od prave strany auta... a nejlepsi je ze to delalo jen kdyz byly mrazy(i kdyz se auto zahralo) a jak zaclo byt nad nulou tak jsou problemy pryc. V servise mi rekli, ze tam je jen tahle chyba a ze nic jineho, tohle pry vyresim jen vymenou jednotky coz je 55 tisic. Nenapada vas cim by mohl by ten problem? Je hrozne zvlastni, ze to dela jen kdyz je venku zima. Zacinam s toho byt pekne nasrany. Svicky, filtry atd jsem udelal tankuju jen 100 oktan.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A ten servis to byl autorizák? Pokud ano, už tam nejezdi a vyhledej jinej, kde nebudou takový diletanti ...

Ptej se na dílenskou akci 24K5 ;)

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!kh8vtPYMSTtM/dilenska-akce-24k5-2014942-1-pdf
Technické pozadí
U vozů Octavia II RS s motorizací 2,0l/147kW TFSI může dojít z důvodu chybného počítačového algoritmu v řídicí jednotce motoru k zdánlivému zobrazení závady řídicí jednotky. Závada je signalizována kontrolkou motoru, ačkoliv se o žádnou závadu v řídicí jednotce motoru nejedná.

Řešení
Při návštěvě zákazníka proveďte aktualizaci řídicí jednotky motoru.

Informování zákazníků
Aktivní oslovení zákazníka neprovádět. Opravu proveďte v rámci roční prohlídky, nebo při jakékoliv návštěvě zákazníka v servisu.

Ale to trhání, to s tou chybou nesouvisí, tam bude třeba hledat. Co třeba rozvody, byly někdy dělaný, jsou tichý nebo ne? Pokud to nezapsalo žádnou jinou chybu, i tak můžou blbnout vířivý klapky v sání, nebo klapka sání samotná
DiegoIII
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 17 lis 2012, 19:43

Příspěvek od DiegoIII »

Ahoj,
diky moc za odpoved! :) Z toho pdfka neni jasne, ale ze ta moje chyba P0601 je tohle ne? Ja nez jim zacnu nadavat tak abych mel argumentaci vis :) Nejak jsem tusil ze to nebude kvuli te jednotce takze me zajima cim by to mohlo byt...

Rozvody jsou hotove 15 tisic km.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Těžko říci víc na dálku, je to třeba projet, nalogovat a posoudit. Třeba tohle trochu pomůže k tomu si udělat představu, co vše to může být ;) Ono třeba KO odvětrání klikovky umí divy ...

Kód: Vybrat vše

https://www.ulozto.cz/!AYkg96nxF/59-skoda-octavia-rs-motor-2-0l-147kw-fsi-turbo-pdf
DiegoIII
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 17 lis 2012, 19:43

Příspěvek od DiegoIII »

Po telefonu mi technik rekl, ze tahle zavada se netyka meho auta... Jestli je to podle roku vyroby...

Kazdopadne mi rekl, ze v jednotce muze byt studeny spoj proto to dela v zime treba.... tak to jsem se fakt pobavil
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 07 říj 2011, 10:16

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

Ale to by klidně mohl...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

od buka do buka...regulacia turba? ...nesralo sa tam niečo? tlak paliva....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
DiegoIII
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 17 lis 2012, 19:43

Příspěvek od DiegoIII »

hele podle vagu a http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... l_Pressure mi to pripadalo ok. Regulaci turba nejak zjistim? Rikal jsem si jestli treba vstrik nemuze byt, ale taky nevim kde ve vagu najdu.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

klepalo sa to v zime po štarte? na 2-3 valce?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
DiegoIII
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 17 lis 2012, 19:43

Příspěvek od DiegoIII »

octaviask píše:klepalo sa to v zime po štarte? na 2-3 valce?
neklepalo jelo to normalne... jen tocilo dele a pak az behem jizdy to co jsem popisoval.
DiegoIII
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 17 lis 2012, 19:43

Příspěvek od DiegoIII »

Pohravam si s myslenkou koupit jetou ridici jednotku a vymenit ji... muze mi nekdo rict co to vse obnasi? Mam vag a nevim co vse je tam nutne udelat. Asi imobilizer atd.?

PS. original skoda servis mi rekl, ze je tam chyba a je nutna nova jednotka a ze to bude stat 55 tisic. VUbec nic jineho k tomu nerekli a nediagnostikovali.... To tak funguji vsechny autorizaky?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to kvoli tej chybe checksumu ;)

chod si to niekomu zaniest nech tam naflashuje novy soft ak je....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
DiegoIII
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 17 lis 2012, 19:43

Příspěvek od DiegoIII »

https://www.youtube.com/watch?v=ubwZZrDEJBE resil tohle nekdo? Muze to byt zdroj mych problemu? Ztrata vykonu, skubani na volnobeh, horsi starty? Docela casto resi na forech ze zdvihatko cerpadla dela hrozne problemy u techto motoru.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A kdo to na dálku třeba bez logu tlaku paliva na railu a řízení ventilu na tý vs. pumpě má posoudit? To může dělat x věcí, naslepo můžeš začít třeba tím zdvihátkem a skončíš třeba u tý ECU podle zapsané chyby ... Těch hrozných problémů je tam víc ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“