Vodici čepy brzd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vodici čepy brzd
Čau, řeším už snad po 150 pískající zadni brzdy za jizdy(ATE+ATE), na fabii 1 TDI, vodící čepy volné jak nové, pístek po repasu, prava je po jízdě lehce vlažná, za jízdy kolem 30km/h popiskava a pak i v 90km/h , když kolo zatizim zatacenim v otáčce stichne, zatahnu za ručku tak taky, napadá mě, že už by to mohly dělat plíšky na deskách, ložiska (ale nehuci) nebo jsem dal obráceně vodící čepy každej je krapet jinak profilovanej, má někdo schéma jakej je nahoře a jakej dole? Díky
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Díky zkusím zaměnit třeba se to zlepší popřípadě primaznu držáky pastou aby to v tom chodilo...NOVON píše:zero: Ten stupňovitý vodící kolík patří nahoru,s ploškama patří dolů.Onehdá jsem to zkoumal u fungl nového držáku třmenu TRW.Proč je tomu tak,to ti nepovím..
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
nedávno sem na leona dával brzdy 256 a ty vodící čepy sem vůbec nejak neresil. Proste sem je tam dal a neresil jak mají prijit. Kotouče i desky brembo a žádnej problém. Myslíte že ty vodící čepy mají takovej vliv na brždění nebo pískání? Leda že bych to náhodně trefil.......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Jo, řešil jsem taky zadní destičky ATE. Vodící výstupky destiček jsem nakonec obrousil, že v měly vůli v plíšcích na výšku i šířku přes půl milimetru. Situace se poněkud zlepšila, ale úspěch byl až po výměně desek za jiné. ATE desky se chovají jako tulení kůže na eskymáckých lyžích. Přejedeš prstem po obložení na jednu stranu, je hladké a na druhou stranu prst na obložení znatelně drhne. Proto soudím, že je problém právě v materiálu toho obložení...
Taky bych to videl na desticky, moc tvrda smes. Ja jsem dal Meyle a prvnich 10.000km hvizdali a ted po zime je videt ze moc kotouc nelesti. Takze to chce nejaky mekoty i za cenu ze nevydrzi tolik. Posledni dobu uz ztracim duveru v aftermaket hlavne jak Meyle machrovalo s nejakou novou smesi ECO desticek atd. ze stejny jak origo jeste lepsi brzdnej ucinek.... a pekny kecy.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Já dávám do předu kotouč Brembo max a desky Textar,v zadu Brembo max a desky Starline ( to brzdí ruční a na STK jsou velice spokojený a po městě stačí) a na dovolenou ( kde jsem "přízemní letec" a ruční skoro nepotřebuji) také Textar.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Mekčí desky jsou Brembo,RH..Tyhle jdou i k levnym kotoučum Meyle,Kraft,Maxgear a nekroutí se.Podmazávám i ty plíšky a pod plíšky taky.Pak obě strany brzdiče vs.destička...proste všude,kde se deska dotyka třmenu nebo držáku třmenu..
Mno a už dlóóuho mi nic nepiskalo..
Mno a už dlóóuho mi nic nepiskalo..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Rozuměl bych kdybych koupil nějakou čínu nebo sračku...Všichni radí výrobce destiček a kotoučů stejné... Dal jsem na radu všech origo ATE+ATE kotouče sjeté krásně, nikde žádný nadměrný úbytek materiálu... Ještě se zeptám, abych nemusel odpovídat všem, když tedy budu mít zaměněné vodící kolíky brzd, horní za dolní, ikdyž chodí nádherně, může být příčina problému v záměně vodících kolíků (hořejšěk za dolejšek a obráceně?)
ptám se protože jsem je namazal krásně grafitkou přímo od TRW (není zase tak levná) a musel bych to zbytečně očistit, odmastit, přehodit, namazat... Abych prostě nedělal zbytečně práci, která byla třeba dobře udělaná...
ptám se protože jsem je namazal krásně grafitkou přímo od TRW (není zase tak levná) a musel bych to zbytečně očistit, odmastit, přehodit, namazat... Abych prostě nedělal zbytečně práci, která byla třeba dobře udělaná...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
To nebude chodit na 99% v držáku třmenu, ikdyž jsem ho leštil, ta destička tam bude "nafest" o víkendu se na to dostanu, tak řeknu jak šly ven... podmáznu vše co se dá, tentokrát jsem dával nové plíšky, tak jsem si řikal, že by to mohlo chodit bez podmáznutí..., má to cca 50% a začaly takhle blbnout...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)