Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech » motory k pláči.. Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 2:52 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 16667




Může nás těšit, že nejsme první, kteří museli vstřebat změny, často dost radikální. Jak se asi cítili tisíce kovářů, povozníků a pěstitelů koní, když začaly jezdit "ty smrduté samohyby" a oni postupně přicházeli o práci a nemohli jít na pracák pro podporu..My jen vystoupíme z kraksen a přesedneme do jiných a děti místo na automechanika se budou učit na OPRAVÁŘE ELEKTRICKÝCH VOZIDEL..Ale vše má svůj doběh a dnešní 40-50 letí milovnici klasických strojů to dotáhnou možná až do smrti./já určitě/ ..To chce klid... Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 6:00 pm Citovat
lt.kubosh
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 1993




Ne nemyslim autonomni rizeni. Myslim SW kurvitka, to same, co vidis napriklad u tiskaren - v zasobniku je furt toner, ale citac napocital 1000 stran a z duvodu "garance kvalitniho tisku" se dotisklo, nazdar. Posledni vykrik Applu - pro starsi telefony, u kterych si mysli, ze maji slabsi baterku snizil frekvenci procesoru na 1/3. To by bylo super ne? Do Chorvatska 130kou, pak camrani k plazi a zpet - v horku si lithiovky trosku degraduji a zpatky jedes 60kou, ale ne jako nouzak, ale jako vlastnost pro vylepseni tve zakaznicke zkusenosti, protoze SW vi nejlip.

Ohledne drastickych zmen, vetsina tech zmen byly samy od sebe - proste ta technologie byla v necem dramaticky lepsi. Nebyla tlacena nejakym ekofasounsky uvedomelym urednikem a jeho dotacema, protoze on sice neni schopen dodelat D1 bez hrbolu, ale vi nejlip, co je pro obcany dobre a oni, prestoze maji vyssi vzdelani a vedomosti se maj podle toho zaridit.

Kurva ja budu na stary kolena anarchista. Jeste musim koupit nejakej vysokoobjemovej dvoutakt... To byl motor, nesel pretocit a volej taky nezral a rozvody? Co to bylo? Smile

_________________
Fuck the MPG this is V8 Hemi! => V plánu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 6:59 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9205
Bydliště: Vysočina




Kdybys na něco takovýho narazil, beru taky jeden exemplář!!! Třeba kus motoru ze Sergeje, to byl dokonce dvoudobej diesel, což už se dneska vůbec nevidí.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 7:58 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 16667




No já nevím, jak je to u Sergeje, ale dvoutaktní diesely Slavia měly problém právě se startováním , pokud už měl menší kompresi. Co jsem se ho natočil klikou než se dal do chodu. A spotřeba samozřejmě odpovídala dvoutaktu..

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 9:33 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 12030
Bydliště: Praha




Sergej měl Rootsovo dmychadlo které profoukávalo motoru vzuduchem při startovací sekvenci aby motor "lépe" čapnul.
Jinak se o dodávku vzuchu starala dvě turbodmychadla Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 10:06 pm Citovat
Andre
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 1421
Bydliště: Jablonec nad Nisou




Upřímně nemám vůbec pochyb, že si EV najdou cestu i bez dotací a protlačování. Většina z těch lidí, co je nemůžou vystát, to zatím neměla možnost vyzkoušet (jak jste na tom vy kluci Velmi šťastný), a až tu možnost budou mít, budou na to nahlížet úplně jinak.
Když jsem si loni v létě domluvil na týden půjčení i3ky, očekával jsem od toho řadu nedokonalostí, komplikací a omezení. Po ujetí prvních 200m se veškerá skepse úplně rozplynula a převládlo nadšení. Když jsem ji po týdnu vracel a nasedl za volant do Golfa z roku 2013, byl to neskutečný šok, připadal jsem si jak v nějakém veteránu neobratný hlučný lenochod, kde musíš řadit, brzdit, soustředit se na rozjezdy, šetřit motor za studena a další hromada neskutečně otravných záležitostí. V ten moment jsem pochopil, že EV nejsou jen modní výstřelek pomatených ekologů (jak je vnímá dnešní převážná část veřejnosti), ale naprosto legitimní stroj 21. století. Je to obrovský krok vpřed oproti spalovákům, má to neskutečný potenciál, žádná slepá ulička.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 10:21 pm Citovat
turbo kamna power
Aktivista
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 3743
Bydliště: Praha




Já bych EV na ježdění po Praze bral hned. Brání mi v tom jen to, že nemám peníze. Dál bych to neměl kde parkovat, protože mám jen jedno garážový stání. Takže bych si musel pronajmout další garáž/stání pro naftový auto, který potřebuju na delší cesty min. jednou-dvakrát týdně. V garážovým stání nemám zásuvku, tak bych to neměl jak dobít. Ale na ježdění po městě by to bylo určitě super. Ale asi to teda ještě nějaký rok vydržím se smrdutým nafťákem Smile

Jinak myslím, že když si koupíš e-golf, tak si můžeš na dovolenou a podobně od dealera půjčit tuším snad zdarma naftovýho touarega - což je fajn Smile

_________________
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI
Octavia II 1.6 TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 10:48 pm Citovat
matesfox
Přispěvovatel
Založen: 29.5.2014
Příspěvky: 968




Já vám nevím,ale proč taková ASIE/AMERIKA/AFRIKA/AUSTRALIE emise neřeší? proč auta do Asie jsou bez DPF filtru a v Americe mají 5 litrů obsah a nic neřeší,ale jen Evropa řeší emise? třeba hodně zajímavé bylo že takových pár tankéru za rok vyprodukuje tolik spalin co všechny auta na světě..Jednou jsem poslouchal (snad generálního ředitele) automobilky,a nejde jím vůbec o emise nebo škodlivost,ale zrušení starých aut a stále kupovat si nové...žádné emise v tom nebyly... byl jsem v Africe a byl jsem v Asii,a věřte mi že tam neví co emise znamenají.... Na nikoho tím nenarážím a s nikým se hádat nebudu..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 10:59 pm Citovat
Andre
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 1421
Bydliště: Jablonec nad Nisou




V Americe řeší emise přísněji než v EU, taky tam vyhmátli VW a roztočili celý dieselgate.
Asie je hodně široký pojem, Číňan už po emisích taky sakra šlape, je jich jak mravenců a každej by chtěl jezdit.
A v Africe neřeší hromadu věcí, ale tak snad se nechceme porovnávat se Somálskem...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 8:12 am Citovat
burton.b22
Přispěvovatel
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 814




A jak se s tím EV jezdí v -20°C? Jak to topí a co na to baterky?

_________________
Mercedes 190D r.v.87
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 8:35 am Citovat
Andre
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 1421
Bydliště: Jablonec nad Nisou




V -20°C nemám vyzkoušeno. Je v tom reversibilní klima (tepelné čerpadlo), takže to topení nemá až zas tak výrazný vliv. Je rozdíl ve spotřebě jestli jedeš 5km, nebo 50km, protože energeticky nenáročnější je ten interiér vytopit, udržování teploty pak už takový odběr neznamená.
To samé v létě, na delší cestu (50km) znamená zapnutá klima jen o 2-3km méně ze 100km na dojezdu.


Naposledy upravil Andre dne st březen 14, 2018 8:56 am, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 8:38 am Citovat
rudy5
Aktivista
Založen: 4.12.2007
Příspěvky: 1711




Porovnavat sa s Afriku to uz kam spejeme haha v Asii s emisie riesia neriesia to krajiny trosku pozadu.no to kurenie elektromobilu bude asi najvacsi poroblem daju tam asi bufik haha

_________________
BMW 330 ix
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 1:05 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 16667




Tomas.cz napsal:
Sergej měl Rootsovo dmychadlo které profoukávalo motoru vzuduchem při startovací sekvenci aby motor "lépe" čapnul.
Jinak se o dodávku vzuchu starala dvě turbodmychadla Smile


Zajímavé, to jsem netušil, nemůžeš to profoukávání lépe popsat?

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 1:16 pm Citovat
matesfox
Přispěvovatel
Založen: 29.5.2014
Příspěvky: 968




burton.b22 napsal:
A jak se s tím EV jezdí v -20°C? Jak to topí a co na to baterky?

to je to očem se nemluví...Známi vlastní Teslu a říkal že po 4 letech najednou baterie místo dojezdu 500km mu ukázaly 50km.. a musel na záruku jet měnit baterky,nevydržely mráz... -16 jím holt nedělá dobře.a škoda že záruka na baterie je 10let,jenže oni baterie netestovaly v mrazu...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 5:26 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9205
Bydliště: Vysočina




Topení třeba v Nissanu Leaf je vyřešené zajímavě. Pro chlazení elektromotoru je použita standardní chladicí soustava, jak ji znáte z vozu se spalovacím motorem. Topení je řešeno opět standardně, topným tělesem.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
motory k pláči..
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 6 z 7  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.