Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » Vodici čepy brzd Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Vodici čepy brzd
PříspěvekZaslal: pá březen 09, 2018 2:33 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 1959
Bydliště: Jižní Čechy




Čau, řeším už snad po 150 pískající zadni brzdy za jizdy(ATE+ATE), na fabii 1 TDI, vodící čepy volné jak nové, pístek po repasu, prava je po jízdě lehce vlažná, za jízdy kolem 30km/h popiskava a pak i v 90km/h , když kolo zatizim zatacenim v otáčce stichne, zatahnu za ručku tak taky, napadá mě, že už by to mohly dělat plíšky na deskách, ložiska (ale nehuci) nebo jsem dal obráceně vodící čepy každej je krapet jinak profilovanej, má někdo schéma jakej je nahoře a jakej dole? Díky

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá březen 09, 2018 3:56 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 11948
Bydliště: Praha




A desky chodej opravdu volně v držáku třmenu?
Mě tak ATE nabobtnalo až jsem destičku nemohl z držáku dostat...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá březen 09, 2018 7:29 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 1959
Bydliště: Jižní Čechy




No budu to muset zase rozebrat, nejhorší je, že mechanik tuhle točil kolem a říkal že to chodí jak nové... Pak jedu a z toho pribrzdovani by mi upadl blembak...

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá březen 09, 2018 7:30 pm Citovat
NOVON
Aktivista
Založen: 9.9.2009
Příspěvky: 1110
Bydliště: Kopr




zero: Ten stupňovitý vodící kolík patří nahoru,s ploškama patří dolů.Onehdá jsem to zkoumal u fungl nového držáku třmenu TRW.Proč je tomu tak,to ti nepovím..

_________________
O1 Combi 00',1.9 TDI 66 kW AGR,EGR off,jednohmota VALEO
MAZDA 323F 99' 1.5 16V
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so březen 10, 2018 10:36 pm Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 2833
Bydliště: Praha 5




A nebo změnit brzdové destičky. Tyto můžou být tvrdé.

_________________
Simson Enduro S 51 ( 70 ccm )
Lada 1200 S ( 1500 ccm ) 1974,
Seat Cordoba Sdi AEY 1998 Euro 2,
Octavia Combi I TDi ASV 2005 Euro 3 (jednohm.ATD LUK a turbo by. Huml) tubus váhy Euro 2,EGR off,Kat. On
v rodině:Seat Toledo 2.3 VR5 AGZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 12:52 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 1959
Bydliště: Jižní Čechy




NOVON napsal:
zero: Ten stupňovitý vodící kolík patří nahoru,s ploškama patří dolů.Onehdá jsem to zkoumal u fungl nového držáku třmenu TRW.Proč je tomu tak,to ti nepovím..


Díky zkusím zaměnit třeba se to zlepší popřípadě primaznu držáky pastou aby to v tom chodilo...

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 2:18 pm Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 11445
Bydliště: Vysočina




martinsidlo napsal:
A nebo změnit brzdové destičky. Tyto můžou být tvrdé.


viděl bych to tak...desky ATE vůbec nebereme...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 2:35 pm Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1677
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




nedávno sem na leona dával brzdy 256 a ty vodící čepy sem vůbec nejak neresil. Proste sem je tam dal a neresil jak mají prijit. Kotouče i desky brembo a žádnej problém. Myslíte že ty vodící čepy mají takovej vliv na brždění nebo pískání? Leda že bych to náhodně trefil....... Zmatený

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 5:33 pm Citovat
Jodr
Sběrač informací
Založen: 4.2.2011
Příspěvky: 38




Jo, řešil jsem taky zadní destičky ATE. Vodící výstupky destiček jsem nakonec obrousil, že v měly vůli v plíšcích na výšku i šířku přes půl milimetru. Situace se poněkud zlepšila, ale úspěch byl až po výměně desek za jiné. ATE desky se chovají jako tulení kůže na eskymáckých lyžích. Přejedeš prstem po obložení na jednu stranu, je hladké a na druhou stranu prst na obložení znatelně drhne. Proto soudím, že je problém právě v materiálu toho obložení...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 6:27 pm Citovat
tukydydes
Přispěvovatel
Založen: 25.1.2009
Příspěvky: 598
Bydliště: Budějice




Taky bych to videl na desticky, moc tvrda smes. Ja jsem dal Meyle a prvnich 10.000km hvizdali a ted po zime je videt ze moc kotouc nelesti. Takze to chce nejaky mekoty i za cenu ze nevydrzi tolik. Posledni dobu uz ztracim duveru v aftermaket Smutný hlavne jak Meyle machrovalo s nejakou novou smesi ECO desticek atd. ze stejny jak origo jeste lepsi brzdnej ucinek.... a pekny kecy.

_________________
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 450.000km, první majitel Velmi šťastný
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 7.5, VAG-ína 17.8.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Jawa 250 Sport
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 7:06 pm Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 2833
Bydliště: Praha 5




Já dávám do předu kotouč Brembo max a desky Textar,v zadu Brembo max a desky Starline ( to brzdí ruční a na STK jsou velice spokojený a po městě stačí) a na dovolenou ( kde jsem "přízemní letec" a ruční skoro nepotřebuji) také Textar.

_________________
Simson Enduro S 51 ( 70 ccm )
Lada 1200 S ( 1500 ccm ) 1974,
Seat Cordoba Sdi AEY 1998 Euro 2,
Octavia Combi I TDi ASV 2005 Euro 3 (jednohm.ATD LUK a turbo by. Huml) tubus váhy Euro 2,EGR off,Kat. On
v rodině:Seat Toledo 2.3 VR5 AGZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 8:31 pm Citovat
NOVON
Aktivista
Založen: 9.9.2009
Příspěvky: 1110
Bydliště: Kopr




Mekčí desky jsou Brembo,RH..Tyhle jdou i k levnym kotoučum Meyle,Kraft,Maxgear a nekroutí se.Podmazávám i ty plíšky a pod plíšky taky.Pak obě strany brzdiče vs.destička...proste všude,kde se deska dotyka třmenu nebo držáku třmenu..
Mno a už dlóóuho mi nic nepiskalo..

_________________
O1 Combi 00',1.9 TDI 66 kW AGR,EGR off,jednohmota VALEO
MAZDA 323F 99' 1.5 16V
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2018 8:51 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 1959
Bydliště: Jižní Čechy




Rozuměl bych kdybych koupil nějakou čínu nebo sračku...Všichni radí výrobce destiček a kotoučů stejné... Dal jsem na radu všech origo ATE+ATE kotouče sjeté krásně, nikde žádný nadměrný úbytek materiálu... Ještě se zeptám, abych nemusel odpovídat všem, když tedy budu mít zaměněné vodící kolíky brzd, horní za dolní, ikdyž chodí nádherně, může být příčina problému v záměně vodících kolíků (hořejšěk za dolejšek a obráceně?)

ptám se protože jsem je namazal krásně grafitkou přímo od TRW (není zase tak levná) a musel bych to zbytečně očistit, odmastit, přehodit, namazat... Abych prostě nedělal zbytečně práci, která byla třeba dobře udělaná...

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 6:57 am Citovat
NOVON
Aktivista
Založen: 9.9.2009
Příspěvky: 1110
Bydliště: Kopr




zero: To ti asi nikdo nepoví,udelej to a uvidíš.Mužeš ješte zkusit srazit hrany na deskách po obvodu pilníkem.

_________________
O1 Combi 00',1.9 TDI 66 kW AGR,EGR off,jednohmota VALEO
MAZDA 323F 99' 1.5 16V
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st březen 14, 2018 3:36 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 1959
Bydliště: Jižní Čechy




To nebude chodit na 99% v držáku třmenu, ikdyž jsem ho leštil, ta destička tam bude "nafest" o víkendu se na to dostanu, tak řeknu jak šly ven... podmáznu vše co se dá, tentokrát jsem dával nové plíšky, tak jsem si řikal, že by to mohlo chodit bez podmáznutí..., má to cca 50% a začaly takhle blbnout...

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vodici čepy brzd
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.