Povolená norma spotřeby oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to je norma strá přes dvacet let. Řeknou ti že spotřeba 1l oleje na 1000 km v zátěži je v normě. čemu se divíš, prostě jejich pojistka
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak VAG má dneska maximální limit už jen 0,5l na 1000km, no ale i to je moc ... Z toho co jsem dosud mohl posoudit u benzínu je dlouhodobě OK limit maximálně 0,2l na 1000, při větším to časem něco vezme sebou ... U diesla to může být asi trochu víc.
Jinak ta světla a vnitřní kondenzace, to jsou ty moderní tvary a plasty, bojujou s tím nejen napříč čelým koncernem podle x vydaných TPI, ale je to i u ostatních značek. No a verze s LEDkama je ta nejlepší
Edit: před rozdělením součástí topicu https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=165527
Jinak ta světla a vnitřní kondenzace, to jsou ty moderní tvary a plasty, bojujou s tím nejen napříč čelým koncernem podle x vydaných TPI, ale je to i u ostatních značek. No a verze s LEDkama je ta nejlepší
Edit: před rozdělením součástí topicu https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=165527
Naposledy upravil(a) Rayx dne 26 bře 2018, 14:21, celkem upraveno 1 x.
Jo, a pak přijedeš do autorizáku, zaplatíš za váhovou zkoušku aby ses dozvěděl, že máš motor v nejlepším pořádku, protože bere jen 0,49l na 1000km
S tím SME to asi nebude tak horký, MIL se nerozvítí ani při těch 0,5l nebo dokonce 1l, a když to nechá v klidu samotnou ECU, tak na emisích nezjistí vůbec nic ... všichni musí dobře vědět, že těch aut nejezdí málo a to ani u nás, co maj takovej olejovej apetit ...
Tohle je jistě dost výmluvný přepočet spotřeby benzínu a oleje na 100km protože oni se najdou i chudáci, co jim nestačí ani ten 1l na 1000km, tedy 0,1l na 100km ... Eisenach i Zwickau se na vývoji motorů podílí stále
To jsme se od těch světel dostali pěkně daleko
S tím SME to asi nebude tak horký, MIL se nerozvítí ani při těch 0,5l nebo dokonce 1l, a když to nechá v klidu samotnou ECU, tak na emisích nezjistí vůbec nic ... všichni musí dobře vědět, že těch aut nejezdí málo a to ani u nás, co maj takovej olejovej apetit ...
Tohle je jistě dost výmluvný přepočet spotřeby benzínu a oleje na 100km protože oni se najdou i chudáci, co jim nestačí ani ten 1l na 1000km, tedy 0,1l na 100km ... Eisenach i Zwickau se na vývoji motorů podílí stále
To jsme se od těch světel dostali pěkně daleko
Na dalším fóru je opět jeden nešťastník, co prošel s benzínem (onou slavnou 1.8TSI Gen2.) emisema evidentně bez problémů a to mu to bralo olej minimálně 1l/1000km, v té době už spíše 0,7l/450km. No už ale dojezdil ... O SME si myslím svý
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?/ ... nt=1706402
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?/ ... nt=1706402