Mlžení světlometů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- lubomircharvat
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 09 kvě 2014, 14:42
- Bydliště: Brno
Dělal jsem v jedné firmě dodávající komponenty systému chlazení mimo jiné i pro koncern ( termostaty,chladiče atd. ) reklamačního technika pro VW Group skoro 6 let, jako jedinec vyreklamuješ prd, takových emailů a dopisů dostávají denně tisíce z celého světa,jediná cesta je přes ofiko zastoupení a ty ses prostě nechal odbýt
To světlo mohlo být nové, ale všude se dělají zmetky,trvat na výměně za jiné a pokud ti nechtěli vyhovět v Porsche ve Slatině,měl ses obrátit jinam, ideálně řešit přes Porsche Praha - generální dovozce
To světlo mohlo být nové, ale všude se dělají zmetky,trvat na výměně za jiné a pokud ti nechtěli vyhovět v Porsche ve Slatině,měl ses obrátit jinam, ideálně řešit přes Porsche Praha - generální dovozce
Mám tušení, že nevyreklamuje nic, prostě bez kapiček na vnitřní straně to není chyba ale vlastnost ... Bojujou s tím od Citigo po A8 ...
TPI kopec, jedno nejvýživnejší je 413101
Technické pozadí
Moderní světlomety s čirými skly se za nepříznivých podmínek, např. po průjezdu mycí linkou v zimě, často
silně orosí na vnitřní straně krycích skel. Zákazníci tento stav reklamují, protože se domnívají, že rosení a
netěsnosti mohou ovlivnit funkci a životnost světlometů nebo mají také obavy z potíží při povinné technické
prohlídce vozidla (STK).
Informace pro zákazníka
Viditelné orosení krycích skel je koncepčně podmíněná vlastnost moderních osvětlovacích systémů, která se
vyskytuje u vozidel všech výrobců a nemá vliv na funkci ani na životnost:
• Není znakem pronikání vody z důvodu netěsnosti.
• Díky použitým materiálům nemůže docházet ke korozi.
• K redukci osvětlení nebo oslňování nemůže docházet, protože krycí sklo bezprostředně po zapnutí
světlometů oschne.
Vlhkost vzduchu nebo netěsnost?
Zkontrolujte, zda krycí sklo krátce po zapnutí světel (po cca 30 minutách) oschne. Pokud tomu tak není a
po vnitřní straně skla stékají kapky, zkontrolujte utěsnění světlometu.
OK
NOK
TPI kopec, jedno nejvýživnejší je 413101
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/!TcbNSESsyrzu/technicka-produktova-informace-413101-21-vlhkost-pdf
Moderní světlomety s čirými skly se za nepříznivých podmínek, např. po průjezdu mycí linkou v zimě, často
silně orosí na vnitřní straně krycích skel. Zákazníci tento stav reklamují, protože se domnívají, že rosení a
netěsnosti mohou ovlivnit funkci a životnost světlometů nebo mají také obavy z potíží při povinné technické
prohlídce vozidla (STK).
Informace pro zákazníka
Viditelné orosení krycích skel je koncepčně podmíněná vlastnost moderních osvětlovacích systémů, která se
vyskytuje u vozidel všech výrobců a nemá vliv na funkci ani na životnost:
• Není znakem pronikání vody z důvodu netěsnosti.
• Díky použitým materiálům nemůže docházet ke korozi.
• K redukci osvětlení nebo oslňování nemůže docházet, protože krycí sklo bezprostředně po zapnutí
světlometů oschne.
Vlhkost vzduchu nebo netěsnost?
Zkontrolujte, zda krycí sklo krátce po zapnutí světel (po cca 30 minutách) oschne. Pokud tomu tak není a
po vnitřní straně skla stékají kapky, zkontrolujte utěsnění světlometu.
OK
NOK