Zdravim,na svokrovej ibize r.v.1998 1.9D 47kw 1Y tecie nafta,na obrazku v kruzku,neviem ci to je nejaky spinac alebo ventil,na nom je namontovany tlakovy ventil paliva (2kable). Chcem sa spytat,ako ten cely ventil dostanem von?je to nejaka 3-hranna hlava,nie klasicka 6-hranna hlava,je na to nejaky specialny kluc alebo staci dat prec vsetky trubky a povolim to aj s klasickym klucom. Dalsia otazka,ci to nie je nieco co ked vyberiem aby mi tade nevypadla polovica cerpadla vdaka
Únik nafty z čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
je šlechetné jak se o svokra staráš, já osobně bych kochl rozvody čerpadlo vymntoval a zanesl přetěsnit 2500 vyšístí, seřídí, přetěsní, jinak se může stát že pujdeš
pro dobrotu na žebrotu
těsnění čerpadle před rokem 2000 nebylo v provedení odolné proti metylesteru který se po roce 2000 povině přidává
pro dobrotu na žebrotu
těsnění čerpadle před rokem 2000 nebylo v provedení odolné proti metylesteru který se po roce 2000 povině přidává
Super,vdaka za radu,no 2 ventili uz mam vytiahnute takze este 2 a potom teda skusim blickami...orech mi tam asi nepasne ziadny ze?toefuk píše:tento srob mozes vybrat, nic nevypadne, ak vytiahnes aj tie 4 ventily(bacha az nestratis medene podlozky co su pod nimi) na ktorych su vysokotlake trubky tak sa k nemu dostanes blickami. Je tam O kruzok.
Jasne,keby to bolo na mojej octe tak by som rozmyslal aj nad tou moznostou ale svokor to auto tento rok chce dat prec,ma ho iba na ryby a nechce donho vela investovat.verim tomu ze keby mu nepadala nafta a nemal by problem so startom po dlhsom stati tak to ani neriesislovacek.milos píše:je šlechetné jak se o svokra staráš, já osobně bych kochl rozvody čerpadlo vymntoval a zanesl přetěsnit 2500 vyšístí, seřídí, přetěsní, jinak se může stát že pujdeš
pro dobrotu na žebrotu
těsnění čerpadle před rokem 2000 nebylo v provedení odolné proti metylesteru který se po roce 2000 povině přidává