Únik nafty z čerpadla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Únik nafty z čerpadla

Příspěvek od jofa »

Zdravim,na svokrovej ibize r.v.1998 1.9D 47kw 1Y tecie nafta,na obrazku v kruzku,neviem ci to je nejaky spinac alebo ventil,na nom je namontovany tlakovy ventil paliva (2kable). Chcem sa spytat,ako ten cely ventil dostanem von?je to nejaka 3-hranna hlava,nie klasicka 6-hranna hlava,je na to nejaky specialny kluc alebo staci dat prec vsetky trubky a povolim to aj s klasickym klucom. Dalsia otazka,ci to nie je nieco co ked vyberiem aby mi tade nevypadla polovica cerpadla :-) vdaka

Obrázek
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

je šlechetné jak se o svokra staráš, já osobně bych kochl rozvody čerpadlo vymntoval a zanesl přetěsnit 2500 vyšístí, seřídí, přetěsní, jinak se může stát že pujdeš

pro dobrotu na žebrotu


těsnění čerpadle před rokem 2000 nebylo v provedení odolné proti metylesteru který se po roce 2000 povině přidává
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tento srob mozes vybrat, nic nevypadne, ak vytiahnes aj tie 4 ventily(bacha az nestratis medene podlozky co su pod nimi) na ktorych su vysokotlake trubky tak sa k nemu dostanes blickami. Je tam O kruzok.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

toefuk píše:tento srob mozes vybrat, nic nevypadne, ak vytiahnes aj tie 4 ventily(bacha az nestratis medene podlozky co su pod nimi) na ktorych su vysokotlake trubky tak sa k nemu dostanes blickami. Je tam O kruzok.
Super,vdaka za radu,no 2 ventili uz mam vytiahnute takze este 2 a potom teda skusim blickami...orech mi tam asi nepasne ziadny ze?
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

slovacek.milos píše:je šlechetné jak se o svokra staráš, já osobně bych kochl rozvody čerpadlo vymntoval a zanesl přetěsnit 2500 vyšístí, seřídí, přetěsní, jinak se může stát že pujdeš

pro dobrotu na žebrotu


těsnění čerpadle před rokem 2000 nebylo v provedení odolné proti metylesteru který se po roce 2000 povině přidává
Jasne,keby to bolo na mojej octe tak by som rozmyslal aj nad tou moznostou ale svokor to auto tento rok chce dat prec,ma ho iba na ryby a nechce donho vela investovat.verim tomu ze keby mu nepadala nafta a nemal by problem so startom po dlhsom stati tak to ani neriesi :-D
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ako napisal toefuk. Ak na to mas trojhranny nastrcny kluc, tak je to 15 minutova zalezitost. Ked nie tak musis vysrubovat spatne ventily aby si tam strcil poriadne blicky. Trime to tam jak sovietska moc, aby si nebol prekvapeny. Je tam O kruzok. Je otazka casu kedy sa roztecu ostatne.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Rozumiem,no toto uz neslizne ale doslova vali takze zatial to poriesim takto a dufam ze sa toho coskoro zbavi nez sa roztecu ostatne.inak ten kluc sa ako vola?ma aj nejake oznacenie?vdaka za rady
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“