2.8 TDI ložiská

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

2.8 TDI ložiská

Příspěvek od Fenix9555 »

2.8 idTD fiat 90kw 870 000 Obrázek

https://ibb.co/i9QZPc
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Vypadají jak u Renaultu po 30000 km. (LOL)
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak tuhle poznámku poněkud nechápu.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Zivotnost
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

a úplně v pohodě dalších 800 najedou. ..
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

To snad ani není možný... to někdo musel předpisově vyměňovat olej . a motor byl čistý , A musel jezdit dálky. A jezdit jako člověk ne jak zvíře...
Naposledy upravil(a) A6TDI dne 17 bře 2018, 23:29, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

kamarád, co na tyhle starý ducata nedá dopustit, tak říká, že ojniční šály jsou na tý 2.8 slabší místo a na svých ducatech to vždy měnil každých 300.000km :) tady klidně mohly být taky minimálně jednou měněný :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

By mne zajímalo jak můžou vypadat šálky na vitu co má táta. Najeto 650 tis a motor je tichý jak nový.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Marek77 píše:Tak tuhle poznámku poněkud nechápu.....
1.9 dci motor od renaultu majú problém s pretacanim sa ložísk. Nepoznam ani jeden motor na ktorom by neboli menene ložiská :D

Pred rokom som sam 2 riešil. Sj tu na fóre. Plus po internete je ich neskutočne veľa keď vidím nepojazdné tak v 90%ak to nie su vstreky/cerpadlo tak pretocene ložiská na kluke. :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: 2.8 TDI ložiská

Příspěvek od jericho-3 »

Fenix9555 píše:2.8 idTD fiat 90kw 870 000 Obrázek

https://ibb.co/i9QZPc
Je to zázrak a je třeba říci, že některé motory jsou prostě na lágry háklivé a je třeba jednou za čas je koupit, ceny jsou přiměřené a vliv na životnost motoru obrovský..Samozřejmě všechny ty tuningy a sbírání KW ložiska ničí, dostávají větší rány..Někdy se to dá dobře poznat , když se vypne rádio a zavře se plyn, tak lze zaslechnout jemné zaklepání.. Já když jsem měl třeba vanu dole , tak jsem je často měnil automaticky..
nepropadat panice...
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Az tak zazrak to nie je. Zazrak je to pre dnesnu dobu. Pred 15 rokmi to bolo normalne, ze auto vydrzalo milion - stare bmw, mb, ducata, tranzity,... a este par kuskov by sa naslo. Vtedy, ked si automobilky vybudovali meno. To bola ta nemecka preciznost napr., kedy sa robila vacsia oprava na 600/700tkm, v dnesnej dobe uz scifi. Bavime sa samozrejme o motore, nie o karoserii.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jsi trochu optimistický, najet mega bez GO byl i tehdy ojedinělý jev, protože to u předkomůrky přestalo tak min. v půlce chytat. Ale nesporné je, že tehdejší základ LITINOVÝ blok byl základ tuhosti agregátu a to je jedna z příčin dlouhověkosti... :)
nepropadat panice...
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Nie to nie je o optimisme, ale o vlastnej skusenosti. Robil som ich par, ale servis mali 3 x skor ako predpisuje vyrobca a jazdili s rozumom.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“