2.8 TDI ložiská
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
kamarád, co na tyhle starý ducata nedá dopustit, tak říká, že ojniční šály jsou na tý 2.8 slabší místo a na svých ducatech to vždy měnil každých 300.000km tady klidně mohly být taky minimálně jednou měněný
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
1.9 dci motor od renaultu majú problém s pretacanim sa ložísk. Nepoznam ani jeden motor na ktorom by neboli menene ložiskáMarek77 píše:Tak tuhle poznámku poněkud nechápu.....
Pred rokom som sam 2 riešil. Sj tu na fóre. Plus po internete je ich neskutočne veľa keď vidím nepojazdné tak v 90%ak to nie su vstreky/cerpadlo tak pretocene ložiská na kluke.
Re: 2.8 TDI ložiská
Je to zázrak a je třeba říci, že některé motory jsou prostě na lágry háklivé a je třeba jednou za čas je koupit, ceny jsou přiměřené a vliv na životnost motoru obrovský..Samozřejmě všechny ty tuningy a sbírání KW ložiska ničí, dostávají větší rány..Někdy se to dá dobře poznat , když se vypne rádio a zavře se plyn, tak lze zaslechnout jemné zaklepání.. Já když jsem měl třeba vanu dole , tak jsem je často měnil automaticky..
nepropadat panice...
Az tak zazrak to nie je. Zazrak je to pre dnesnu dobu. Pred 15 rokmi to bolo normalne, ze auto vydrzalo milion - stare bmw, mb, ducata, tranzity,... a este par kuskov by sa naslo. Vtedy, ked si automobilky vybudovali meno. To bola ta nemecka preciznost napr., kedy sa robila vacsia oprava na 600/700tkm, v dnesnej dobe uz scifi. Bavime sa samozrejme o motore, nie o karoserii.