1,9 asz tlakuje do vody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jen jako zajímavost, jak si VAG školí své techniky
Pokud z kontrolních prací vyplyne nutnost výměny těsnicích kroužků, zkontrolujte při demontáži prvků čerpadlo-tryska, zda v šachtě hlavy válců zjistíte opotřebení ⇒ obrázek 1. Hlavu válců nesmíte měnit, protože tato opotřebení nemají vliv na chod/ provoz motoru. Pokud se opotřebením vytvořil otřep, tak jej odstraňte (viz. návod Úprava hlavy válců), jinak může při montáži prvků čerpadlo-tryska dojít k poškození těsnicích kroužků.
https://www.ulozto.cz/tam/_xynNZHFmEerM
Pokud z kontrolních prací vyplyne nutnost výměny těsnicích kroužků, zkontrolujte při demontáži prvků čerpadlo-tryska, zda v šachtě hlavy válců zjistíte opotřebení ⇒ obrázek 1. Hlavu válců nesmíte měnit, protože tato opotřebení nemají vliv na chod/ provoz motoru. Pokud se opotřebením vytvořil otřep, tak jej odstraňte (viz. návod Úprava hlavy válců), jinak může při montáži prvků čerpadlo-tryska dojít k poškození těsnicích kroužků.
https://www.ulozto.cz/tam/_xynNZHFmEerM
No dělal jsem si to sám akorát jsem si nechal přebrousit hlavu (za 300kč) poněvadž doma nemám brusku na plocho.Vačka Kolbenschmidt,zdvihátka INA (černé a na to si osobně dohlídni aby ti tam nedali ty stříbrný.Ty tam nepatřej),uložení vačky Glyco,těsnění pod hlavu Elring a další různý drobnosti.Dělal jsem to 2 dny.trhna píše:No pokud si v tom byl s vackou za 10 tak bych si tleskal...
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Jak píše Rayx, je to ostuda, zvětšení průměru nemůže nahradit nějaké sražení hran,a to proto, že vstřik jde pořád na stejné místo a vymlácení hlavy prostě sníží předpětí gumiček a možnost "mlácení vstřiku do stran", takže je to jen ojeb určený do předprodeje před napsáním inzerce -prodám...skvělý stav...
nepropadat panice...
S vačkou nebyl žádný problém, jako snížený výkon nebo problém s časováním ?Pepíček píše:No dělal jsem si to sám akorát jsem si nechal přebrousit hlavu (za 300kč) poněvadž doma nemám brusku na plocho.Vačka Kolbenschmidt,zdvihátka INA (černé a na to si osobně dohlídni aby ti tam nedali ty stříbrný.Ty tam nepatřej),uložení vačky Glyco,těsnění pod hlavu Elring a další různý drobnosti.Dělal jsem to 2 dny.trhna píše:No pokud si v tom byl s vackou za 10 tak bych si tleskal...
Ptám se proto, že mám doma nachystanou vačku Kolbenschmidt i hydra INA, jen šály mám Kolbeny a k tomu originál VW všechny nové šrouby, tak abych nebyl překvapený až to složím a pokusím se nastartovat.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi