1,9 asz tlakuje do vody

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Dneska jsem udelal test co psal Tomas6. Mam teda nove vicko od rana a zadne tlakovani nebylo. Moc tomu teda nemam chut verit, takze dal zjistuju co a jak. Vyvlozkovat ulozeni vstriku davate kam? Kolik je normalni cena za praci, na tohle si sam netroufnu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mě tady poradili firmu Pejsek a byla to perfektní, profesionální práce..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Pak ještě Engitec v Rožnově pod Radhoštěm.
Ceny má na svých stránkách, zálěží na tom co chceš vše udělat a dává doživotní záruku.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jen jako zajímavost, jak si VAG školí své techniky ;)

Obrázek

Pokud z kontrolních prací vyplyne nutnost výměny těsnicích kroužků, zkontrolujte při demontáži prvků čerpadlo-tryska, zda v šachtě hlavy válců zjistíte opotřebení ⇒ obrázek 1. Hlavu válců nesmíte měnit, protože tato opotřebení nemají vliv na chod/ provoz motoru. Pokud se opotřebením vytvořil otřep, tak jej odstraňte (viz. návod Úprava hlavy válců), jinak může při montáži prvků čerpadlo-tryska dojít k poškození těsnicích kroužků.

https://www.ulozto.cz/tam/_xynNZHFmEerM
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

trhna píše:No pokud si v tom byl s vackou za 10 tak bych si tleskal...
No dělal jsem si to sám akorát jsem si nechal přebrousit hlavu (za 300kč) poněvadž doma nemám brusku na plocho.Vačka Kolbenschmidt,zdvihátka INA (černé a na to si osobně dohlídni aby ti tam nedali ty stříbrný.Ty tam nepatřej),uložení vačky Glyco,těsnění pod hlavu Elring a další různý drobnosti.Dělal jsem to 2 dny.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše Rayx, je to ostuda, zvětšení průměru nemůže nahradit nějaké sražení hran,a to proto, že vstřik jde pořád na stejné místo a vymlácení hlavy prostě sníží předpětí gumiček a možnost "mlácení vstřiku do stran", takže je to jen ojeb určený do předprodeje před napsáním inzerce -prodám...skvělý stav... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Pepíček píše:
trhna píše:No pokud si v tom byl s vackou za 10 tak bych si tleskal...
No dělal jsem si to sám akorát jsem si nechal přebrousit hlavu (za 300kč) poněvadž doma nemám brusku na plocho.Vačka Kolbenschmidt,zdvihátka INA (černé a na to si osobně dohlídni aby ti tam nedali ty stříbrný.Ty tam nepatřej),uložení vačky Glyco,těsnění pod hlavu Elring a další různý drobnosti.Dělal jsem to 2 dny.
S vačkou nebyl žádný problém, jako snížený výkon nebo problém s časováním ?
Ptám se proto, že mám doma nachystanou vačku Kolbenschmidt i hydra INA, jen šály mám Kolbeny a k tomu originál VW všechny nové šrouby, tak abych nebyl překvapený až to složím a pokusím se nastartovat.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“